Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Планы уроков
ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ – СВІДОМИЙ ВИБІР КОЖНОЇ ЛЮДИНИ
формування навичок раціонального харчування; розвиток в учнів мотивації дбайливого ставлення до власного здоров’я; виховання в учнів культури харчування.
1ЦІКАВИМИ СТЕЖИНАМИ «КРАЇНИ МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я»
розвивати уявлення про здоровий спосіб життя, його складові; виховувати інтерес до фізичної культури, до сучасної науки про здоров’я.
1Безпека у домі
Формування вміння вчитися – вміти організовувати своє робоче місце, розраховувати час на виконання роботи; - мати поняття про безпечну поведінку в оселі,удосконалювати психічну та духовну складові здоров’я; – вміти виконувати соціальні доручення,співпрацювати в групі.
1Вчимося планувати свій час.
навчити студентів планувати свій час та мати «відчуття часу»; розуміти цінність корисних навичок.
0Справжній друг. Який він?
Довести до дитини важливість слів «дружба», «товаришування». Виробляти в учнів правила товаришування, вчити їх розуміти один одного, аналізувати думки, вчинки своїх товаришів, виробляти такі риси характеру, які допомагають миритись, відповідально ставитись до своїх вчинків, жити в мирі та злагоді.
0На допомогу вчителю-предметнику
Мета: поглибити знання дітей про те, що в кожному продукті є вітаміни, їх значення та лікувальні властивості для здоров'я людини; розвивати мовлення, увагу, мислення, пам'ять шляхом причинно-наслідкових запитань та розвиваючих ігор; виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання та уміння піклуватись про своє здоров'я.
0Потенціал людського мозку. Пам'ять та увага. Розвиток сприйняття, пам’яті та уваги.
презентація та план-конспект уроку про функції нашого мозку та методи їх вдосконалення.
1Стихійні лиха
урок про небезпеки природного походження, алгоритми поведінки в надзвичайних ситуаціях (сильного вітру і грози та в разі потрапляння в зону підтоплення.
0Психічна і духовна складові здоров’я
надати учням поняття про конфлікти, їх види, вплив конфліктів на здоров’я.
0Формування корисних і шкідливих звичок
ознайомити учнів із поняттям «звичка»; навчити розпізнавати різницю між корисними та шкідливими звичками.
0