Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
1
Втікач
Мультфільм про справжню дружбу
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Незалежно від тематики
,
Повага до всіх
1
Голосів:
1
Физкультминутка
Это супер-физкультминутка, которая обязательно пригодится учителю в работе. Мультяшный герой входит в класс и проводит физкультминутку, при этом не только говорит, что нужно делать, но и сам показывает все выполняемые упражнения.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
2
Основні результати і вплив проекту "Вчимося жити разом"
Днями ЮНІСЕФ та ГО "Дитячий фонд "Здоров'я через освіту" отримали оцінку проекту "Вчимося жити разом", здійснену міжнародними експертами Крістофером Талботом та Майклом Весселом. У висновках написано: "Стисло: це один із найкращих проектів, що пов'язаний з навчанням життєвим навичкам та наданням психосоціальної підтримки дітям та підліткам, що оцінювачі будь-коли бачили за більш як 50-річний досвід роботи в умовах надзвичайних ситуацій". (Christopher Talbot, Consultant, Education in Emergencies and Reconstruction; Michael Wessells, Consultant, Child Protection and Psychosocial Support in Emergencies) Детальніше з результатами проекту "Вчимося жити разом" (компонента "Навчання життєвим навичкам") та результатами дослідженням його ефективності шляхом он-лайн опитування (українською та англійською мовами) можна ознайомитися тут.
0
Голосів:
0
Руханка для дітей
Руханка для дітей молодшого шкільного віку.
Вид розробки:
Руханки
Тематика:
Управління стресом
,
Стосунки
,
Спілкування
0
Голосів:
0
Шпаргалка для критичного мислення
Шпаргалка для критичного мислення від Global Digital Citizen Foundation, яка допоможе вам в роботі та в повсякденному житті. Як розсудити і вчинити логічно, з урахуванням як своєї точки зору, так і інших думок, аби це було ефективно і результативно? Щоб обрати найкраще з рішень, слід увімкнути критичне мислення.
Вид розробки:
Само- і взаємонавчання
Тематика:
Критичне і творче мислення
0
Голосів:
1
Советы родителям: Как повысить самооценку ребенка
Как вырастить успешного и уверенного в себе ребенка. Чтобы не допускать глубокого разлада ребенка с самим собой и окружающим миром, нужно постоянно поддерживать его самооценку – чувство “самоценности”. Как это сделать? 1. Безусловно, принимать его. Безусловно, принимать ребенка — значит любить его не за то, что он красивый, умный, способный, отличник, помощник и так далее, а просто так, просто за то, что он есть! 2. Активно слушать его переживания и потребности. Активно слушать ребенка – это значит возвращать ему в беседе то, что он вам поведал, при этом обозначив его чувства. Правила беседы по способу активного слушания: – если вы хотите послушать ребенка, обязательно повернитесь к нему лицом. Важно, чтобы его и ваши глаза находились на одном уровне. – если вы беседуете с расстроенным ребенком, не следует задавать ему вопросы. Лучше, если...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Повага до всіх
,
Самооцінка
,
Повага до себе
1
Голосів:
0
Дидактична гра для дошкільнят
Матеріал розроблений у відповідності з програмою Е. А. Екжановой, Е. А. Стребелевой «Корекційно-розвиваюче навчання і виховання», призначений для роботи з дітьми 6-7 років. Може бути корисний не тільки вчителям-дефектологам, вихователям, що працюють з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку, але і педагогам дошкільних установ загальнорозвиваючого виду, а також батькам. Представлена гра цікава і захоплююча за змістом, спонукає дітей до виконання різних завдань. Вона спрямована на сенсорне розвиток, формування елементарних кількісних уявлень дошкільнят, розвиток ручної моторики.
Вид розробки:
Підведення підсумків
Тематика:
Розвиток
0
Голосів:
0
МАЛДІВИ - Зайчик танцює твіст 🐇 весела дитяча пісенька руханка - З любов'ю до дітей
МАЛДІВИ - Зайчик танцює твіст 🐇 весела дитяча пісенька руханка - З любов'ю до дітей
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Рух та загартування
0
Голосів:
1
Простой принцип 90/10, который влияет на всю нашу жизнь
Лишь малая часть событий нашей жизни зависит от воли случая, в остальном мы сами решаем, как пройдет день. Так говорит американский писатель Стивен Кови, назвав это принципом 90/10. А работу этого принципа он показал при помощи простого примера. Небольшой рассказ о действии правила 10/90 в повседневной жизни. Дело в том, что 10 % событий в нашей жизни мы никак не можем контролировать. Не можем предотвратить поломку прибора, которым пользуемся, повлиять на задержку рейса самолета или регулировать красный свет светофора. Но мы можем контролировать свою реакцию на эти события. Остальные 90 % событий — это результат нашей реакции. Результат того, как мы себя ведем в неконтролируемой и стрессовой ситуации. Вы завтракаете со своей семьей. Ваша дочь нечаянно опрокинула чашку с вашим кофе прямо на вашу...
Тематика:
Повага до себе
,
Повага до всіх
,
Управління стресом
1
Голосів:
0
49 из 50 детей могут уйти с незнакомцами. Выучите эту инструкцию с детьми!
Только один из пятидесяти детей не уйдет с незнакомым человеком в неизвестном направлении, если потерялся на улице. Такие данные показал эксперимент, проведенный Добровольным поисковым отрядом «Лиза Алерт». В 2015 году отряд вел поиск 481 ребенка, 18 детей погибли, 12 до сих пор не найдены. О том, что делать, чтобы в эту статистику не вошел ваш ребенок, на встрече в детском центре «Сказия-Фантазия» рассказали волонтеры Добровольного поискового отряда «Лиза Алерт». Данные рекомендации составлены для детей с учетом того, что у ребенка нет с собой мобильного телефона, по которому он может связаться с родителями или со службой «102». На улице 1) Остановиться Первым делом, если вы потерялись – минимизируйте передвижения. Остановитесь, когда поняли, что родителей или сопровождающих взрослых нет рядом. 2) Оглянуться Посмотрите вокруг, не видно ли родителей. 3) Покричать Не стесняйтесь громко...
Тематика:
Безпека
0
Попередні
321
322
323
324
325
326
327
328
329
330
Наступні
Додати матеріал