Актуальные темы: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3718 разработок
Материалы

Чай и Согласие (Tea and Consent)
Отделение британской полиции «Темз Вэлли Полис» решило в буквальном смысле на чашке чая объяснить гражданам, насколько важно получить согласие партнера прежде, чем заняться с ним сексом. Представители органов правопорядка вооружились видео, в котором описали все нюансы этого деликатного процесса с помощью чая. ORIGINAL VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=u7Nii5w2FaI
0
«Любое насилие начинается с чувства отчуждения и одиночества»: простой способ предотвратить буллинг
Писатель и мать троих детей Гленнон Дойл Мелтон рассказала в своем блоге удивительную историю, о том, как учитель ее сына пытается не допустить насилия в школе и его ужасных последствий. Один разговор с ее сыном Чейзом вдохновил ее на пост, которым она просила поделиться со всеми школами в мире. Школьный буллинг, травля ребенка в школе и так оставляют глубокие шрамы на душе, которые могут мучить всю жизнь. Но, если вовремя не заметить, что ребенок в классе начинает становиться изгоем, и не преодолеть буллинг, когда он еще только начинает зарождаться, последствия могут быть еще более трагичными. Гленнон однажды довелось увидеть, как простые действия школьной учительницы помогают избежать больших проблем. Каждую пятницу учительница ее сына просит детей в классе написать на листе бумаги имена четырех ребят, с которыми они хотели бы сидеть за одной партой на следующей неделе. При этом школьники знают, что их совсем необязательно рассадят...
3
Інтегроване навчання як освітній пазл
Одним з основних питань, яке домінує в освітніх колах 21-го століття є “за яких умов учні досягають максимальних результатів у навчанні та отримують навички, потрібні їм у реальному житті?”. Девід Вільямсон Шафер (David Williamson Shaffer), американський вчений Центру дослідження навчання Університету Вісконсин-Медісон (University of Wisconsin–Madison), говорить про те, що ми більше не живемо в промисловій економіці, сьогодні маємо економіку знань, тому повинні думати про освіту принципово в інший спосіб. Саме міждисциплінарне навчання лежить в основі нових підходів до освіти, хоча сама ідея інтеграції зовсім не нова. Ральф Тайлер (Ralph Tyler), основна фігура американської освіти в ХХ столітті, описав інтеграцію предметних областей як “горизонтальні відносини навчальних програм”, і він вважав такі зв’язки важливими для навчання. Його твердження ґрунтувалися на результатах дослідницької роботи над знаковою восьмирічною...
0
Курси "Вчимося жити разом" та "Основи здоров'язбережної компетентності" у цифрах
Курс "Основи здоров'язбережної компетентності" почав функціонувати із 31 жовтня та його вже проходять 557 користувачів по всій Україні! За 10 днів функціонування курсу отримано 91 сертифікат! За перші 10 днів було здійснено більше, ніж 38 тисяч візитів із інших куточків світу! 22 країни є постійними відвідувачами курсу. Курс "Вчимося жити разом" вже проходить 1986 користувачів по всій Україні! За всі дні функціонування курсу отримано 955 сертифікатів! Курс зацікавив не лише українців, ним користуються по всьому світу. За період функціонування курсу було здійснено більше, ніж 166 тисяч візитів! 21 країна є постійними відвідувачами курсу.
1
Ефективне спілкування
Треніг у 6-Б класі на тему "Ефективне спілкування".
5
Спілкування однолітків
Тренінг у 5-Б класі на тему "Спілкування однолітків"
2
Як захиститися від грипу?
Прості правила, які захистять вас від хвороби в сезон грипу. 1. Уникайте близького контакту з хворим. А якщо відчуваєте, що самі захворіли, не забувайте тримати дистанцію з іншими людьми, аби не передати їм інфекцію. 2. Частіше мийте руки! Якщо поруч немає води та мила, використовуйте спреї для рук на спиртовій основі. 3. Намагайтеся не торкатися обличчя. На руках дуже багато мікробів. Торкаючись руками обличчя ви збільшуєте шанси мікробів потрапити в організм через очі, рот та ніс. 4. Привчіть себе до корисних звичок. Будьте фізично активними, уникайте стресу, висипайтеся, пийте багато води та харчуйтеся поживною їжею. 5. Якщо хвороба все ж таки спіймала вас - залишайтеся вдома. Пийте достатньо води, дотримуйтеся постільного режиму, провітрюйте приміщення. Якщо температура більше 38,5С - прийміть препарати, де діюча речовина суто парацетамол або ібупрофен. Приймати противірусні препарати можна лише за призначенням лікаря. Нагадаю, що найбільш надійний...
1
ПРОЕКТИВНА МЕТОДИКА «БАРАНЧИК У ПЛЯШЦІ»
Мета методики: оцінити взаємодію дитини з найближчим оточенням, картину світу дитини, ранні відносини з матір‘ю, спосіб сепарації, які ресурси є у дитини для відділення. Цей тест дозволяє працювати з дітьми починаючи від 6 років Матеріал: лист паперу формату А4, звичайний олівець (бажано М чи 2М), кольорові олівці. Можна використовувати глину або пластилін, або солоне тісто, потім це ліплення прикрасити і так інтерпретувати. Замість пензликів, для дітей, можна використовувати їх пальчики – це і дрібну моторику розвиває, робить сам процес більш захоплюючий і з великим інтересом дитина буде виконувати. Інструкція: «Намалюй баранця у пляшці». Після того, як дитина намалює психолог проводить опитування: 1. Як він там опинився? 2. Як йому там у пляшці? 3. Яким він бачить оточуючий світ з пляшки? 4. Про що він мріє? (це зона найближчого зросту) 5. Чого він боїться? 6. Який у нього настрій? 7. Скільки йому років? 8. Чи чекає баранчик...Вид разработки: Психодиагностическое упражнение0
Как созревает детский мозг: что важно знать о этапах развити ребенка
На протяжении нескольких лет ученые делали МРТ группе детей и установили связь между этапами их развития и изменениями в коре головного мозга. Теперь научно доказано: не стоит ждать от четырехлетнего ребенка аналитических способностей, он физически не готов анализировать и прогнозировать. К 4 годам у детей почти полностью развиты области, отвечающие за общую моторику и основные чувства. Ребенок может ходить, держать карандаш и самостоятельно есть. Полностью развиты области, отвечающие за тактильные ощущения. Созрела часть мозга, управляющая зрением. В 6 лет продолжается активное развитие речи: несмотря на то, что на схеме область речевого развития оранжевая, то есть незрелая, процесс идет довольно интенсивно. Именно этим можно объяснить, почему маленькие дети так легко учат иностранные языки. Части мозга, ответственные за абстрактное мышление, эмоциональную зрелость и умение мыслить рационально, еще не...
0
Про права дитини
Як найпростіше пояснити дітям їхні права? Звичайно у формі мультфільму.
0


Дате


Предыдущие
