Вибір мови:
Реєстрація
|
Вхід
Тематика
Базові поняття
Фізичне здоров'я
Профілактика неінфекційних захворювань
Профілактика соціально небезпечних захворювань
Безпека
Соціальне благополуччя
Психологічне благополуччя
Вчимося жити разом
Будь-яка тематика
Я досліджую світ
Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
Інтерактивні вправи
Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Проекти
Адвокація превентивної освіти
Проект ЮНІСЕФ 2018
Проект ЮНІСЕФ 2017
Проект ЮНІСЕФ 2016
Архів
Підвищення кваліфікації
Загальна інформація
Зведена таблиця курсів
Програми курсу ОЗК
Програми курсу ОСК
Програми курсу ЯДС
Програми курсу ЖНАГ
Програма курсу БДДШ
Програма курсу ЗОЕ
Ресурси
Модельні програми. Основна школа
Здоров'я, безпека та добробут
Курс «Безпековий практикум»
Курс ВЖР
КОМПЛЕКТ «МАТЕМАТИКА»
Комплект «Я досліджую світ»
Комплект «Інформатика»
Комплект "Дизайн і технології"
Активне громадянство
Підготовка педагогів
Безпечна і дружня школа
Вчимося жити разом
Підручники, методичні матеріали
Ресурси ВООЗ
Статева освіта
Курси з профілактики ВІЛ
Стандарти, програми, методичні рекомендації МОН
Електронні ресурси
Плакати та брошури
Фото та відео
Сайти партнерів
Онлайн-курси
Підвищення кваліфікації: адміністратор послуг
Таблиця курсів
Курс ОЗК
Курс ВЖР
Курс ЯДС
КУРС ООЖН
КУРС БДДШ
КУРС ЗОЕ
КУРС ОСНОВИ ЗДОРОВОГО ХАРЧУВАННЯ
Експрес оцінювання
Актуальні теми:
Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Корисні посилання
Базові поняття (306)
Фізичне здоров'я (252)
Профілактика неінфекційних захворювань (1020)
Профілактика соціально небезпечних захворювань (174)
Безпека (204)
Соціальне благополуччя (359)
Психологічне благополуччя (434)
Вчимося жити разом (373)
Я досліджую світ (35)
Пошук серед 3718 розробок
Тематика
-- Всі --
[-]Базові поняття
Здоров'я
Безпека
Розвиток
[-]Фізичне здоров'я
Харчування
Гігієна
Рух та загартування
Режим дня
[-]Профілактика неінфекційних захворювань
Серцево-судинні захворювання
Онкологічні захворювання
Хронічні обструктивні захворювання легень
Цукровий діабет
Надлишкова вага
Недостатня рухова активність
Нездорова дієта
Алкоголь
Тютюн
[-]Профілактика соціально небезпечних захворювань
Наркотики
ВІЛ/СНІД
Туберкульоз
Стигма і дискримінація
Протидія насиллю
[-]Безпека
Дорожня безпека
Пожежна безпека
Екологічна безпека
Безпека у побуті
Безпека на природі
Соціальна безпека
Служби порятунку
Перша допомога
[-]Соціальне благополуччя
Спілкування
Стосунки
Розв'язання конфліктів
Стать і гендер
[-]Психологічне благополуччя
Методи самоконтролю
Управління стресом
Цілепокладання
Аналіз проблем та прийняття рішень
Критичне і творче мислення
Самонавчання
Самовиховання
Самооцінка
Емпатія, надання допомоги
[-]Вчимося жити разом
Повага до себе
Повага до всіх
Розв'язання проблем і конфліктів
Розбудова команди
[-]Будь-яка тематика
Незалежно від тематики
[-]Я досліджую світ
Я досліджую світ
Цільова аудиторія
-- Всі --
[-]Дошкільнята
3-6 років
[-]Учні
1 клас
2 клас
3 клас
4 клас
5 клас
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10 клас
11 клас
[-]Дорослі
Батьки
Вчителі
Психологи
Студенти
Вид розробки
-- Категорія --
[-]Учительські ідеї
Плани уроків
Тренінги
Відеоматеріали
Аудіоматеріали
Мультимедійна презентація
[-]Інтерактивні вправи
Зворотній зв'язок
Очікування
Знайомство
Правила
Інформаційні повідомлення
Само- і взаємонавчання
Запитання і відповіді
Робота в групах
Навчальні проекти
Аналіз ситуацій
Рольові ігри
Інсценування
Дискусії
Руханки
Об'єднання в групи
Підведення підсумків
Релаксація
Ритуали відкриття/закриття
Метафори
Психодіагностична вправа
[-]Публікації
Превентивна освіта
ООЖН
Школа
Тест
Рекомендовать на Google
Follow @Eduportal
Головна
/
Особистий кабінет
/ Мої матеріали
Мої матеріали
Реєстраційні дані
Мої матеріали
Повідомлення
Мої покупки
Голосів:
0
Тренінг «Сталий розвиток людства: від внеску кожного до спільної справи»
Тренінг дозволяє формувати в учнівської молоді стійкі уявлення про катастрофічні наслідки діяльності людини для екології нашої планети та здійснювати підготовку для життя на принципах сталого розвитку. Доцільно впроваджувати в позаурочний час та під час заходів присвячених екологічний тематиці. Елементи тренінгу можна впроваджувати в освітній процес
Вид розробки:
Тренінги
,
Робота в групах
,
Об'єднання в групи
Тематика:
Безпека
,
Здоров'я
,
Розвиток
,
Екологічна безпека
Голосів:
2
Вступ 2019
Отримати в Україні престижну спеціальність та диплом європейського зразка РЕАЛЬНО. Варіант вступу може знайти для себе КОЖЕН. Ознайомтеся з описом спеціальностей та умовами вступу, зробіть свій вибір. При потребі, звертайтеся за контактами: e-mail: kmbvoogz@gmail.com Facebook page: https://www.facebook.com/kvznpu/ Валентина Григорівна – т.: 0672203547; Інна Володимирівна – т.: 0633808689; Марія Сергіївна – т.: 0502893202
0
Голосів:
0
6 вправ-тренінгів для вдалого проведення батьківських зборів
Вправа 1. Коло емоцій Мета: Налаштувати на роботу, підняти настрій, допомогти розслабитися. Час: 5 хвилин. Хід вправи: Батьки сідають у коло, а потім кожен по черзі (почати може класний керівник) за допомогою лише однієї міміки передає якусь емоцію, а всі по черзі намагаються її повторити. Вправа закінчується, коли всі учасники передадуть свою емоцію. Після того, як вправа завершиться, запитайте у батьків, чи легко було відтворити емоцію, яку їм передала інша людина, та що вони при цьому відчували. І які емоції передавати простіше та приємніше – позитивні чи негативні? Вправа 2. Продовж речення Мета: Позитивно налаштувати учасників до теми зборів. Час: 5-7 хвилин. Хід вправи: Спочатку можна запитати, чи завжди батькам вдається без проблем знайти спільну мову зі своїми дітьми. Потім класний керівник задає тему, формулюючи речення, яке батьки мають продовжити. Наприклад: «Щоб краще розуміти свою дитину, я...»...
Тематика:
Незалежно від тематики
0
Голосів:
1
Освітні ресурси з доведеною ефективністю у вільному доступі!
Міністерство освіти і науки України рекомендувало для ознайомлення і практичного використання освітні ресурси для компетентісного навчання учнів закладів загальної середньої освіти і післядипломної підготовки педагогічних працівників. Відповідний лист можна переглянути і завантажити тут. Всі ресурси у вільному доступі за посиланням http://autta.org.ua/ua/resources/
0
Голосів:
1
23-24 вересня в м. Києві відбулася нарада
23-24 вересня в м. Києві відбулася нарада «Ресурси для підготовки вчителів і навчання учнів початкової школи на засадах компетентнісного підходу» (в контексті інтегрованого курсу «Я досліджую світ»)» за участю методистів початкової освіти закладів післядипломної педагогічної освіти. Організатори наради — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета наради — ознайомитися з ресурсами для компетентнісного навчання учнів і масової підготовки вчителів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ», а також обговорити конкретні кроки щодо покращення якості такого навчання. Завдання наради: Проаналізувати проблемні питання щодо компетентнісного навчання учнів і підготовки вчителів за інтегрованим курсом «Я досліджую світ» (ЯДС). Ознайомитися з ресурсами...
0
Голосів:
1
Відбулася Всеукраїнська конференція «Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи «НУШ»
Учасники конференції ознайомилися із результатами моделювання концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (БДДШ) у пілотних навчальних закладах Донецької і Луганської областей; визначили напрямки і пріоритетні заходи щодо поширення набутого успішного досвіду на інші освітні заклади України в контексті завдань реформи Нової української школи (НУШ). Програма конференції Фотографії Презентації Презентація "Ключові ідеї та інструменти БДДШ" Звіт про результати зовнішнього оцінювання БДДШ
0
Голосів:
1
21-22 жовтня відбувся тренінг для тренерів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу»
21-22 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу». Організатори тренінгу — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів з методики компетентнісного навчання у початковій школі з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (ЯДС) для подальшого навчання вчителів закладів освіти районів (міст) / об’єднаних територіальних громад Луганської області. Завдання тренінгу: Поділитися досвідом впровадження компетентнісного навчання вчителів і учнів за інтегрованим курсом ЯДС. З’ясувати очікування учасників за тематикою тренінгу. Ознайомитися з ресурсами для компетентнісного навчання учнів 1-3 класів...
0
Голосів:
2
23-24 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів
23-24 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу». Організатори тренінгу — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів з методики компетентнісного навчання у початковій школі з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (ЯДС) для подальшого навчання вчителів закладів освіти районів (міст) / об’єднаних територіальних громад Донецької області. Завдання тренінгу: Поділитися досвідом впровадження компетентнісного навчання вчителів і учнів за інтегрованим курсом ЯДС. З’ясувати очікування учасників за тематикою тренінгу. Ознайомитися з ресурсами для компетентнісного навчання учнів 1-3 класів...
0
Голосів:
1
28-30 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів
28-30 жовтня в м. Києві відбувся тренінг для тренерів «Методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентісного підходу». Організатори тренінгу — Міністерство освіти і науки України, Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні, Громадська організація «Дитячий фонд «Здоров’я через освіту». Мета тренінгу — підготовка тренерів НУШ з методики компетентнісного навчання у початковій школі з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (ЯДС) для подальшого навчання вчителів закладів освіти. Завдання тренінгу: Поділитися досвідом впровадження компетентнісного навчання вчителів і учнів за інтегрованим курсом ЯДС у 2018-2019 роках. З’ясувати очікування учасників за тематикою тренінгу. Ознайомитися з ресурсами для компетентнісного навчання учнів 1-3 класів за курсом ЯДС. Вибірково відпрацювати фрагменти...
0
Голосів:
1
Видання "Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи «НУШ»!
До уваги керівників закладів освіти, вчителів, батьків, методистів. Вийшло видання "Безпечна і дружня до дитини школа в контексті реформи «НУШ»! Видання містить опис ключових ідей, інструментів і ресурсів концепції «Безпечна і дружня до дитини школа» (БДДШ), а також висновки зовнішньої оцінки результатів її пілотування у 14 навчальних закладах Донецької і Луганської областей. Модель БДДШ базується на системі показників, за якими здійснюється оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти, визначення його сильних і слабких сторін, комплексне планування заходів з удосконалення. Масове впровадження концепції БДДШ сприятиме розбудові безпечного, дружнього до дитини та інклюзивного середовища, реалізації реформи «Нова українська школа» та програми діяльності Кабінету Міністрів України на 2020 — 2025 роки. Завантажити видання можна ТУТ.
0
Попередні
371
372
373
374
375
376
377
378
379
380
Наступні
Додати матеріал