Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Разминки
"СКАЖИ ВСЕ, ЩО ТИ ДУМАЄШ"
Цю вправу добре проводити наприкінці тренінгу, особливо в групах, де протягом роботи був високий рівень конфліктності і непорозуміння серед учасників.
0"АСОЦІАЦІЇ"
Вправа пов'язана з асоціативним мисленням.
0«Хіпі»
Ця вправа добре підходить для завершення тренінгу.Вид разработки: Ритуалы открытия/закрытия, Разминки0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики«ТРЕНІНГ У МАЛЮНКАХ»
Ця вправа на завершення тренінгу.
1«ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ»
Ця вправа дає учасникам можливість відстежити ті зміни, які відбулися в них і в їх сприйнятті групи за час тренінгу, а також отримати зворотній зв'язок.
0«ЇЖАЧОК-ЇЖАЧОК, КРОЛИК-КРОЛИК»
Вправа на завершення тренінгу.
0«ПАПЕРОВИЙ ЛІТАК»
Подібні вправи часто проводяться на тренінгах з командо утворення. Їх можна використовувати і на тренінгах іншої тематики, коли потрібно посилити групову згуртованість, показати важливість вміння працювати в команді.
0«Леді і джентльмени»
Дана вправа відноситься до класу вправ на інтенсивну просторову взаємодію.
0«ЧОТИРИ СТИХІЇ»
Цю розминку можна проводити як в перший тренінговий день, коли учасники ще погано знають один одного, так і в наступні.Вид разработки: Разминки, Знакомство0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики«ДІВЧИНКА, ДРАКОН І САМУРАЙ...»
Ця розминка заснована на тому ж принципі, що й відома дитяча гра «Камінь, ножиці, папір».
0