Актуальные темы: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3718 разработок
Разминки

«Зарядка для малышей»
Упражнение помогает снять напряжение мышц шеи и плеч, вызывает прилив крови к речевым органам.
0
"Веселая зарядка"
Упражнение помогает снять напряжение мышц шеи и плеч, вызывает прилив крови к речевым органам.
1
НАКОПИЧУВАЛЬНІ КОМПЛІМЕНТИ
У цій грі виражається визнання, якого ми ніколи не отримуємо в достатній мірі. Гра задовольняє базові потреби членів групи будь-якого віку і сприяє встановленню в групі шанобливого клімату.
0
У МЕНЕ ВСЕ О'КЕЙ!
В цій вправі учасники говоритимуть про себе тільки позитивні якості характеру.
0
РИТУАЛ ВІТАННЯ
Вправа для привітання групи.Вид разработки: Ритуалы открытия/закрытия, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики
МАСАЖ В КОЛІ
Ця вправа може нести набагато глибший зміст, ніж просто розслаблення. Цей вираз здорових відносин та емоційної близькості - і те, і інше є неодмінною умовою успішного навчання.Вид разработки: Релаксация, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики
ТАК!
Цією процедурою добре закінчувати заняття.Вид разработки: Ритуалы открытия/закрытия, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики
РАНКОВИЙ РИТУАЛ
Ця проста розминка доречна на початку кожного заняття.Вид разработки: Ритуалы открытия/закрытия, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики
МУЗИЧНЕ ПРИВІТАННЯ
Музика мобілізує увагу, будить почуття, пробуджує фантазію. Тому дуже корисно починати з музики урок чи якусь іншу спільну діяльність.
0
ПРОЧИЩЕННЯ МІЗКІВ
Цей ритуал налаштовує групу на освоєння нового навчального матеріалу.
0


Дате

Предыдущие
