Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Само и взаимообучение
Взаємонавчання: вправа «Карусель»
Вправа для взаємонавчання. Учні дізнаються щось нове в своїй групі, а також навчаються стисло висловлювати свої думки.
0Взаємонавчання: «Кожен кожному»
Завдання полягає в тому, щоб розповісти свою інформацію і дізнатися один факт від іншого учасника. Вправа закінчується, коли всі учні дізнаються всі факти
0Релаксаційна пауза «Формування звичок»
Вправа, що допоможе розслабитись, поступово відмовитись від шкідливих звичок. Надасть базову інформацію про формування навичок.
0Зачарована сімка
Ця вправа має сподобатися всім дітям. Вона показує, які різносторонні можливості має людський мозок. Крім того, в цій грі тренуються математичні навички.
0Пишемо в повітрі
У цій вправі ми пропонуємо цікаві завдання, що дозволяють дітям отримати більше впевненості при письмі.
0Моє ім'я
У цій вправі дитина може сама повідомити, як би їй хотілося, щоб її називали в класі.
0Повторюй за мною
У будь-якому класі є сором'язливі, пасивні або боязкі діти, яким важко вийти з власної «раковини». Ця вправа дає їм можливість розвинути свою особисту і соціальну енергію. Передумовою для цього є група з певним ступенем згуртованості, довіри ведучому.
0Тілесна географія
У цій грі діти навчаються розпізнавати окремі частини свого тіла. На відміну від попередньої вправи на цей раз діти закривають очі і працюють тільки однією рукою.
0Я можу помилятися!
Цю гру ви можете використовувати, що б нагадати дітям назви «складних» частин тіла, показавши їх на собі. А заодно, час від часу навмисно допускати помилки,та ви можете перевірити, наскільки добре діти знають «легкі» назви частин тіла.
0Уяви і покажи
Діти отримують невеликі завдання на уяву, що фіксують їхню увагу на окремих частинах тіла. Діти повинні показати, якими на дотик будуть їхні частини тіла, «виконані» з незвичайних матеріалів.
0