Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Планы уроков
Підсумковий тренінг
Ознайомлення учнів з поняттям «цінності» та їхньою роллю у формуванні характеру. Підвищення мотивації до здорового способу життя, отримання зворотного зв’язку, емоційне закриття тренінгової секції.
0ПІДСУМКОВИЙ ТРЕНІНГ ВЧИСЬ ВЧИТИСЯ
Мета цього тренінгу — озброїти дітей аргументами на користь старанного навчання, тренувати життєві навички протидії соціальному тиску.
0ПІДСУМКОВИЙ ТРЕНІНГ (7 КЛАС)
Підведення підсумків навчального року, підвищення мотивації до здорового способу життя, отримання зворотного зв’язку, емоційне закриття тренінгової секції, налаштування на корисний відпочинок під час канікул.
0ПІДСУМКОВИЙ ТРЕНІНГ 5 КЛАС
Мета тренінгу — підсумкове тестування, аналіз очікувань учасників, емоційне завершення тренінгової сесії, налаштовування на відпочинок і зустріч у новому навчальному році.
0ПІДТРИМАННЯ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я
Тренінг навичок адвокації здорового способу життя.
0Підтримка людей, які живуть з ВІЛ
Тренінг навичок емпатії і надання допомоги.
0ПЛАНУВАННЯ ЧАСУ
Мета цього тренінгу — пояснити дітям необхідність планування часу, навчити їх складати розпорядок дня з урахуванням усіх важливих елементів здорового способу життя.
0Повага до себе та інших
Вчити учнів бути толерантними; сформувати уявлення про важливість поваги до почуттів інших людей; викликати бажання безкорисливої допомоги людям, які її потребують:старшим, слабким, хворим, немічним, розвивати вміння протидіяти виявам неповаги у середовищі однолітків; виховувати чуйність, милосердя, терпимість, доброзичливість, толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями.
1Поважай свій час
Розвивати відчуття часу, вчити орієнтуватися у ньому, берегти його, раціонально використовувати свій час, час інших людей; привчати дітей до організованості у будь-якій діяльності.
0Поведінка біля залізничної колії. Практична робота
ознайомлювати учнів із правилами поведінки на залізничному переїзді, біля залізничної колії, з дорожніми знаками; формувати вміння порівнювати, узагальнювати, робити висновки, оцінювати свої і чужі дії; виховувати відповідальність за власні вчинки, дисциплінованість на дорогах, уважність, спостережливість, обережність, дисциплінованість.
0