Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
1
Активності на освоєння простору
Щоб першокласникам було легше адаптуватися до школи, використайте активності для освоєння простору. Вони дозволять дітям побачити клас із різних ракурсів і відчути його «своїм». Зоопарк Вправа проводиться, сидячи в колі. Підготуйте картки із різними тваринами та роздайте дітям. Запропонуйте розглянути тваринку, зображену на картці, по черзі назвати своє ім’я та назву цієї тваринки. Для прикладу, почніть із себе: «Я – Софія, я – мавпенятко»). Коли всі назвали себе, поставте праворуч від себе вільний стілець, двічі поплескайте руками по своїх колінах і скажіть: «Мавпенятко, мавпенятко…», — далі двічі поплескайте руками по сидінню вільного стільця: «запрошує до себе вовченятко». Дитина, яка назвала себе вовченятком, швидко пересідає на вільний стілець. А учень, праворуч від якого звільнився стілець, запрошує до себе іншу тваринку. Продовжуйте, доки всі діти не поміняються місцями. Знайди...
Вид розробки:
Руханки
,
Знайомство
0
Голосів:
1
Універсальна картка для об'єднання в групи
Пропонуємо інструкцію виготовлення універсальних карток для об'єднання в групи, щоб організувати учнів максимально швидко. Щоб зняти побоювання відносно того, що учні довго сидять спиною до вікна, занадто близько чи далеко від дошки – їх слід часто пересаджувати (в ідеалі – на кожному уроці). Для цього зручно виготовити, заламінувати та використовувати універсальні картки. Наприклад, у вас 32 учні в класі та 8 осередків для групової роботи (по чотири парти). Підготуйте вирізані з паперу 8 комплектів фігур — 4 кола, 4 трикутники, 4 квадрати, 4 зірочки, 4 сердечка, 4 прямокутники, 4 овали, 4 шестикутики. Перетасуйте їх і розфарбуйте вісьмома кольорами — 4 червоним, 4 синім, 4 зеленим, 4 жовтим, 4 фіолетовим, 4 рожевим, 4 блакитним, 4 помаранчевим. Ще раз перетасуйте і на зворотному боці кожної фігури напишіть одну цифру (від 1 до 8): 4 одиниці, 4 двійки, 4 трійки і т.д. На кожну групу парт покладіть картки з...
Вид розробки:
Об'єднання в групи
0
Голосів:
1
19-летнее исследование показало, что детям нужны только 2 важных навыка
19 лет ученые наблюдали за детьми, и определили, какие именно навыки в будущем помогут им стать успешными и легко поступить в ВУЗ. Эти навыки не врожденные, то есть им можно обучить, пишет Inc. Трудно поверить, но то, что умеет ребенок в возрасте 5 лет, может повлиять на его будущие шансы на успех. Именно это было сказано в исследовании, опубликованном в Американском журнале общественного здравоохранения в 2015 году. Но это отнюдь не чтение и не письмо. Речь идет о социальных и эмоциональных навыках. Почему социально-эмоциональные навыки так важны? Исследователи из Университета штата Пенсильвания и Университета Дьюка опросили воспитателей детских садов о социальной и эмоциональной компетентности детей. Учителя взвесили, насколько хорошо дети делились, слушали других, разрешали проблемы со своими сверстниками и были полезны. Затем исследователи наблюдали за этими же детьми, когда они стали молодыми людьми, чтобы посмотреть, что с ними случилось. Они обнаружили,...
Вид розробки:
ООЖН
0
Голосів:
0
ПРО ПІДГОТОВКУ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДО НОВОГО 2018-2019 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Інфографіка. Завантажити pdf
0
Голосів:
1
Найважливіші речі (Сосуд жизни)
Притча.
Вид розробки:
Метафори
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
Хлопчик врятував більше, ніж 1000 собак...
Роман Маккон почав свою "рятувальну операцію" у свій четвертий день народження. Наразі, вже більше, ніж 1000 собак врятовані від смерті.
Вид розробки:
Відеоматеріали
Тематика:
Повага до всіх
0
Голосів:
0
Тендер на доставку друкованих навчальних матеріалів
Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту» оголошує тендер на доставку друкованих навчальних матеріалів Кінцевий термін подачі заявок: дата 20.09.2018 час 12.00 (за київським часом). Запрошення Тендерна форма Додаток 1
0
Голосів:
2
Тренінг у першому класі "Почуття та емоції"
Тема тренінгу: Почуття та емоції людини Мета тренінгу: Ознайомити учнів з поняттям «настрій людини»;розкрити його значення і вплив на здоров’я людини; вчити розпізнавати різні види почуттів; розвивати навички спілкування з однолітками, дорослими людьми, виявляючи доброзичливість, ввічливість, тактовність; сприяти вихованню у дітей бажання постійно піклуватися про своє здоров’я.
Вид розробки:
Тренінги
Тематика:
Спілкування
0
Голосів:
3
17-19 вересня відбувся тренінг для вчителів пілотних закладів освіти
17-19 вересня в м. Києві відбувся тренінг «Інтеграція освіти на основі життєвих навичок (компетентнісного підходу) в програмно-методичне забезпечення Нової української школи» для представників пілотних закладів освіти Донецької та Луганської областей. Організатори семінару та виконавці відповідного проекту — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Глобальний фонд підтримки освіти в умовах кризи, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Завдання тренінгу – проаналізувати, на чому базується концепція компетентнісного навчання за чинними стандартами шкільної освіти, ознайомити учасників з навчально-методичним забезпеченням до викладання курсів «Вчимося жити разом» , «Я досліджую світ» . Для повнішого уявлення ходу тренінгу пропонуємо вашій увазі фотозвіт. Фотографії із тренінгу можна переглянути та завантажити...
0
Голосів:
0
Казочка Котик та півник. Домашній ляльковий театр
Казочка Котик та півник. Домашній ляльковий театр.
Вид розробки:
Відеоматеріали
0
Попередні
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
Наступні
Додати матеріал