Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Планы уроков
Перекресток. Типы перекрестков. Переход дороги на нерегулируемом перекрестке. Признаки нерегулируемого перекрестка.
Ознакомить детей с видами перекрестков и способами их перехода. Повторить значения основных сигналов светофора. Развивать внимание, наблюдательность. Воспитывать дисциплинированность и осторожность на перекрестках.
0Урок з природознавства «ЛЮДИНА І БІОСФЕРА. ПОЗИТИВНИЙ І НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ ЛЮДИНИ НА БІОСФЕРУ»
Урок з природознавства для 6 класу, з використанням матеріалів "Зеленого пакета".
0Учи і поважай правила дорожнього руху.
перевірити в учнів знання правил дорожнього руху, ознайомити з новими правилами.
0Техногенна безпека. Правила безпечної життєдіяльності.
сформувати в учнів поняття про техногенну безпеку; скласти і вивчити правила безпечної поведінки; дати поняття про НС, кислотні дощі; виховувати спостережливість, бережливе ставлення до здоров’я.
0Психічна і духовна складові здоров’я
надати учням поняття про конфлікти, їх види, вплив конфліктів на здоров’я.
0Стихійні лиха
урок про небезпеки природного походження, алгоритми поведінки в надзвичайних ситуаціях (сильного вітру і грози та в разі потрапляння в зону підтоплення.
0ОЗОНОВІ ДІРИ: МІФИ ЧИ РЕАЛЬНА ЗАГРОЗА
розкрити проблему руйнування озонового шару; визначити основні заходи захисту озонового шару; розвивати вміння здобувати інформацію, аналізувати її, робити висновки; виховувати екологічну культуру, бережливе ставлення до природи та свого здоров’я.
1ВІД ОЛІМПІЇ ДО ЛОНДОНА
ознайомлення учнів з історією олімпійського руху; формування навичок культури здорового способу життя, залучення їх до активних занять фізичною культурою і спортом.
0ОЛІМПІЙСЬКИМИ ШЛЯХАМИ ДО ЗДОРОВОГО МАЙБУТНЬОГО
формувати зацікавленість до занять фізичними вправами та інтерес до олімпійського спорту; розвивати швидкість, спритність, кмітливість.
0ЦІННІСТЬ І НЕПОВТОРНІСТЬ ЛЮДСЬКОГО ЖИТТЯ
формувати у дітей поняття про життя як найвищу цінність і неповторність; усвідомити вплив здорового способу життя на розвиток людини і її досягнень; виховувати вміння поважати людей і бережно ставитись до власного життя.
1