Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Объединение в группы
Павутина і павук
Розминка для зняття напруги і об'єднання учасників.Вид разработки: Объединение в группы, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиПальчики
Ця вправа дозволяє виявити людей, найбільш активних і позитивно налаштованих, як на сам тренінг, так і на тренера.Вид разработки: Объединение в группы, Разминки, Само и взаимообучение0
Тематика: Независимо от тематикиЯ + ти
Вправа на розуміння і об'єднання. Зрозуміти свого партнера - значить успішно закінчити цю вправу.Вид разработки: Объединение в группы, Разминки, Работа в группах0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиВправа «Корови, собаки, кішки»
У цій прекрасній розігріваючій грі з'єднані рухи, звуки і гумор. Діти вчаться уважно слухати, отримуючи при цьому задоволення і маючи можливість вступати один з одним в контакт.
0ЗНАЙДИ СПІЛЬНЕ
Під час цієї гри учасники знаходять те, що їх об'єднує. Гра особливо підходить групам, члени яких не дуже добре знають один одного.
0КАРНАВАЛ ЗВІРІВ
Розминка для голосу.
0Кільця
Весь клас виходить до дошки (або учні стаєють у коло). Умова: скільки разів ведучий (вчитель) (який стає збоку, щоб його всі бачили) плесне в долоні, по стільки чоловік, взявшись за руки і дружно вимовивши: «Ми готові!», - учні утворюють «тісне» кільце (утворюють групку). Наприклад, після трьох плескань у долоні всі об'єднуються в кільця по трійках - хто швидше! Після першого об'єднання в групки (в кільця) ведучий нагадує обов'язкову умову: в кожному новому кільці сусід справа і зліва повинен бути іншим. Це призводить до більшої метушні. Але саме вона і потрібна, щоб як слід перемішати весь клас. Після серії плескань в долоні: то чотири, то вісім, то два рази по три або по два плески (в досить швидкому темпі!) - ведучий (вчитель) плескає так, щоб число учнів в кільцях (групках) відповідало б груповій роботі, наміченої ним для уроку. Наприклад,...
0Ласуни
гра для об єднання в групи.Вид разработки: Объединение в группы, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиЛист гри
Хороша активна діяльність для зміцнення і запам’ятовування учасниками імен.Вид разработки: Объединение в группы, Разминки, Работа в группах, Знакомство1
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиМотузка
гра для об єднання в пари.Вид разработки: Объединение в группы, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики