Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Превентивное образование
Правила безпеки: учимо дітей, не лякаючи їх
Многие дети сегодня живут жизнью прав – их домашние обязанности не обозначены и, соответственно, об их выполнении не спрашивают. В основном это происходит потому, что родителям порой гораздо легче сделать работу самим, особенно тогда, когда они хотят сделать ее правильно (то есть так, как считают нужным). Родители устают от уговоров, требований и угроз. И вместо того, чтобы учить детей ответственности, они смиряются даже с половинчатыми усилиями, довольствуясь тем, что их малыши, по крайней мере, хоть что-то делают. Вот и получается, что даже если у детей крайне мало обязанностей по дому, они могут жаловаться, что находятся чуть ли не в рабстве по сравнению с беззаботной жизнью своих друзей. М-да... Воспитание детей, имеющих одни лишь права Когда мы делаем всю работу и решаем проблемы вместо наших детей, по существу, наши действия говорят о том, что они не способны делать это самостоятельно. Так, когда их комната становится не просто грязной, а захламленной, мы...
0Нарада в Миколаївському департаменті освіти і науки облдержадміністрації «Превентивне виховання учнів – попередження порушень в суспільстві»
16.05.2017 департаментом освіти і науки облдержадміністрації на базі Миколаївського обласного Будинку культури проведено нараду спеціалістів відділів, управлінь освіти райдержадміністрацій, міських рад, об’єднаних територіальних громад, які відповідають за виховну роботу з питання превентивного навчання. Удовиченко Олена Олександрівна, заступник директора-начальник управління освіти та ресурсного забезпечення департаменту освіти і науки облдержадміністрації, розповіла присутнім про Концепцію Нової школи та вимоги до неї. Демиденко Тетяна Анатоліївна, головний спеціаліст відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти управління освіти та ресурсного забезпечення департаменту освіти і науки облдержадміністрації ознайомила освітян з статистичними даними по соціально-небезпечним захворюванням в Миколаївській області, наголосила на необхідності впровадження профілактичних програм у навчальних закладах, розповіла про...Вид разработки: Превентивное образование0Семейные групповые конференции: обучающий мультфильм
Метод, который родился в Новой Зеландии и является адаптацией традиционного способа принятия решений в семьях Маори. После принятия закона о детях, молодежи и их семьях в 1989 году, семейные групповые конференции стали центральным звеном в системе помощи детям и молодежи. В Европе он стал частью движения за восстановительное правосудие. Семейная групповая конференция - это расширенная встреча членов семьи, друзей и значимых для ребенка взрослых. Ее суть в том, что все члены семьи расцениваются как эксперты в сложившейся ситуации, семья сама разрабатывает план решения проблем и несет ответственность за его выполнение. Обучающий мультфильм создан МБФ «СПИД Фонд Восток-Запад» (AIDS Foundation East-West – AFEW-Украина) в рамках проекта "Права и здоровье уязвимых групп населения: восполняя пробелы" при финансовой поддержке Министерства иностранных дел Королевства Нидерландов.Вид разработки: Превентивное образование, Видеоматериалы2
Тематика: Решение проблем и конфликтов, Отношения, Разрешение конфликтов, Социальная безопасностьСімейні групові конференції: навчальний мультфільм
Метод, який народився в Новій Зеландії й є адаптацією традиційного способу прийняття рішень у сім'ях Маорі. Після прийняття закону про дітей, молоді та їх сім'ях у 1989 році, сімейні групові конференції стали центральною ланкою в системі допомоги дітям і молоді. У Європі він став частиною руху за відновне правосуддя. Сімейна групова конференція – це розширена зустріч членів сім'ї, друзів і значущих для дитини дорослих. Її суть в тому, що всі члени сім'ї розцінюються як експерти в ситуації, що склалася, сім'я сама розробляє план рішення проблем і несе відповідальність за його виконання. Навчальний мультфільм створений МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AIDS Foundation East-West – AFEW-Україна) у рамках проекту "Права і здоров'я уразливих груп населення: заповнюючи прогалини" за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Королівства Нідерландів.Вид разработки: Превентивное образование, Видеоматериалы0
Тематика: Решение проблем и конфликтов, Отношения, Разрешение конфликтов, Социальная безопасностьНаша увага - це найкраща профілактика! (6 хв.)
6-хвилинний соціальний відеоролик створено з метою профілактики ризикованих форм поведінки та негативних явищ серед молоді, зокрема таких як вживання наркотиків та алкоголю, насильства в сім'ї, дитячої безпритульності тощо, шляхом висвітлення проблем у сім'ї та надання альтернативних та успішних способів їх вирішення. Цільовою аудиторією відео є сім'ї із дітьми та підлітками. Створено у результаті співпраці Державної служби України з контролю за наркотиками (ДСКН України) та МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW) за підтримки Групи Помпіду Ради Європи та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).Вид разработки: Превентивное образование, Видеоматериалы0
Тематика: Отношения, Насилие, Наркотики, АлкогольНаша увага - це найкраща профілактика! (45 сек.)
45-секундний соціальний відеоролик створено з метою профілактики ризикованих форм поведінки та негативних явищ серед молоді, зокрема таких як вживання наркотиків та алкоголю, насильства в сім'ї, дитячої безпритульності тощо, шляхом висвітлення проблем у сім'ї та надання альтернативних та успішних способів їх вирішення. Цільовою аудиторією відео є сім'ї із дітьми та підлітками. Створено у результаті співпраці Державної служби України з контролю за наркотиками (ДСКН України) та МБФ «СНІД Фонд Схід-Захід» (AFEW) за підтримки Групи Помпіду Ради Європи та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).Вид разработки: Превентивное образование, Видеоматериалы0
Тематика: Отношения, Насилие, Наркотики, АлкогольГЕПАТИТИ А, В, С: ТЕОРІЯ ДЛЯ ПРАКТИКИ В ОСВІТІ ТА ЖИТТІ
У статті в доступній формі пропонується характеристика (порівняльна характеристика) гепатитів А, В і С. Інформація спрямована на педагогів і допоможе їм при організації навчальних занять, а також для використання у просвітницьких цілях.
0Соціально-психологічний портрет дитини-агресора
К. Босворт та його колеги пропонують виділяти три типи булерів: агресивні, тривожні та пасивні. Агресивні булі – дуже жорстокі, зі зниженим самоконтролем і високим рівнем самоповаги. Це найчисленніша категорія булі. Поведінка тривожних булі є компенсаторною та провокативною. Вони багато в чому подібні за характеристиками на своїх жертв. Саме небажання стати жертвою і спонукають їх жити в атмосфері насильницьких контратак і робить їх булерами. Пасивний тип булерів, що на думку І. Бєрдишева є варіантом тривожних, які безпосередньо використовують насильство для самозахисту і підйому свого престижу в класі. Вони лише зовні сприймаються своїми жертвами як сильні і могутні. Насправді, за результатами дослідження, від 30% до 40% цих дітей страждають від депресії. Їх поведінка – швидше крик про допомогу або SOS-поведінка в термінології російського підліткового психіатра Ю. Скроцького. Д. Ольвеус визначає такі типові риси учнів, схильних ставати агресорами: вони відчувають...
0Попередження булінгу серед дітей на основі соціально-емоційного навчання: досвід США
Емоційно безпечне навчальне середовище може бути досягнуте шляхом соціального та емоційного навчання (SEL) як істотною частиною освітнього процесу. Соціально-емоційне навчання є процесом, завдяки якому діти і дорослі набувають знання, відносини і навички, необхідні для розпізнавання і контролю власних емоцій, розвитку емпатії, налагодження відносин, і прийняття відповідальних рішень. Компетентність у використанні соціально-емоційних навичок розвивається в контексті безпечного і сприятливого середовища школи, сім'ї та спільноти, в якій діти відчувають свою цінність, повагу до себе, причетність та взаємозв’язок зі школою, і замученість у процес навчання. Емоції як такі відіграють важливу роль в навчальному середовищі. По-перше, емоції впливають на процес навчання – на нашу здатність обробляти інформацію і чітко розуміти, з чим ми стикаємося. Тому, для педагогів важливим є створення позитивного, емоційно безпечного середовища класної кімнати, з метою забезпечення...Вид разработки: ООЖН, Превентивное образование0
Тематика: Насилие, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтовТехнології роботи з учнями-жертвами та учнями-агресорами в США - успішні приклади
Аналіз наукових джерел засвідчив, що профілактичні заходи щодо попередження булінгу в школах США здійснюється за такими напрямами: робота в громаді; спеціальна підготовка фахівців, які працюють з дітьми; просвітницька робота з батьками; профілактична робота з учнями. Щодо роботи з учнями-агресорами, або «булерами», то в школах США значного поширення набули «Цільові програми втручання щодо булінгу» (The Target Bullying Intervention Program – T-BIP), спрямовані на вирішення когнітивних і поведінкових проблем учнів, які принижують та знущаються над іншими. Програма втручання забезпечує інструкціями та рекомендаціями для соціальних педагогів і психологів школи щодо роботи безпосередньо з учнями-агресорами, з метою надання їм кваліфікованої допомоги у подоланні насильницької та агресивної поведінки та прийняття ними більш про соціальних моделей поведінки. Програма передбачає трьох-годинну, індивідуальну зустріч з шкільним психологом або...Вид разработки: Превентивное образование, Статьи0
Тематика: Решение проблем и конфликтов, Уважение ко всем, Насилие