Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Работа в группах
Тіло - частина графіті
Вправа розвиває креативне мислення учнів, сприяє зближенню групи та дає змогу дітям зайнятися творчістю.Вид разработки: Разминки, Работа в группах0
Тематика: Построение команды, Критическое и творческое мышление, ОбщениеПо три в ряд
Вправа на кмітливість та уважність, а також на встановлення позитивної атмосфери в групі.Вид разработки: Разминки, Работа в группах, Знакомство1
Тематика: Построение команды, Уважение ко всем, Критическое и творческое мышление, ОбщениеУпражнения
Три упражнения для командообразующего тренинга.
0Порівняння однокласників
Вправа дозволяє учням дізнатися більше один про одного. Вправа спрямована на знаходження спільних та відмінних рис між однокласниками.Вид разработки: Разминки, Работа в группах, Знакомство0
Тематика: Построение команды, Самоуважение, Уважение ко всем, ОбщениеПоклик дикої природи
Вправа для активізації дітей, для зняття напруги; допомагає розвинути увагу та спостережливість.Вид разработки: Разминки, Ролевые игры, Работа в группах0
Тематика: Построение команды, Критическое и творческое мышление, ОбщениеМузичні хула хупи
Вправ поляає у формуванні в учнів поняття особистий простір. Діти в активній формі спробують оцінити важливість власного простору.Вид разработки: Разминки, Работа в группах, Знакомство0
Тематика: Построение команды, Самоуважение, Уважение ко всем, ОбщениеЕмоційне павутиння
Вправа дозволяє учням краще розібратися в своїх емоціях та навчитися розуміти їх. Вправа зближує учнів.Вид разработки: Разминки, Анализ ситуаций, Работа в группах, Знакомство0
Тематика: Построение команды, Самоуважение, Уважение ко всем, ОбщениеСонячні чи хмарні думки
Вправа спрямована на розвиток у дітей співчуття, дає змогу визначити емоції та навчитися розуміти почуття інших.Вид разработки: Само и взаимообучение, Знакомство, Анализ ситуаций, Работа в группах1
Тематика: Общение, Отношения, Самовоспитание, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение команды«Людожери»
Інтерактивні методи в роботі зі студентами. Вправа «Людожери» (адаптовано проф. Катериною Крутій) Мета: знайомство з групою, презентація себе, виявлення потреб. Необхідний час: 25-30 хвилин. Розмір групи – 6-14 осіб. Інструкція для студентів: Для наступної вправи потрібно розділитися на дві групи (можна за принципом: сезони народження – «зима-літо», «весна-осінь», або за будь-яким іншим). Можна безкоштовно завантажити текст вправи звідси: Вправа Людожери Дебрифинґ: Запитання до тих, кого з’їли – як ви думаєте, чому так вийшло? Чи варто було відразу пропонувати щось племені, не з’ясувавши того, що їм може бути потрібним? Як можна було дізнатися, чим ви будете корисні племені? Які навички потрібно було проявити в цій вправі? Запитання до керманичів: чи легко було визначити, кого залишити в живих, а кого з’їсти? Чому? Що заважало, а що допомагало...Вид разработки: Работа в группах2
Тематика: Общение, Отношения, Критическое и творческое мышление, Построение командыГра «Піраміда зі стаканчиків»
Вправа, яка стане корисною і педагогам, якщо колектив не відчуває себе командою. Фантастична гра, яка викличе море емоцій. Попереджаємо, буде галас! Але цікаво. Гра-вправа вимагатиме від учасників терпіння та розуміння один одного. Об’єднайте клас у групи по 4-6 дітей. З гумової стрічки потрібно зробити кільце. Це може бути і гумка для волосся, головне, аби вона добре тягнулася. До гумки на рівній відстані прив’яжіть цупкі нитки, їх кількість дорівнює кількості учасників у команді. Діти мають розтягнути гумку так, аби вдалося одягнути її на перевернутий пластиковий чи паперовий стаканчик. Далі потрібно послабити натяг і зуміти перенести усі ємності, які є «будівельним» матеріалом піраміди. Чому навчить гра: Командній роботі, умінню слухати та ставити себе на місце іншого, терпінню, зосередженості, здатності шукати компроміси для вирішення проблеми.
0