Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
7
УЧИТЕЛЬ ПОПРОСИВ УЧНІВ ЗАПИСАТИ ІМЕНА ЛЮДЕЙ, ЯКИХ ВОНИ НЕНАВИДЯТЬ
Одного разу вчитель попросив учнів записати на листочку імена всіх людей, яких вони ненавидять. Коли вони зробили це, вчитель сказав їм принести на наступний день в школу пакетик з помідорами за кількістю записаних імен. Деякі діти принесли пакетик з двома помідорами, у інших було три помідори, п’ять, або навіть десять. Учитель попросив учнів носити з собою ці помідори протягом двох тижнів. Вже через декілька днів хлопці стали скаржитися на поганий запах гниючих овочів. Кільком УЧНЯМ було важко всюди носити з собою десяток помідорів. Запах був занадто різкий і сильний. Через тиждень вчитель зібрав клас, ще раз вислухав їхні скарги і сказав: – Все це дуже схоже на те, що ви носите в своєму серці, коли вам не подобаються деякі люди. Ненависть роз’їдає душу і робить її хворою. Якщо ви не можете переносити запах зіпсованих помідорів через тиждень, уявіть собі «аромат» від гіркоти і злоби, які ви носите в своєму серці кожен день! Серце...
Вид розробки:
Метафори
Тематика:
Стосунки
0
Голосів:
4
Курси "Вчимося жити разом" та "Основи здоров'язбережної компетентності" у цифрах
Курс "Основи здоров'язбережної компетентності" вже проходять 2255 користувачів по всій Україні! Вже отримано 641 сертифікатів! На сьогодні здійснено більше, ніж 213 тисяч візитів з усього світу! 30 країн є постійними відвідувачами курсу. Курс "Вчимося жити разом" вже проходить 4955 користувачів по всій Україні! За всі дні функціонування курсу отримано 2796 сертифікатів! Курс зацікавив не лише українців, ним користуються по всьому світу. За період функціонування курсу було здійснено більше, ніж 476 тисяч візитів! 31 країна є постійними відвідувачами курсу.
0
Голосів:
0
Братья и сестры. Ревность и конфликты
Конфликты братьев и сестер. Проблемы при появлении младшего брата или сестры. Ревность братьев и сестер. Ссоры и драки
Тематика:
Розв'язання проблем і конфліктів
1
Голосів:
2
Забезпечення психологічного супроводу інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі
Забезпечення психологічного супроводу інклюзивного навчання в загальноосвітньому навчальному закладі,нормативно – правове забезпечення інклюзивної освіти.
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Недостатня рухова активність
0
Голосів:
4
Знущання у школі: як навчити дитину протистояти насильству (булінгу)
Знущання у школі були завжди. Щоб не казали про відсутність такого феномену у радянських школах – вони були. Щоправда, останнім часом так званий булінг досяг значних масштабів. ФАКТ. За даними дослідження ЮНІСЕФ, станом на 2017 рік 67% школярів у віці від 11 до 17 років стикаються зі знущаннями в освітніх закладах, 24% з них стали жертвами цькування. Жахливим є той факт, що майже половина (48%) постраждалих не розповідали про знущання своїм батькам та друзям. ЩО ТАКЕ БУЛІНГ? Достатньо новий термін має давнє коріння, адже булінг – це звичайні знущання однієї дитини чи групи дітей над обраною жертвою. Булінг – це агресивна поведінка дітей по відношенню до однолітків, що супроводжується фізичними чи психологічними знущаннями. Булінг відрізняється від звичайної дитячої сварки навмисним, цілеспрямованим та систематичним знущанням з дитини, яка з якихось причин не вписалася в той чи інший колектив. Над дитиною знущаються, дражнять, псують її речі, б’ють...
Вид розробки:
Публікації
Тематика:
Протидія насиллю
,
Повага до всіх
,
Повага до себе
,
Розв'язання проблем і конфліктів
2
Голосів:
3
Алгоритм поведінки в надзвичайних ситуаціях
Мета тренінгу ознайомити дітей з формулами самоконтролю та алгоритмом прийняття рішення в надзвичайних ситуаціях; формувати навички безпечної поведінки; виховувати відповідальність, дисциплінованість
Вид розробки:
Тренінги
Тематика:
Безпека
0
Голосів:
3
Чорнобривці в нашому дворі
Розширити знання дітей про осінні квіти – чорнобривці, які квітнуть на шкільній клумбі. Поглибити їхні знання про те, що осінь - пора дозрівання рослин. Розвивати зв’язне мовлення дітей, увагу, спостережливість. Виховувати естетичний смак, любов до праці, бережливе ставлення до природи.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Розвиток
0
Голосів:
4
Стежкою добра
вчити виразно читати вірші; розвивати уміння узагальнювати, робити висновки; підвищувати загальну культуру особистості; вчити дітей відчувати і бачити добре та погане в світі; розвивати почуття толерантності, прищеплювати добрі людські якості: співчуття, милосердя, любов до людей і природи; розширювати кругозір учнів; розвивати мислення, мовлення, уяву учнів.
Вид розробки:
Плани уроків
Тематика:
Розвиток
0
Голосів:
9
Про проведення Всеукраїнського он-лайн опитування за проектом «Вчимося жити разом»
Відповідно наказу Міністерства освіти і науки від 21.04.2017 № 624 «Про затвердження плану заходів на 2017 рік з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом», що реалізується Громадською організацією «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» у партнерстві з Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), з метою визначення ефективності реалізації проекту у загальноосвітніх навчальних закладах відбудеться он-лайн опитування учнів 4-10(11)-х класів та вчителів 1-10(11)-х класів. Опитування здійснюватиметься за посиланням http://opros.autta.org.ua. Терміни проведення он-лайн опитування: з 15 по 30 листопада 2017 року (вступне); з 10 по 20 квітня 2018 року (заключне). Відповідний лист Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України можна скачати ТУТ.
Голосів:
0
Фізкультхвилинка "Раз, два, три"
Фізкультхвилинка для найменших.
Вид розробки:
Відеоматеріали
,
Руханки
Тематика:
Рух та загартування
0
Попередні
351
352
353
354
355
356
357
358
359
360
Наступні
Додати матеріал