Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
Быстрый тест на определение эмоционального состояния
Известный британский психолог Пип Уилсон создал ультра-быстрый и невероятно лёгкий тест, который поможет в течение очень короткого времени определить, в каком эмоциональном состоянии находится человек, и насколько его ожидания от жизни соответствуют тому, как обстоят его дела в действительности. Посмотрите на ту картинку и попробуйте почувствовать: где именно на этом дереве вы сейчас ощущаете себя? Обратите внимание, что у каждого из этих человечков — своё собственное настроение и внутреннее состояние, которое можно определить по выражению лица. Кто из них больше всего сейчас на вас похож? А на кого из них вы бы сами хотели быть похожими? И вот результаты теста: Если вы выбрали позицию 1, 3, 6 или 7, то это характеризует вас как целеустремленного человека, который не боится никаких препятствий и преград. Если ваш выбор пал на один из следующих номеров: 2,11, 12, 18 или 19, то вы общительный человек, который...
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
6
21-23 червня в Києві відбувся тренінг для регіональних тренерів «Методика викладання тренінгового курсу «Вчимося жити разом» в початковій школі
Минулого тижня пройшов тренінг для регіональних тренерів проекту «Вчимося жити разом», який мав на меті підготовку тренерів для подальшого навчання вчителів початкової школи з методики викладання тренінгового курсу. Учасниками на цьому триденному тренінгу були представники 24 областей України і м. Києва. Перший день розпочався зі знайомства учасників, також було представлено презентації з даної тематики та проведено демонстраційний тренінг. Цього ж дня було розподілено тренінги між вчителями для подальшої їх демонстрації. Другого дня учасники готувалися у групах до проведення обраних уроків. Цього ж дня відбулось представлення перших п’яти підготовлених занять. Третього дня відбулась презентація ще двох уроків, а також було обговорено усі питання, які виникли протягом тренінгу. Було представлено підсумкові презентації та відбулося урочисте вручення сертифікатів. Для повного уявлення картини даного тренінгу пропонуємо вашій увазі фотозвіт. Фото із тренінгу. День...
0
Голосів:
1
Як допомогти дитині набути впевненості в собі
Діти часто страждають від невпевненості в собі, що суттєво заважає їм досягати успіху в навчанні, спілкуванні та інших важливих життєвих сферах. Пропонуємо прості поради, дотримуючись яких, ви допоможете своїй дитині стати набагато впевненішою й досягти всіх поставлених цілей. Пояснюйте, за що ви хвалите дитину Маленьких дітей потрібно підбадьорювати, коли вони вчаться повзати, кидати м'яч або малювати геометричні фігури. Однак з часом дитина так звикає до похвали, що не розуміє, чи дійсно вона зробила щось вартісне, коли її хвалять, чи ні. Вона також відчуває, коли ви перебільшуєте («Ти побудував найбільшу вежу, яку я коли-небудь бачила!») й може проігнорувати ваш комплімент. Не хваліть дитину, якщо вона зробила те, що ви її попросили зробити. Якщо вона почистила зуби або склала одяг у шафу, досить просто подякувати їй. Уточнюйте, за що ви хвалите дитину. Наприклад, замість того, щоб сказати: «Твій малюнок прекрасний», скажіть:...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розвиток
,
Стосунки
0
Голосів:
0
Перший раз у перший клас
Перший раз у перший клас Перший раз у перший клас ми йдемо охоче Ніжним голосом для нас продзвенів дзвіночок І сміється в небесах сонце як ніколи В мами сльози на очах – я іду до школи 2 р П-в: А у школі, а у школі є веселка кольорова І найкраща в цілім світі перша вчителька моя А у школі, а у школі не сумуєм ми ніколи Бо учора дошкільнята, а тепер – одна сім’я. Прощавайте іграшки, гомінкий садочок Кличе в класі дітлахів золотий дзвіночок І сміється в небесах сонце як ніколи В мами сльози на очах – я іду до школи.2 р П-в
Вид розробки:
Відеоматеріали
0
Голосів:
1
Як розвинути навички саморегуляції в дитини
Батьки дворічної дитини можуть щодня зіштовхуватися з її істериками. Це очікувано та знаходиться в межах вікової норми. Однак, коли дитина досягає шкільного віку, а її поведінка все така ж імпульсивна – це свідчить про проблеми з контролем емоцій. Саме в умінні контролювати свої емоції полягає різниця між дворічною й п'ятирічною дитиною. Допомогти дитині навчитися контролювати себе – головне завдання батьків у цьому віці. Іноді й старшим дітям важко справлятися з емоційними імпульсами, навіть якщо вони не супроводжуються нападами істерики. Що таке саморегуляція? Саморегуляція – це здатність контролювати свої емоції й поведінку в залежності від ситуації. Вона охоплює вміння справлятися з сильною емоційною реакцією на різні стимули, що травмують, уміння заспокоїтися, коли ви засмучені, а також уміння справлятися з роздратуванням без емоційних спалахів. Ці навички допомагають нам досягати життєвих цілей, попри непередбачуваність зовнішнього світу й...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Методи самоконтролю
0
Голосів:
0
Виховання дітей в еру цифрових технологій
Сучасні діти розбираються в техніці набагато краще за батьків і проводять за комп'ютером й ґаджетами практично весь свій вільний час. Це негативно позначається на їхньому фізичному та інтелектуальному розвитку, адже всі інтереси дитини зосереджені на віртуальному світі й іграх. Отже важливо навчити дітей правильно ставитися до цифрової техніки. Запропоновані в статті рекомендації допоможуть батькам розібратися в постійно мінливому цифровому світі та сформулювати в дитини здорове ставлення до електронних пристроїв. Складіть власний план використання електронної техніки Електронні ґаджети можуть допомагати вам, а можуть і не відповідати вашим сімейним цінностям або стилю виховання. Якщо використовувати комп'ютерну техніку правильно, вона допомагає встигати більше протягом дня. Але якщо використовувати її бездумно, вона витісняє багато важливих занять, таких як живе спілкування, спілкування з родиною, ігри на свіжому повітрі, сон. Розумно сплануйте своє дозвілля,...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розвиток
0
Голосів:
2
Корисні підказки 2. Хлопці чи дівчата?
Іноді хлопчикам цікаво зробити щось дівчаче, а дівчаткам - щось хлоп'яче. І це нормально! У дотепній, іронічній та легкій для запам’ятовування формі розглядаються «несерйозні» дитячі проблеми. Дітей вчать ставити будь-які запитання, експериментувати, розмірковувати та приймати рішення і діяти у несподіваних або ж складних ситуаціях.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Стать і гендер
0
Голосів:
1
5 способов научить ребенка ждать без капризов
Не все взрослые умеют терпеливо ждать, что уж говорить о детях. Но, оказывается, есть такие методы, которые помогают развивать самоконтроль и не умирать со скуки. И самое интересное, что ни один из них не предполагает наличие каких-либо гаджетов. Визуализируйте время Абстрактное мышление у детей начинает развиваться примерно с девяти лет, до этого действует наглядно-образная система. Детям сложно понять, чем отличается 15 минут от 45, поэтому время нужно максимально визуализировать. Как нельзя: «Выходим через час», «У тебя 10 минут, чтобы убрать игрушки». Как надо: «Папа придет с работы, когда солнышко спрячется вон за ту крышу». Ожидание для ребенка будет не так мучительно, когда он сможет сравнить: «О, да это так же быстро, как почистить зубы». Научите ребенка играм,...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Методи самоконтролю
0
Голосів:
1
8 самых частых ошибок родителей, из-за которых дети начинают врать
Вряд ли на земле есть хоть один человек, которому ни разу в жизни не приходилось лгать. Мы сталкиваемся с враньем ежедневно, но впадаем в ступор, когда лжецом оказывается наш же ребенок. Ребенок знает о последствиях Часто ребенок начинает врать, потому что знает, что за правду может быть наказан. Начните поощрять честность (например сделайте наказание менее суровым или замените его беседой), тогда чадо перестанет бояться правды. Ребенок не хочет огорчать Дети нас любят, а потому не желают огорчать. Если в вашей реакции на его признания будет меньше мрачности, вскоре малыш перестанет бояться ранить родителей правдой. Он не врет, а фантазирует Иногда ребенок может выдавать желаемое за действительное: рассказывать о своих фантастических приключениях или уверять окружающих, что у него...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Спілкування
,
Стосунки
0
Голосів:
0
Маша та Ведмідь: Сліди небачених тварин
Випадає перший сніг, і Ведмідь вирішує навчити Машу розпізнавати сліди різних тварин. Маша виявляється не дуже здібною ученицею і своїми відповідями доводить Ведмедя практично до божевілля. Але на його превеликий подив виявляється, що її відповіді не такі вже й абсурдні.
Вид розробки:
Відеоматеріали
0
Попередні
341
342
343
344
345
346
347
348
349
350
Наступні
Додати матеріал