Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
1
Залежність
Що викликає наркозалежність? Відповідь проста: наркотики. Але чи ци так це насправді. Дізнайтеся з цього відео.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Наркотики
0
Голосів:
3
Як функціонує печінка?
У вас всередині є фабрика масою приблизно 1,4 кілограма, яка працює 24 години на добу. Це ваша печінка: найважчий орган у вашому тілі, який одночасно виконує роль складу, виробничого вузла і фабрики з переробки. Емма Брайс коротко розповідає про те, як функціонує печінка.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Здоров'я
,
Харчування
0
Голосів:
5
Курс "Вчимося жити разом" у цифрах
Курс "Вчимося жити разом" вже проходить 1298 користувачів по всій Україні! За всі дні функціонування курсу отримано 585 сертифікатів! Курс зацікавив не лише українців, ним користуються по всьому світу. Лише за останній тиждень було здійснено більше, ніж 59 тисяч візитів! 17 країн є постійними відвідувачами курсу.
Голосів:
0
Як ростуть м'язи?
У відео розповідається про те, як поєднання фізичних вправ, харчування та відпочинку забезпечує вашим м'язам максимальну і сильну підтримку.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Режим дня
,
Рух та загартування
,
Харчування
0
Голосів:
2
Що відбувається під час серцевого нападу?
Щороку приблизно 7 мільйонів людей по всьому світу вмирають від інфаркту міокарда. Серцево-судинні захворювання, які викликають інфаркти, та інші проблеми на кшталт інсульту, є основними причинами смертності в світі. Так що ж викликає серцевий напад? У відео розглянуто основні причини та способи лікування цієї нещадної хвороби.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Надлишкова вага
,
Недостатня рухова активність
,
Нездорова дієта
,
Серцево-судинні захворювання
0
Голосів:
1
Як цукор впливає на мозок?
Коли ви їсте щось солодке, ваші смакові рецептори, кишечник і мозок починають реагувати на цукор. Активація системи винагороди в цьому випадку така ж, як і при споживанні речовин, що викликають залежність, наприклад, алкоголю чи нікотину, адже надлишок цукру призводить до виділення великої кількості дофаміну і стійкого бажання отримати його ще. Ніколь Авена пояснює, чому солодощі повинні прийматися в малих кількостях і нечасто.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Надлишкова вага
,
Харчування
,
Цукровий діабет
0
Голосів:
3
Про права дитини
Як найпростіше пояснити дітям їхні права? Звичайно у формі мультфільму.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Повага до себе
,
Повага до всіх
0
Голосів:
1
Как созревает детский мозг: что важно знать о этапах развити ребенка
На протяжении нескольких лет ученые делали МРТ группе детей и установили связь между этапами их развития и изменениями в коре головного мозга. Теперь научно доказано: не стоит ждать от четырехлетнего ребенка аналитических способностей, он физически не готов анализировать и прогнозировать. К 4 годам у детей почти полностью развиты области, отвечающие за общую моторику и основные чувства. Ребенок может ходить, держать карандаш и самостоятельно есть. Полностью развиты области, отвечающие за тактильные ощущения. Созрела часть мозга, управляющая зрением. В 6 лет продолжается активное развитие речи: несмотря на то, что на схеме область речевого развития оранжевая, то есть незрелая, процесс идет довольно интенсивно. Именно этим можно объяснить, почему маленькие дети так легко учат иностранные языки. Части мозга, ответственные за абстрактное мышление, эмоциональную зрелость и умение мыслить рационально, еще не...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Розвиток
0
Голосів:
0
ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА «БАРАНЧИК У ПЛЯШЦІ»
Мета методики: оцінити взаємодію дитини з найближчим оточенням, картину світу дитини, ранні відносини з матір‘ю, спосіб сепарації, які ресурси є у дитини для відділення. Цей тест дозволяє працювати з дітьми починаючи від 6 років Матеріал: лист паперу формату А4, звичайний олівець (бажано М чи 2М), кольорові олівці. Можна використовувати глину або пластилін, або солоне тісто, потім це ліплення прикрасити і так інтерпретувати. Замість пензликів, для дітей, можна використовувати їх пальчики – це і дрібну моторику розвиває, робить сам процес більш захоплюючий і з великим інтересом дитина буде виконувати. Інструкція: «Намалюй баранця у пляшці». Після того, як дитина намалює психолог проводить опитування: 1. Як він там опинився? 2. Як йому там у пляшці? 3. Яким він бачить оточуючий світ з пляшки? 4. Про що він мріє? (це зона найближчого зросту) 5. Чого він боїться? 6. Який у нього настрій? 7. Скільки йому років? 8. Чи чекає баранчик...
Вид розробки:
Психодіагностична вправа
0
Голосів:
5
Курс "Вчимося жити разом" у цифрах
Курс "Основи здоров'язбережної компетентності" почав функціонувати із 31 жовтня та його вже проходять 557 користувачів по всій Україні! За 10 днів функціонування курсу отримано 91 сертифікат! За перші 10 днів було здійснено більше, ніж 38 тисяч візитів із інших куточків світу! 17 країн є постійними відвідувачами курсу. Курс "Вчимося жити разом" вже проходить 1986 користувачів по всій Україні! За всі дні функціонування курсу отримано 955 сертифікатів! Курс зацікавив не лише українців, ним користуються по всьому світу. За період функціонування курсу було здійснено більше, ніж 166 тисяч візитів! 17 країн є постійними відвідувачами курсу.
Попередні
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
Наступні
Додати матеріал