Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Интерактивные упражнения
Інтерактивний зошит ЯДС
Покрокова відео-інструкція створення інтерактивного зошита з курсу ЯДС для 4 класу за підручником Воронцової Т. В., Пономаренка В. С. та ін. Шаблони до зошита і письмова інструкція у розробках уроків за посиланням.
0Ігри на розвиток креативності
Підбірка вправ на розвиток креативності.
0«Куховаримо»
Руханка для дітей молодшого шкільного віку Орієнтовний час: 3 хвилини. Хід гри: Діти стають колом, яке являє собою уявну каструлю. Вчитель називає, яку саме страву учні класу будуть разом уявно готувати (борщ, салат, компот тощо). Після цього кожен учасник сам придумує та називає, яким саме інгредієнтом він буде (сіль, цукор, вода, певний овоч чи фрукт, м'ясо тощо). Вчитель промовляє: «Зараз ми будем готувати … (наприклад, борщ)». Після цього він називає у довільній послідовності, які саме складові майбутньої уявної страви буде покладено у каструлю. Той, кого назвали, має стрибнути у центр та взяти за руки всіх тих, хто вже сидить у колі. Гра продовжується доти, поки всі відповідні «інгредієнти» не будуть у «каструлі».
0НЕБЕЗПЕКА ІНФІКУВАННЯ ВІЛ, ІНФЕКЦІЯМИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ СТАТЕВИМ ШЛЯХОМ
У презентації подається інформація про ВІЛ-інфекцію та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). Завдання пропоную виконувати у групах, наприкінці подані посилання на ігри, розроблені на LearningApps.org Особливу увагу приділяю алгоритму визначення ВІЛ та ІПСШ і закладам, де можна провести аналіз.Вид разработки: Школа, Работа в группах, Информационные сообщения, Мультимедийная презентация0
Тематика: Социальная безопасность, ВИЧ/СПИД, ЗдоровьеВправа на знайомство "Портрет"
Учасники отримують лист А4, пишуть своє ім'я на ньому і малюють обличчя (овал, коло). Потім дається команда: "Рухатися хаотично". По команді "стоп" кожен шукає собі пару. Пара обмінюється портретами і домальовує спочатку очі, потім ніс, губи (кожного разу щось одне). Потім знову дається команда: "Рухатися хаотично", але вже з чужим малюнком. І т. д. поки всі деталі не намалювали. По закінченні учасники шукають свій портрет.
0Ми єдиний клас, ми одна сім’я
Практичне завдання для учнів 6 класу. Запропонувати учням розподілитися на групи: творчі ( це учні, які відвідують гуртки та мають грамоти); відмінники навчання; спортивні(учні, які відвідують спортивну школу); не розкриті учні ( учні. які не мають грамот, не беруть участь в шкільних конкурсах, але в них є своє хобі); права рука класного керівника (командир класу, замісники командира); активні ( учні, які виступають на шкільних святах, беруть участь в конкурсах....); справедливі учні. У дітей можуть виникати запитання. Н-д: До якої групи мені приєднатися?, в мене є і грамоти, я активний, і займаюсь спортом. Тренер відповідає. До групи учасників, де вам буде зручніше, або до групи учасників, який вид діяльності найбільше подобається. Коли учні об᾿єдналися в групи, роздати їм вирізані кольорові фігурки, або кольоровий папір. Далі запропонувати учням згадати тему з предмету біології "Будова клітини". Якщо в учнів є підручник, вони можуть відкрити його і згадати тему, якщо...
0Вправи для розвитку міжпівкульної взаємодії
Ці вправи розвивають міжпівкульні зв’язки, синхронізують роботу півкуль, покращують розумову діяльність, сприяють поліпшенню пам’яті та уваги, полегшують процес читання і письма. Вправи необхідно виконувати щодня, виділивши 20-25 хвилин на день для них. Вони стануть в пригоді для маленьких перерв в ході заняття, або для налаштування на роботу перед заняттям, або просто як гра у вільну хвилинку. Вправи рекомендують поступово ускладнювати: прискорювати темп; виконувати з легко прикушеним язиком і заплющеними очима (вимкнення мовного і зорового контролю); підключати рухи очей і язика до рухів рук; підключати дихальні вправи і метод візуалізації. “Вушка” Ціль: Енергетизація мозку. Розправляти і розтягувати зовнішній край кожного вуха однойменною рукою в напрямку вгору-назовні від верхньої частини до мочки вуха (п’ять разів). Помасажувати вушну раковину. “Ліхтарики” Ціль: Розвиток міжпівкульної взаємодії...
1Колесики
Руханка до тем про транспорт.
0Ігри, що допоможуть налаштувати клас на командну роботу
Ігри для всього класу, які можна використовувати під час уроку та після. Обережно, вони пробуджують командний дух! Коли учні перейдуть на новий рівень освіти чи зберуться влаштуватись на роботу, їм, окрім шкільних знань та професійних навичок, знадобляться особливі уміння – проявляти індивідуальність та працювати у команді. Із часом приходить розуміння, що ці навички стануть ключовими складовими успішності людини. Тому так важливо ще у шкільні роки привчати дітей до командної роботи. Що для цього потрібно зробити? Наприклад, використайте вправи для згуртування класу. Гра «Наосліп» Підлітки, яким зав’язано очі, ведуть один одного кудись. Думаєте, це погана ідея? Ні, особливо, якщо мова йде про гру, здатну навчити корисним речам. Вам знадобиться багато вільного простору для цієї гри. Її не варто використовувати щодня, але важливо хоч іноді застосовувати в навчальному процесі. Що стосується приміщення, то це може бути їдальня, спортзал чи...
1Найважливіші речі (Сосуд жизни)
Притча.
0