Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
"Если весело живется - делай так"
Песня для детей с 3D-анимацией: "Если весело живется - делай так". Веселая физминутка для детей младшего школьного возраста.
0"Кому Ви, а кому ти?"
Вчити дітей виявляти шанобливе ставлення до батьків, вчителів, рідних, оточуючих.
0"Комунікація ... Про що це?"
Ця історія ілюструє небезпеку припущень: по-перше, про самі комунікації, а по-друге, про те, що наша "карта реальності" така ж, як і в іншої людини.
0"МАСАЖ" ДЛЯ ГОЛОСУ
Розминки для голосу.
0"Перевернутий клас"
Як зробити так, аби учням стало цікавіше вчитися? Як досягти максимум результату за мінімум часу? Що робити, якщо учень тривалий час хворіє або ж їздить на змагання, фестивалі, конкурси… Сьогодні на ці та інші схожі запитання шукає відповіді величезна кількість педагогів. І вирішенням цих проблем є модель навчання, в ефективності якої переконалися практично всі, хто її випробував. Це – перевернуте навчання (перевернутий клас). Перевернутий клас – це така модель навчання, в якій виконання домашньої роботи передбачає самостійне вивчення учнем нової теми: перегляд відеолекції; читання навчальних текстів, перегляд ілюстрацій; проходження тестів та вправ на початкове засвоєння теми. Потім, під час роботи в класі, учні вивчають більш складний теоретичний матеріал та питання, що виникли в них впродовж виконання домашньої роботи (не більше 25-30% часу). Також в класі діти разом із вчителем розв’язують практичні задачі та виконують дослідницькі...
0"Правильна" процедура
Процедури повинні служити нам, а не ми - їм.
0"Просто тіло"
У бізнесі все ще часто помилково вважається: якщо люди виконують просту роботу, у них примітивні мізки. Але це не так. Дуже небезпечно приймати рішення про співробітників на підставі змісту їх роботи.
0"СКАЖИ ВСЕ, ЩО ТИ ДУМАЄШ"
Цю вправу добре проводити наприкінці тренінгу, особливо в групах, де протягом роботи був високий рівень конфліктності і непорозуміння серед учасників.
0"Скільки це коштує..."
Вчити цінувати працю, плоди праці інших. Уміти аналізувати й обґрунтовувати свої дії, дії інших, передбачати їх наслідки.
0"Спасибі за посмішку"
Від суми та від тюрми не зарікайся.
0