Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Материалы
Книга «Игра. Как она влияет на наше воображение, мозг и здоровье» - Стюарт Браун, Кристофер Воган
Игры жизненно необходимы для нашего здоровья, хорошего самочувствия, социального развития, интеллекта, креативности, создания инноваций и способности решать проблемы. Игра – это состояние сознания, благодаря которому мы становимся более умными и приспособленными. Именно такие выводы сделал Стюарт Браун, ведущий эксперт в области психологии игр, изучив более шести тысяч историй самых разных людей – от серийных убийц до нобелевских лауреатов. Прочитав его книгу, вы больше никогда не сможете смотреть на игры как на нечто, отвлекающее вас от работы. Она откроет вам дверь в мир успешной и счастливой жизни.
09 приемов для улучшения зрения
Базовый научно-медицинский закон в отношении мышц звучит так: "Если вы их не используете, они станут слабыми". С глазами обычно именно это и происходит: вы бОльшую часть дня смотрите в монитор перед собой и не используете мышцы глаз, необходимые для того, чтобы смотреть вдаль. Так развивается современная близорукость. Если вы при этом начинаете использовать очки, то ситуация начинает развиваться не в вашу пользу еще быстрее: глаза в очках напрягаются еще меньше, а у глаз исчезает необходимость во что-то всматриваться и напрягаться. Соответственно, чтобы обернуть процесс вспять, вам нужно тренировать мышцы глаз и поддерживать их в тонусе. Вот 9 лучших способов это сделать: 1. Избегайте перенапряжения глаз в течение дня. Раз в 2-3 часа закрывайте глаза на несколько минут и наслаждайтесь покоем. 2. Вот 16 базовых и общеизвестных упражнений из зарядки для глаз. Делайте их каждый день по порядку. 3. Если вы носите ночки, постепенно сокращайте...
0Правила здорового харчування від Майкла Поллана
У книзі "Правильне харчування" Майкл Поллан дає основні рекомендації щодо здорового харчування, формулює декілька простих, на перший погляд, правил здорового харчування, яких, проте, не завжди легко дотриматись. Правила здорового харчування від Майкла Поллана: • Їсти потрібно, коли голодний, а не коли нудно. Часто ми їмо бездумно, просто через те, що немає чим зайнятись або щоб потішити себе. Майкл Поллан радить запитати себе, чому ми їмо, чи насправді відчуваємо голод. "Якщо ви не можете з'їсти яблуко - значить не голодні" - стверджує автор праці "Правильне харчування". • На робочому столі дозволяється розміщувати тільки овочі та фрукти. Ми, не задумуючись, їмо під час роботи, в дорозі, перед телевізором і зазвичай переїдаємо. "Робочий стіл - не найкраще місце для трапези" - стверджує Поллан. Виняток становлять овочі та фрукти, якими можна перекусити не за столом, а в будь-якому іншому місці. Доказом такого...
07 навчальних зон, які повинен мати кожен клас
У підготовці до нового навчального року потрібно врахувати безліч речей. Дуже часто часу вистачає тільки, щоб переглянути календарний план, стандарти, нові закони, продумати тестування, але пропонуємо подумати і про те, як організувати клас – розставити парти, розвісити дошки оголошень і систематизувати матеріали. Ви можете поєднати ці, здавалось би різні компоненти, у систему семи навчальних зон. Пропонуємо такі зони: Зона Відкриттів, Новин, Зона Матеріалів, Спільноти, Тиші і Тематична Зона. Це допоможе вам створити певну систему, що заощадить Ваш час і буде підтримувати порядок у класі з першого ж дня. ЗОНА ВІДКРИТТІВ Ця зона для всіх тих речей, які розпалюють уяву дитини. Вона може включати в себе – мистецькі і крафтові матеріали, диктофон, фотоапарат, магнітофон, настільні ігри як-от пазли, веселі книги та журнали. Придумайте для дітей різні проекти, у яких вони можуть використовувати всі ці речі. Ви можете підсилювати цим креативність дітей, створивши певну...
0Кен Робинсон - Новый взгляд на систему образования
Анимация на выступление Кена Робинсона о смене концепции современного образования. Русский перевод и озвучка (студия Airstrike). Оригинал - http://www.youtube.com/watch?v=zDZFcD...
0Глобальне опитування про булінг (знущання у школах)
Буллінг — це явище, коли діти у школі постійно і цілеспрямовано знущаються з інших дітей, сміються над ними, цькують та ображають. Дані з опитувань U-Report у різних країнах увійшли у глобальний звіт про буллінг для Генеральної асамблеї ООН.
0Концепція “Нової української школи”
“Нам потрібен не тюнінг системи, а нові результати”, - Лілія Гриневич презентувала концепцію “Нової української школи” Концепцію “Нової української школи” – ідеологію реформи середньої освіти, що почне діяти в 2018 році, сьогодні, 18 серпня 2016 року, під час педагогічної конференції «Про підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2015/2016 навчальному році та завдання на 2016/2017 навчальний рік» в Будинку Уряду презентувала Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич.Вид разработки: Статьи0Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу
Скрайбінг… Скрайбер… На перший погляд, новоутворений неологізм… Та насправді з цим поняттям ми знайомі з дитинства. Адже колись ми всі були в певному сенсі скрайберами. За допомогою простих малюнків ми намагалися передати побачене, почуте, певну інформацію, почуття, настрій, емоції. Виявляється, таким чином можна просто й доступно розповісти про складне, цікаво пояснити певний матеріал. Даний метод отримав назву скрайбінг — процес візуалізації складного змісту просто й доступно, під час якого замальовка образів відбувається прямо під час передачі інформації. Особливість скрайбінгу полягає в тому, що одночасно залучаються різні органи чуттів: слух та зір, а також уява людини, що сприяє кращому розумінню та запам’ятовуванню. Саме ці особливості роблять скрайбінг одним із методів сучасних технологій, який допомагає доступно та легко пояснювати складний матеріал, сприяє розвитку освіти, презентаціям та доповідям, веденню записів та щоденників....
0Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Вчителі як учні: 6 ідей для професійного розвитку
Вчителі можуть вважати себе тими, хто навчається впродовж всього життя (life–longlearners). Щоб отримувати сертифікацію і підтримувати рівень свого професійного розвитку, вчителі повинні кожних кілька років проходити атестацію знань. Зазвичай, процедура виглядає наступним чином: збирається педрада або атестаційна комісія, заслуховують вчителя чи відвідують його уроки. З одного боку, це можливість для педагогів підвищити їхню майстерність, а з іншого – не так багато вони отримують від подібної процедури. Так само як диференційовані уроки призначені для того, щоб задовольнити потреби різних учнів, так вчителі також повинні мати шанс розвиватись професійно, відповідно до своїх потреб і цілей. Це звісно не нова ідея. Багато шкільних адміністрацій намагаються видозмінювати атестаційну процедуру. Проте сама атестація вчителя повинна стати для нього можливістю отримати новий досвід, почати думати по-новому про методи і форми викладання...
0