Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
ООЖН
19-летнее исследование показало, что детям нужны только 2 важных навыка
19 лет ученые наблюдали за детьми, и определили, какие именно навыки в будущем помогут им стать успешными и легко поступить в ВУЗ. Эти навыки не врожденные, то есть им можно обучить, пишет Inc. Трудно поверить, но то, что умеет ребенок в возрасте 5 лет, может повлиять на его будущие шансы на успех. Именно это было сказано в исследовании, опубликованном в Американском журнале общественного здравоохранения в 2015 году. Но это отнюдь не чтение и не письмо. Речь идет о социальных и эмоциональных навыках. Почему социально-эмоциональные навыки так важны? Исследователи из Университета штата Пенсильвания и Университета Дьюка опросили воспитателей детских садов о социальной и эмоциональной компетентности детей. Учителя взвесили, насколько хорошо дети делились, слушали других, разрешали проблемы со своими сверстниками и были полезны. Затем исследователи наблюдали за этими же детьми, когда они стали молодыми людьми, чтобы посмотреть, что с ними случилось. Они обнаружили,...Вид разработки: ООЖН0Шкільні інструменти, про які не говорять
Приладдя для малювання, модна флешка, новий шкільний рюкзак приводять у радісне хвилювання всю сім'ю. Ви, імовірно, любите підготовку до школи. І, як і більшість батьків, вважаєте, що успіх дитини в навчанні призведе її до щасливого дорослого життя. Однак нове дослідження, в якому брали участь близько 1000 людей у віці за 32 роки, показало, що висока успішність у школі не завжди призводить дітей до щастя в житті. Знаєте, що, згідно з дослідженням, зумовлює щастя людини в дорослому віці? Дружба. Коли в дітей багато друзів у дитячому й підлітковому віці, вони, як правило, виростають щасливими дорослими. Це не означає, що батькам треба припинити допомагати дітям з домашніми завданнями або що можна відправляти дітей до школи, непідготовленими до навчання. Звичайно, ні. Але це дослідження підтверджує найголовніше наше відкриття в галузі щастя за останні сто років: наше щастя найсильніше зумовлюється широтою і глибиною наших стосунків з іншими...
1Попередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид разработки: ООЖН, Превентивное образование0
Тематика: Насилие, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтов14 привычек, которые нравятся всем людям
Некоторые люди прилагают много усилий, чтобы понравиться окружающим, и все безуспешно. А другие легко завоевывают расположение. Почему так происходит? Наполеон Хилл, написавший популярную книгу «Думай и богатей», создал список личностных качеств и привычек, присущих людям, которых все обожают. Такими людьми восхищаются, с них берут пример и следуют за ними в любом деле.
0