Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Планы уроков
КУЛЬТУРА ПОЧУТТІВ
Мета - розвиток емоційної компетентності, уміння правильно висловлювати почуття, тренінг навичок самоконтролю.
0КРАСА І ЗДОРОВ’Я
Формування цілісного уявлення про красу як гармонію фізичного, психологічного та соціального благополуччя людини.
0КОСМЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПІДЛІТКІВ
Мета - ознайомлення з особливостями функціонування шкіри у підлітковому віці, відпрацювання навичок догляду за шкірою і волоссям.
0КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ МІКРООРГАНІЗМИ. ЗАХИСНІ СИЛИ ОРГАНІЗМУ. ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ КОНТАКТНИМ І ПОВІТРЯНО-КРАПЕЛЬНИМ ШЛЯХОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ ГРИПУ (УРОК 7)
дати учням уявлення про шкідливі і корисні мікроби, шляхи проникнення інфекції в організм; розкрити суть понять «імунітет», «природний імунітет», «штучний імунітет», «набутий імунітет»; учити учнів правильно поводитись у різних ситуаціях; розвивати вміння працювати у парах, групах; сприяти вихованню навичок гігієни і культури, турботи про своє здоров'я і здоров’я навколишніх.
0Корисний відпочинок
Навчити дітей розрізняти активний і пасивний відпочинок, пояснити необхідність чергувати працю і відпочинок та вчасно лягати спати.
0Конфлікт. Шляхи подолання конфліктних ситуацій.
метою уроку є дати підліткам можливість самостійного аналізу типових життєвих ситуацій, роз’яснити правила попередження конфліктів та виходу з них.
2КОНФЛІКТ І ЗДОРОВ’Я
Тренінг навичок конструктивного розв’язання конфліктів.
0Кібербулінг
Автор: Провозюк Руслана Петрівна Навчальний заклад: Червоноградський професійний гірничо-будівельний ліцей Година спілкування на тему: «Кібербулінг» Завдання заходу: – привернути увагу підлітків до питання насилля засобами Інтернет, до пошуку виходу із небезпечних ситуацій. – викликати в учнів емоцій до висвітлювальної проблеми , а також для ознайомлення з різними типами кібербулінгу за допомогою презентації та відеоролика. – дати фахову оцінку висвітлюваному питанню – розвинути повагу один до одного. Цілі: узагальнити знання учнів про сервіси Інтернет; повторити правила етикету під час спілкування у соціальних мережах; дати дітям уявлення про «кібербулінг»; сприяти розвитку відповідальності за свої вчинки; формувати толерантне ставлення до нестандартних ситуацій; спонукати підлітків до самопізнання, саморозвитку, і доброзичливого ставлення до людей; прищепити любов до...
2КЕРУВАННЯ СТРЕСАМИ
Оцінювання рівня стресу, тренінг навичок керування стресами.
0Інтелектуально-розважальна гра «Брейн-ринг»
виявити, конкретизувати й узагальнити знання про різні стихійні лиха. Навчити дітей працювати підгрупами. Розвивати інтелектуальні здібності, швидкість реакції.
2