Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
2
Я стою в углу (рассказ глазами маленького ребёнка)
Меня наказали, и я стою в углу. А ведь я уже большая, мне целых четыре года, и я хотела помочь маме. Но мама совсем ничего не поняла, и даже не хотела меня слушать. И папа тоже. Утром мы с мамой ходили в магазин, а когда вернулись домой, маме позвонила по телефону подруга, и мама ушла разговаривать с ней в свою комнату. Пакеты с продуктами стояли на полу в коридоре, один пакет упал, и из него выпала пачка печенья. Наша собака Альма тут же схватила его и хотела разгрызть упаковку, но я отобрала у нее печенье, и строгим голосом, прямо как мама, сказала: «Тебе нельзя печенье, тебе это вредно. Для тебя мама мясо купила». Альма заскулила, потому что она любит печенье, и мне стало ее жалко. Я нашла в пакете мясо и хотела показать Альме. Мясо было завернуто в специальную пленку. Пленка оказалась скользкая, и кусок мяса выскочил у меня из рук прямо на пол. Альма тут же его ухватила, утащила на кухню и стала есть. От Альмы до пакетов на полу тянулись какие-то...
Вид розробки:
Метафори
Тематика:
Розв'язання конфліктів
,
Розв'язання проблем і конфліктів
1
Голосів:
1
Вправи для тренінгу із батьками
МЕТОДИКА "СХОДИНКИ" ДЛЯ БАТЬКІВ Методика спрямована на дослідження дитячо-батьківських стосунків. Вона допомагає мамам та татам подивитись на дитину та її риси під іншим кутом, а саме як наслідок свого (батьківського впливу). Ми її активно використовуємо у тренінгах для батьків. І з досвіду можемо сказати – що батьки відчувають надзвичайні зміни у сприйнятті рис своєї дитини і дивляться на неї по-іншому. Отже, завдання полягає у тому, що батькам роздається бланк (який ви можете скачати і роздрукувати) і озвучується інструкція “Якою Ви бачите свою дитину в майбутньому, виділіть 5 ознак (не обов’язково лише позитивні риси можна вказувати). Потім оберіть одну рису з якою хочете попрацювати детальніше і напишіть її вгорі Сходинок, які зображені на бланку. На сходинках які ведуть вгору напишіть ваші дії, які стимулюють розвиток даної риси, а на сходинках, які ведуть вниз – дії, що...
Вид розробки:
Психодіагностична вправа
0
Голосів:
0
Социальный эксперимент: как воруют детей
Вид розробки:
Відеоматеріали
0
Голосів:
3
Философская сказка про обиду
Вот как стоит учить и детей и себя не обижаться: Обида, маленькая зверушка, с виду совсем безобидна. При правильном обращении никакого вреда не приносит. Если не пытаться её одомашнить, обида прекрасно живёт на воле и никого не трогает. Но все попытки завладеть ею заканчиваются плачевно… Зверёк этот маленький и юркий, может случайно попасть в тело любого человека. Человек это сразу чувствует. Ему становится обидно. Зверёк начинает кричать человеку: «Я нечаянно попался! Выпусти меня! Мне здесь темно и страшно! Отпусти!» Но человеки давно разучились понимать язык животных. Есть такие, которые сразу отпускают обиду, пока она маленькая – это лучший способ распрощаться с ней. Но есть такие, которые ни за что не хотят её отпускать. Они сразу называют её своею и носятся с ней, как с писаной торбой. Постоянно думают о ней, заботятся… А ей всё равно не нравится в человеке. Она крутится, ищет выход, но так как у нее зрение плохое, сама...
Вид розробки:
Метафори
Тематика:
Повага до себе
,
Управління стресом
,
Методи самоконтролю
1
Голосів:
1
Як вивчити уроки без стресу. Поради батькам
Дитина з 1 класу повинна знати, що уроки - це її особиста справа. І що вчиться вона не для мами з татом, бабусі з дідусем, а для себе. Домашні завдання - справа дитини і вона вільна вибирати, готувати їх чи ні. Тому іноді дайте дитині можливість зіткнутися з наслідками власної безвідповідальності. Тільки коли дитина стикається з наслідками своїх дій або бездіяльності, вона може дізнатися реакцію світу. Тільки так малюк розуміє, що зробив помилку або проступок. Постарайтеся зрозуміти дитину Розберіться в тому, чому не хочеться вчити уроки. Буває, школяр не хоче вчити жоден предмет. Дізнайтеся у малюка, чому з цим такі проблеми. Можливо, йому важко дається або дитина посварилася з учителем. Не забувайте про відпочинок Не вимагайте робити уроки відразу після школи, дайте можливість дитині відволіктися, переключитися і розслабитися. Добре, якщо в цей час дитина буде гуляти на свіжому повітрі, обідати або гратися з друзями. Деяким дітям, можливо, слід...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
,
Повага до всіх
1
Голосів:
1
Грубі помилки батьків у розмові з дітьми
Знайте: ваші слова можуть вплинути на роботу мозку вашого малюка. Тому навчіться використовувати правильні формулювання. Виховання – одне з найбільш непростих, але значущих життєвих завдань для батьків. На жаль, народна мудрість і хибні уявлення про правильний підхід до виховання можуть призвести до неефективного спілкування й боротьби за владу в сім'ї. Деякі батьки вибирають авторитарну модель виховання, яка не дозволяє дитині мати свою власну думку або відчувати себе необхідною. Інші ж батьки проявляють зайву турботу й увагу, вибираючи виховання, яке дозволяє все, абсолютно не вчить дітей самоконтролю та необхідності обмежувати свої бажання. Дослідження показують, що зазначені крайнощі можуть негативно позначитись на здатності дітей регулювати свої емоції й формувати здорові стосунки. Найкращий вид виховання – це справедливе, гнучке, шанобливе виховання, яке має на меті навчання, а не підпорядкування собі. Чути й поважати почуття, дозволяти вибирати, але...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
1
Голосів:
1
Вчимося легко. Як мотивувати дитину на навчання
Коли дитина любить вчитися - це радість для всієї родини. Вона сама біжить в музичну школу або сама і вчасно сідає за уроки, - і це не тільки економить батьківські нерви, але і дозволяє учневі домагатися найкращих результатів. Насправді найкращих. І зовсім інша справа, якщо вчитися дитині нудно і лінь. Як активувати чарівну мотивацію і допомогти діткам отримувати задоволення від навчання? - Спробуємо розібратися! Як мотивувати дитину на навчання: коли мозок в захваті У нейропсихології є своя історія про те, звідки береться щастя. Уявіть наш мозок: натовп нейронів, хімічні агенти, що снують між ними, кровоносні судини і електричні імпульси. Коли людина приступає до якогось заняття, в корі головного мозку активізується зона, яка за це заняття відповідає. Скажімо, хлопчик грає в футбол: він вміє бити по м'ячу, приймати передачу, він активно і радісно обмінюється сигналами з іншими гравцями, - одним словом, він в своїй тарілці. У його мозку активно включається добре...
Вид розробки:
Публікації
0
Голосів:
1
Як правильно організувати ранок або початок шкільного дня дитини
Якщо треба щось робити, то варто робити це добре! Ця проста істина стосується також і початку шкільного дня Адже саме початок дня визначає, яким буде увесь день вашої дитини. Хороший початок шкільного дня дитини: починаємо готуватися з вечора Починати готуватися до хорошого початку дня варто ще з попереднього вечора. Варто повечеряти смачною здоровою їжею в тісному дружньому сімейному колі (без телевізора, відео, мобільних, комп'ютерів та інших гаджетів). Вибрати разом із дитиною одяг на завтра, щоб не витрачати ранковий час на її пошуки. Зібрати в одному місці всі необхідні речі для дитини: сумку (попередньо складену), верхній одяг, листівку, улюблену іграшку тощо. Слідкуйте за тим, щоб атмосфера перед сном була спокійною і розслаблюючою (ванна, казка перед сном, колискова, спокійна музика…). Хороший початок шкільного дня дитини: що робити вранці Встаньте заздалегідь, щоб розбудити дитину з щирою теплотою. Дозвольте дитині...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Режим дня
0
Голосів:
1
Фильм о Марии Монтессори
Мария Монтессори — один из величайших педагогов ХХ века. Более ста лет назад она разработала необыкновенно эффективную методику гармоничного развития и воспитания ребенка от рождения до младшего школьного возраста. Смотрите увлекательный документальный фильм о Марии Монтессори и её неоценимом вкладе в педагогику!
Вид розробки:
Відеоматеріали
0
Голосів:
1
Розвиток дрібної моторики дошкільнят
Якщо ми хочемо, щоб у нашої дитини добре розвивалися пам’ять, логіка, мова і мислення, ми маємо турбуватися про розвиток і вправність дрібних м”язів її рученят. Звучить цікаво? Справа в тому, що численними дослідженнями було встановлено той факт, що в корі головного мозку зони, які відповідають за рух пальців рук і розвиток мовленнєвого апарату, розташовані дуже близько. Стимулюючи дрібну моторику, в корі головного мозку активізуються й ті процеси, які пов’язані з розвитком інтелектуальних і мовленнєвих здібностей. Існує безліч різних способів, які можна використовувати для розвитку дрібної моторики пальців рук дитини: пальчикові ігри, ліпка, аплікації, ігри-шнурівки, конструктори, пальчикові фарби тощо. Пропонуємо вам декілька ідей для занять, де ви потренуєте дитячу моторику. Ваша дитина буде неодмінно захоплена процесом та результатом своїх старань. Необхідні матеріали – дуже доступні, по часу - завдання не тривалі, тому спланувати...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розвиток
0
Попередні
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
Наступні
Додати матеріал