Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
Гид по оказанию первой помощи
Тематика:
Перша допомога
0
Голосів:
0
Як вчителю з користю використовувати соцмережі на уроках
Реформа школи та освіти загалом, потребує і нових інструментів для досягнення поставлених цілей. Пропоную декілька порад, як вчителю в школі, викладачу у вищому навчальному закладі з користю використовувати соцмережі на уроках та парах. 1. Визначення терміну. «Twitter» Багато дисциплін передбачають для свого опанування запам’ятовування безлічі визначень, назв об’єктів, предметів, видів і т.п.. Використовуючи Twitter, який дозволяє робити твіти обсягом у до 140 знаків, можна урізноманітнити перевірку таких, для більшості учнів та студентів не цікавих, елементів навчання. І навчити бути лаконічним та точним. Адже вкластись у 140 знаків не легка справа. Але вона позитивно впливає на атмосферу в навчальній групі і дає простір для творчості. 2. Вгадай хто на фото. «Facebook», «Twitter», «Instagram», «Viber» та інші месенджери. Таке завдання часто зустрічається і в рамках ЗНО, коли...
Тематика:
Самонавчання
0
Голосів:
0
МУЛЬТФИЛЬМ "ПРИКЛЮЧЕНИЯ БУРАТИНО"
Старый мастер Джузеппе вырезал из дерева забавного мальчика и назвал его Буратино. Деревянный мальчик ожил, но прежде чем он станет настоящим человеком, ему предстоит пройти через множество испытаний и приключений. Доброта, смелость и находчивость помогут Буратино победить жестокость и алчность, найти бескорыстных и верных друзей…
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Безпека
0
Голосів:
0
ГЕПАТИТИ А, В, С: ТЕОРІЯ ДЛЯ ПРАКТИКИ В ОСВІТІ ТА ЖИТТІ
У статті в доступній формі пропонується характеристика (порівняльна характеристика) гепатитів А, В і С. Інформація спрямована на педагогів і допоможе їм при організації навчальних занять, а також для використання у просвітницьких цілях.
Вид розробки:
Превентивна освіта
Тематика:
Гігієна
0
Голосів:
1
EATKARUS
ролик про цілеспрямованість, мрії та світ, де всі мають ожиріння.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Цілепокладання
,
Надлишкова вага
0
Голосів:
1
Що робити, якщо мене обзивають в школі: поради психолога, як дитині боротися зі шкільним буллінгом
За статистикою зі знущаннями в школі стикаються 49% дітей в Україні. І 36% з них не розповідають про це ні вчителю, ні батькам. Діти переживають буллінг мовчки, бо не вірять, що дорослі можуть допомогти їм у цій ситуації. А ви знаєте, як реагувати, якщо дізнаєтеся, що вашу дитину обзивають в школі? Що порадити, щоб вона могла вийти з конфлікту з гідністю? Поради: «Не звертай уваги», або «Дай здачі» — не в рахунок. Жертві буллінга важко не звертати уваги на те, що заподіює біль і приниження. І дати відсіч не кожній дитині під силу. У статті «Цькування в школі: що може зробити дитина, щоб зупинити шкільний буллінг» писали про зарубіжний досвід боротьби зі знущаннями в школі. Ці поради більше підходять для учнів середньої та старшої школи. Молодшим школярам складніше впоратися з психологічним насильством у школі. В силу віку їм важко визначити мотиви агресора і проявити витримку. Тому і поради, що...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
,
Розв'язання конфліктів
1
Голосів:
0
Как распознать советы о здоровье, которым ни за что нельзя верить
1. Проверяйте источник Если тема потенциально «хитовая», о которой будут говорить все, то даже СМИ с хорошей репутацией могут опубликовать непроверенные данные, чтобы не отстать от коллег и не потерять аудиторию. И все же откровенную чушь, тем более опасную для здоровья, они распространять не станут. Кстати, обратите внимание, что ненадежные сайты с «чудодейственными» рецептами здоровья и долголетия часто имеют завлекательные названия: Health Eternally («здоровье навечно») Real Farmacy («настоящая аптека») News Rescue («спасающие новости») Natural News («правильные новости») и т.п. 2. Спросите себя: правдоподобна ли информация? Если это «слишком хорошо, чтобы быть правдой», то чаще всего перед вами передергивание фактов или откровенная ложь. 3. Не покупайтесь на «секреты, которые скрывают врачи» Нередко фейки пытаются выдать за правду, заявляя, что якобы узнали...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Критичне і творче мислення
0
Голосів:
0
Міністр з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб Вадим Черниш з гуманітарною місією відвідав Донецьку область
Міністр з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України Вадим Черниш, Європейський комісар з питань гуманітарної допомоги та реагування на кризові ситуації Христос Стиліанідіс та глава представництва ЄС в Україні Хюг Мінгареллі відвідали Донецьку область з гуманітарною місією. Делегація відвідала контрольний пункт в’їзду-виїзду «Майорськ», де за підтримки Департаменту Європейської Комісії з гуманітарної допомоги та громадянського захисту (ЕСНО) реалізовано проект надання первинної медичної допомоги, а також загальноосвітню середню школу №1 у м. Бахмут Донецької області. Ця школа найменша з дванадцяти, які є в місті, тут сьогодні навчається 110 дітей, у тому числі семеро дітей-переселенців. Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) надав допомогу учням та викладачам навчального закладу, який знаходиться в безпосередній близькості від конфлікту. П’ять кабінетів школи...
0
Голосів:
2
Освітній проект #НеБийДитину. Буклет на підтримку батькам
На основі інфографіки #НеБийДитину створено буклет з короткими підказками батькам, для безкоштовного розповсюдження. Отримати безкоштовну онлайн-версію буклету для друку можна за цим посиланням: БУКЛЕТ #НеБийДитину в хорошій якості для друку.
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
,
Розв'язання конфліктів
1
Голосів:
1
Свинка Пеппа. День народження мами свинки
Епізод про дружню родину.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Розбудова команди
0
Попередні
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
Наступні
Додати матеріал