Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Метафоры
Прости меня, сынок
Эта история произошла в неполной семье. Женщина, о которой пойдет речь, растит сына одна, с мужем развелась, когда малышу еще и года не было. Теперь сыну уже четырнадцать – самый трудный возраст. Ей тридцать пять. В последнее время ее жизнь стала похожей на ад. Мало того, что приходится крутиться, как белка в колесе, чтобы на жизнь заработать, так еще и сын совсем от рук отбился: и учиться стал плохо, и грубить начал, и дома от него никакой помощи не дождешься. До пятого класса еще как-то старался учиться. Потом оценки испортились. Дальше — еще хуже. Учительские замечания, нехватка денег – клубок неприятностей заматывался все больше. Из-за ощущения полного бессилия что-либо изменить приходила домой уставшая и раздраженная. Ее упреки и назидания сын выслушивал молча, но уроки по-прежнему не учил и дома не помогал. Пришла как-то домой, а в комнате снова не убрано, хотя утром, уходя на работу, строго-настрого приказала: «Смотри у меня, как придешь из...
4Ведро яблок
История двух соседей.Вид разработки: Метафоры0
Тематика: Разрешение конфликтов, Уважение ко всем, Решение проблем и конфликтовЩо діти говорять про любов
Група дослідників задавала дітям від 4 до 8 років одне і те ж питання: «Що означає любов?» Метою, за словами керівника дослідження Лео Баскагліа, було знайти найбільш дбайливу дитину. Відповіді виявилися значно повнішими та глибшими ніж ми собі могли уявити.
0Розболілись в зайця зуби!
вірш для використання на уроках по темі "Гігієна порожнини рота".
3Тріснутий глечик
Китайська притча про сприймання себе таким, який ти є.
0Три сита
Один человек спросил у Сократа: — Знаешь, что мне сказал о тебе твой друг? — Подожди, — остановил его Сократ, — просей сначала то, что собираешься сказать, через три сита. — Три сита? — Прежде чем что-нибудь говорить, нужно это трижды просеять. Сначала через сито правды. Ты уверен, что это правда? — Нет, я просто слышал это. — Значит, ты не знаешь, это правда или нет. Тогда просеем через второе сито — сито доброты. Ты хочешь сказать о моем друге что-то хорошее? — Нет, напротив. — Значит, — продолжал Сократ, — ты собираешься сказать о нем что-то плохое, но даже не уверен в том, что это правда. Попробуем третье сито — сито пользы. Так ли уж необходимо мне услышать то, что ты хочешь рассказать? — Нет, в этом нет необходимости. — Итак, — заключил Сократ, — в том, что ты хочешь сказать, нет ни правды, ни доброты, ни пользы. Зачем тогда говорить?
01000 шариков
Притча об истинных ценностях нашей жизни.
1Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Чому ми кричимо?
Одного разу вчитель запитав своїх учнів: - Чому розгнівані люди кричать? - Кричать, тому що втрачають терпіння, - відповів один із учнів. - Але чому кричать до тих, хто є поруч із ними? - знову запитав вчитель. - Кричать, тому що хочуть щоби їх почули, - пролунала відповідь. Вчитель продовжував запитувати: - Отже, неможливо спокійно розмовляти? Учні давали різні відповіді, але жодна із них не задовольнила вчителя. Тоді він сказав: - Знаєте чому розгнівана людина кричить на інших? Отож, коли двоє сваряться - їхні серця дуже віддаляються одне від одного. Щоби подолати ту відстань між серцями - треба кричати, тоді тебе почують. Чим більші люди є розгнівані - тим голосніше кричать, щоб почути одне одного. А що буває поміж двома закоханими? Вони не кричать, а шепочуть. Чому? Тому що їхні серця є дуже близько одне до одного. Відстань поміж ними така маленька, що їхні серця розмовляють пошепки. А коли любов дуже-дуже сильна, тоді не потрібен навіть шепіт - достатньо тільки погляду....
0Богатый или бедный?
Притча о способности видеть вещи с другой стороны.
0