Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
Інтерактивний зошит ЯДС
Покрокова відео-інструкція створення інтерактивного зошита з курсу ЯДС для 4 класу за підручником Воронцової Т. В., Пономаренка В. С. та ін. Шаблони до зошита і письмова інструкція у розробках уроків за посиланням.
0Як поводитися під час обстрілів?
Правила виживання для українців: як поводитись під час обстрілів. Інструкція від Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.
0Протидія булінгу у дитячому середовищі
ознайомлення з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвиток навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)
0Інформаційні процеси. Види інформації
Інтерактивний супровід до уроку «Інформаційні процеси» з курсу «Я досліджую світ» для 3-го класу (за підручником «Я досліджую світ» (авт. Воронцова Т.В.)). Переходьте на ресурс за посиланням.
0Зустрічаємо гостей
План-конспект уроку з «Я досліджую світ» для 2-го класу на тему: «Зустрічаємо гостей» (за підручником «Я досліджую світ» (авт. Воронцова Т.В.)).
0Досліджую гриби та рослини
План-конспект уроку з «Я досліджую світ» для 3-го класу на тему: «Досліджую гриби та рослини» (за підручником «Я досліджую світ» (авт. Воронцова Т.В.)). Переходьте за посиланням або завантажуйте файл нижче.
0Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози
План-конспект уроку з «Я досліджую світ» для 3-го класу на тему: «Як утворюється блискавка. Правила поведінки під час грози» (за підручником «Я досліджую світ» (авт. Воронцова Т.В.)). Переходьте за посиланням або завантажуйте файл нижче.
0Ігри на розвиток креативності
Підбірка вправ на розвиток креативності.
0«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0НЕБЕЗПЕКА ІНФІКУВАННЯ ВІЛ, ІНФЕКЦІЯМИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ СТАТЕВИМ ШЛЯХОМ
У презентації подається інформація про ВІЛ-інфекцію та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). Завдання пропоную виконувати у групах, наприкінці подані посилання на ігри, розроблені на LearningApps.org Особливу увагу приділяю алгоритму визначення ВІЛ та ІПСШ і закладам, де можна провести аналіз.Вид разработки: Школа, Работа в группах, Информационные сообщения, Мультимедийная презентация0
Тематика: Социальная безопасность, ВИЧ/СПИД, Здоровье