Актуальные темы: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3718 разработок
Материалы

Курси "Вчимося жити разом" та "Основи здоров'язбережної компетентності" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 22.12.2017
2
Постояти за себе. 9 правил, про які треба розповісти дитині
Нікому не дозволяй порушити свої права. Ніхто не має права примушувати тебе діяти проти твоєї волі, загрожувати тобі, дражнити або заподіювати біль. Якщо тобі некомфортна ситуація, варто зібратися духом і захистити себе словами або діями. Але й ти теж не повинен порушувати права інших людей! Будь упевнений у своїх діях і думках. Підтримуйте у своїй дитині позитивну самооцінку, хваліть за висловлену особисту думку. Хваліть за хороші вчинки, навчіть реагувати на власні помилки. Цінуйте свою дитину і її успіхи, і тоді вона буде впевнена у собі. Вір у краще. Навчіть дитину помічати хороше, не зациклюватися на негативі. Людині-оптимісту простіше сприймати світ, такі люди притягують до себе таких же позитивних людей і такої ж позитив. Ти маєш право на особисту думку. Слід створювати різні умови для спілкування з різними людьми, підключати дітей до цього спілкування, щоб вони вчилися висловлювати свою думку, починати і підтримувати розмову. Досвід спілкування з різними людьми в...
1
Три поради, як зробити українські школи сучасними та креативними
Ставте перед учнями завдання, відповіді на яке немає у кінці підручника. Давайте право на помилку. Оцінюйте не «правильність» відповіді, а хід думок і отриманий зворотній зв’язок. Креативний вчитель викликає значно більшу прихильність до себе, ніж традиційний. Але для чого в освіті креативний підхід, і чи потрібен він взагалі? Адже є й прихильники старорежимного методу, заснованого на суворій дисципліні, повторенні та контролі засвоєного. Звідки, власне, такий пієтет до традиції? Якщо відкинути просту звичку («Ми завжди так робили»), то стає зрозуміло, що в основі кожної традиції або ж міфологеми лежить уявлення про божественне походження тих чи інших речей та навіть інститутів — від колеса до сім’ї, влади і законів. Тож усе, що вимагається від нащадків, відтворювати їх якомога ближче до оригіналу. Ну а відступників чекає божа кара. Прикладом життя в очікуванні божої кари є історія Європи між падінням Риму та будівництвом готичних...
0
Розуміємо права людини
тренінг
2
Курси "Вчимося жити разом" та "Основи здоров'язбережної компетентності" у цифрах
Статистика по онлайн курсам станом на 15.12.2017
1
Українська фізхвилинка
Патріотична руханка "Український гопачок".
0
#stopbullying
Навчання у школі для багатьох супроводжується знущаннями зі сторони інших дітей. За даними ЮНІСЕФ 67% дітей в Україні стикались з булінгом. Ми провели соціальний експеримент, щоб привернути увагу до цієї проблеми #stopbullying
1
МЕТОДЫ САМОРЕГУЛЯЦИИ И СНЯТИЯ ПСИХОЭМОЦИОНАЛЬНОГО НАПРЯЖЕНИЯ У ДЕТЕЙ
«Возьмите себя в руки» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Как только ты почувствуешь, что забеспокоился, хочется кого-то стукнуть, что-то кинуть, есть очень простой способ доказать себе свою силу: обхвати ладонями локти и сильно прижми руки к груди — это поза выдержанного человека». «Врасти в землю» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Надо сказать ребенку: «Попробуй сильно-сильно надавить пятками на пол, руки сожми в кулачки, крепко сцепи зубы. Ты — могучее, крепкое дерево, у тебя сильные корни, и никакие ветры тебе не страшны. Это поза уверенного человека». «Ты— ЛЕВ!» (для детей с 5 лет, Н.Л. Кряжева) Ребенку говорят: «Закрой глаза, представь льва — царя зверей, сильного, могучего, уверенного в себе, спокойного и мудрого. Он красив и выдержан, горд и свободен. Этого льва зовут так же, как тебя, у него твое имя, твои глаза, твои руки, ноги, тело. Лев —...
1
Щоб у серці жила Батьківщина
Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу. Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину, як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення. Виховувати інтерес до навчання, бажання дізнатися щось нове, товариськість. Виховувати любов до людей, до України.Тематика: Развитие0
Чарівниця осінь. Фізкультхвилинка.
Музична фізкультхвилинка "Осінь-чарівниця".
0


Дате


Предыдущие
