Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Когда НЕ нужно идти к психологу или "дети группы "норма"
Стараниями коллег, да и моими собственными усилиями, мы, кажется, добились того, что теперь с любым чихом принято нестись на прием к специалисту. На любой симптом можно найти в интернете подтверждение, что, если не заняться – получите на выходе законченного психа. В результате у большинства современных родителей совершенно исчезло представление о том, что есть обычное, нормальное детское поведение, а что – патология или нарушение развития. Давайте я сегодня для разнообразия расскажу вам о НОРМАЛЬНЫХ детях. Которых тоже тащат ко мне на прием и негодуют, почему я не стала их лечить, а предложила сходить погулять в парк. «Странное» пищевое поведение Нормально: иметь меню из шести-семи пунктов и не соглашаться пробовать ничего из незнакомого ассортимента. Это НЕ аутизм. Это не шизофрения. Это нормальная разборчивость и следование своим вкусовым предпочтениям. В конце концов, это один из древнейших эволюционных механизмов, предотвращающий массовые...Вид разработки: Статьи0За що не можна "карати" дітей
Тематика: Решение проблем и конфликтов1Мультибус
Презентація розвивального тренінга "Мультибус" на тренінгу регіональних тренерів для навчання вихователів дошкільних НЗ за програмою "Вчимося жити разом". Завантажити відео.Вид разработки: Видеоматериалы0Кен Робинсон: Подавляют ли школы творчество?
Сэр Кен Робинсон забавно и убедительно выступает с предложением создать образовательную систему, нацеленную на развитие, а не на подавление творческих способностей.Вид разработки: Видеоматериалы07 простих способів зробити кожен урок цікавим та корисним
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя. Як зробити так, щоб на кожному Вашому уроці діти не нудьгували? Ми підготували сім основних порад. Потоваришуйте з учнями Сучасні учні скептично ставляться до вчителя, який намагається бути вищим за них. Дозвольте дітям бути на рівні з Вами, однак пильнуйте, щоб вони дотримувались правил поведінки. Знайдіть спільні теми зі школярами, станьте для них другом і порадником, розпитуйте про їхні інтереси та проблеми. Почніть урок не з перевірки домашнього завдання, а з питання про останній популярний фільм чи бестселер, останню резонансну новину або нову пісню відомої групи. Бодай 10...
0Статистичні дані: гендерні ролі та стереотипи в України
У сім’ях майже половини опитаних функції голови сім’ї виконують чоловіки. Третина вважає, що дану роль чоловік і жінка виконують на рівних засадах. Проте далеко не завжди у питанні визначення «хто головний?» є консенсус між жінками і чоловіками. Так, 58% чоловіків вважають себе головою сім’ї, тоді як лише 39% жінок вважають «головою» чоловіка. Водночас, майже третина жінок вважають «головою» себе, тоді як з цим погодились лише 10% чоловік. При цьому, майже 80% чоловіків вважають, що так і має бути: «головою сім’ї повинен бути чоловік», але одночасно половина погодились з тим, що «жінка так само може бути головою, як і чоловік». У жінок навпаки: 60% вважають, що головою сім’ї повинен бути чоловік, але одночасно майже 80% згодні з тим, що «жінка так само може бути головою сім’ї як і чоловік». У розрізі регіонів, обидві гіпотези знаходять дещо...
0Зарядка без отрыва от компьютера! (Комплекс «Потягушки»)
Необходимый инвентарь: стул или кресло. Время: 1-2 минуты без отрыва от компьютера. Важно: упражнения можно выполнять незаметно для окружающих. Результат: здоровое тело и ум. Попробуй офисную зарядку! Взбодрись! Если ежедневно 8-12 часов проводишь, сидя за компьютером, этот комплекс физических упражнений для тебя. Сидячая зарядка отличное средство против усталости, нарушений зрения, заболеваний спины, геморроя, расстройств половой системы и прочих болячек вызванных малоподвижным образом жизни. Простые упражнения помогут значительно улучшить общее самочувствие, повысят работоспособность — взбодрят тело и ум. Особенности комплекса физических упражнений «Потягушки» В отличие от классического подхода к зарядке, где все основано на подходах и повторах, и привязано ко времени, комплекс «Потягушки» не требует вообще никаких арифметических подсчетов. Все, что необходимо ,это слушать свое тело. Тренировка начинается не по расписанию, а тогда...
0Перекус в помощь мозгу
1. ТВОРОГ Сколько? 100 г Зачем? Организм использует витамин B12, которого много в твороге, чтобы производить холин. Из холина синтезируется важнейший нейромедиатор-передатчик нервного импульса — ацетилхолин, который улучшает интеллектуальные способности и помогает тебе быть внимательным и сконцентрированным. 2. ОВСЯНЫЕ ХЛОПЬЯ Сколько? 3 ложки. Зачем? Медленные углеводы плавно и равномерно питают мозг, позволяя ему долгое время сосредотачиваться на конкретной задаче. 3. БАНАН Сколько? Один. Зачем? Бананы богаты магнием, который повышает способности к обучению и прекрасно влияет как на короткую, так и на длинную память. 4. МАНГО Сколько? 100 г. Зачем? Фолиевая кислота, которую он содержит, активизирует производство норадреналина, стимулирующего работу нервных клеток. 5. АПЕЛЬСИН Сколько? Один средний. Зачем? В нем много витамина C. Этот мощнейший антиоксидант защищает мозг от свободных радикалов, которые ухудшают память и негативно...
05 філософських трендів в освіті
Одного разу моя шестирічна донька ніяк не хотіла зранку застеляти ліжко. Крики, ультиматуми чи підкуп – інструменти, до яких колись вдавались мої батьки – не використовую. Ну, майже;) Я намагалась їй пояснити, чому це важливо, але це було не переконливо, бо ніхто у кімнату не заходить, речі від цього не псуються, ввечері знову лягати. Я вирішила погуглити, як мудрі люди радять зацікавлювати дітей застеляти ліжко. У першій же стрічці пошуку побачила цікаві поради "чому важливо застеляти ліжко", так і прямо протилежні "чому цього не варто робити і вчити цьому дітей, бо постіль провітрюється і т.д". Таких прикладів різних поглядів до усталених речей у сучасному житті я зустрічаю безліч: сироїди критикують молоко, прихильники Аюрведи його вважають дуже цінним; одні автори книг закликають займатись спортом, інші видають книги "Лінуйся" і пропонують жити розмірено без напруги; хтось рекомендує тримати робочий стіл у порядку, інші...Вид разработки: Статьи, Видеоматериалы0
Тематика: Целеполагание, Самообучение, Критическое и творческое мышлениеПоради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я
Чим ближче кінець шкільного робочого тижня, тим важче вчителю утримуватись на поверхні й не захлинутись у водоверті буднів. Усі знають, що прямим обов'язком учителя є постійна турбота й підтримка своїх учнів, але не менш важливо навчитися піклуватися про себе і своє здоров'я. Професор психології Гейл Кінман на сторінках Гардіан акцентує увагу на трьох порадах учителям на кожний день протягом п'яти днів робочого тижня, спрямованих на зняття стресу та підтримку свого розумового, тілесного й душевного здоров'я. Понеділок. Загальновизнаною є істина, що ніхто не любить понеділок, але саме вчителю так важливо спокійно розпочати свій робочий тиждень. Спробуйте розслабитись упродовж хоча би двох-трьох хвилин, перш ніж ваші учні зберуться вранці на перший урок. Уявіть собі весь день у позитивному плані, наскільки це можливо, що позитивно позначиться на вашому душевному стані. На найближчій перерві між уроками постарайтеся вийти зі стану «на автопілоті» й...
0