Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Информационные сообщения
Перекус в помощь мозгу
1. ТВОРОГ Сколько? 100 г Зачем? Организм использует витамин B12, которого много в твороге, чтобы производить холин. Из холина синтезируется важнейший нейромедиатор-передатчик нервного импульса — ацетилхолин, который улучшает интеллектуальные способности и помогает тебе быть внимательным и сконцентрированным. 2. ОВСЯНЫЕ ХЛОПЬЯ Сколько? 3 ложки. Зачем? Медленные углеводы плавно и равномерно питают мозг, позволяя ему долгое время сосредотачиваться на конкретной задаче. 3. БАНАН Сколько? Один. Зачем? Бананы богаты магнием, который повышает способности к обучению и прекрасно влияет как на короткую, так и на длинную память. 4. МАНГО Сколько? 100 г. Зачем? Фолиевая кислота, которую он содержит, активизирует производство норадреналина, стимулирующего работу нервных клеток. 5. АПЕЛЬСИН Сколько? Один средний. Зачем? В нем много витамина C. Этот мощнейший антиоксидант защищает мозг от свободных радикалов, которые ухудшают память и негативно...
0Чому не варто матеріально винагороджувати дітей за успіхи? Психологічний експеримент.
Не поспішайте мотивувати дітей до навчання грошима чи цінними призами! Можна зробити тільки гірше. Це доводить психологічний експеримент. У 1973 році психологи Леппер, Грін і Нісбетт вирішили провести експеримент, щоб з’ясувати, як вплине заохочення на діяльність, яка спочатку приносить задоволення. Протягом декількох днів вони спостерігали за групою дошкільнят і виявили тих, хто вважає за краще проводити вільний час за малюванням. Потім цих дітей розділили на три групи. Перша група за свої малюнки отримувала винагороду – іменну грамоту, про яку їм заздалегідь розповідали і показували. Другу групу ні про що не попереджали і просто вручали грамоту після закінчення сеансу. У третій групі нічого не змінювали і залишили все як завжди – без попереджень і нагород. Протягом трьох наступних днів учені спостерігали, чим бажають займатися діти, коли у них вільний час. Потім вони вручили всі грамоти, припинили спостереження і почекали два тижні, щоб дізнатися, чи...
09 приемов для улучшения зрения
Базовый научно-медицинский закон в отношении мышц звучит так: "Если вы их не используете, они станут слабыми". С глазами обычно именно это и происходит: вы бОльшую часть дня смотрите в монитор перед собой и не используете мышцы глаз, необходимые для того, чтобы смотреть вдаль. Так развивается современная близорукость. Если вы при этом начинаете использовать очки, то ситуация начинает развиваться не в вашу пользу еще быстрее: глаза в очках напрягаются еще меньше, а у глаз исчезает необходимость во что-то всматриваться и напрягаться. Соответственно, чтобы обернуть процесс вспять, вам нужно тренировать мышцы глаз и поддерживать их в тонусе. Вот 9 лучших способов это сделать: 1. Избегайте перенапряжения глаз в течение дня. Раз в 2-3 часа закрывайте глаза на несколько минут и наслаждайтесь покоем. 2. Вот 16 базовых и общеизвестных упражнений из зарядки для глаз. Делайте их каждый день по порядку. 3. Если вы носите ночки, постепенно сокращайте...
0Правила здорового харчування від Майкла Поллана
У книзі "Правильне харчування" Майкл Поллан дає основні рекомендації щодо здорового харчування, формулює декілька простих, на перший погляд, правил здорового харчування, яких, проте, не завжди легко дотриматись. Правила здорового харчування від Майкла Поллана: • Їсти потрібно, коли голодний, а не коли нудно. Часто ми їмо бездумно, просто через те, що немає чим зайнятись або щоб потішити себе. Майкл Поллан радить запитати себе, чому ми їмо, чи насправді відчуваємо голод. "Якщо ви не можете з'їсти яблуко - значить не голодні" - стверджує автор праці "Правильне харчування". • На робочому столі дозволяється розміщувати тільки овочі та фрукти. Ми, не задумуючись, їмо під час роботи, в дорозі, перед телевізором і зазвичай переїдаємо. "Робочий стіл - не найкраще місце для трапези" - стверджує Поллан. Виняток становлять овочі та фрукти, якими можна перекусити не за столом, а в будь-якому іншому місці. Доказом такого...
0Розвиваємо у дітей оптимізм і мотивацію
Поради батькам про те, як підтримати природну допитливість дитини, що допомагає навчатися. У цій статті йдеться про оптимізм і мотивацію, властиві кожній людині від народження, тобто про ті якості, які допомагають дітям учитися й розвиватися, і про те, як батьки можуть виховувати й розвивати їх у своїх синів і доньок. У вас коли-небудь виникало питання, на якій підставі: Однорічний малюк вірить у те, що коли він буде продовжувати видавати звуки, батьки врешті-решт зрозуміють, що саме він намагається їм повідомити? Трирічна дитина вважає, що коли вона буде продовжувати писати каракулі, коли-небудь люди зрозуміють, що саме вона хоче написати? Чотирирічна дитина знає, що коли вона буде довго розглядати слова на сторінці, то одного дня навчиться читати? Така поведінка пояснюється поняттям «інстинктивного оптимізму», одним з двох ранніх найважливіших чинників, що сприяють успішному навчанню дитини. Зі своїм вродженим оптимізмом малюк здатний зберігати...
07 способів привчити дитину до правильного режиму сну перед школою
Щоб дитина не відчувала стресу після закінчення канікул, повертати правильний режим сну після тривалих канікул потрібно уже зараз. Ранкові підйоми у школу можуть викликати проблеми й спричинювати додатковий стрес для дитини. Доктор Уітні Робан із Американської асоціації сну дає кілька порад здорового сну на The Huffington Post. Визначте потрібну тривалість сну для дитини Рекомендований час можна визначити за віком малечі. Щодня вкладайте дітей спати на 15 хвилин раніше, доки не досягнете потрібного часу. Наприклад, якщо дитина повинна у шкільний період лягати о 21:00, за 4 дні до 1 вересня почніть вкладати її на 15 хвилин раніше, доки не досягнете потрібного часу. Вимикайте ґаджети перед сном Не вмикайте яскравого світла у кімнаті перед сном. Виділіть час на “згортання” усіх активностей, перед тим, як вкладати малечу. Діти мають вимкнути ґаджети хоча б за годину до сну. Діти мають бачити час, коли лягають Добре, якщо у дитячій спальні висить...
0Глобальне опитування про булінг (знущання у школах)
Буллінг — це явище, коли діти у школі постійно і цілеспрямовано знущаються з інших дітей, сміються над ними, цькують та ображають. Дані з опитувань U-Report у різних країнах увійшли у глобальний звіт про буллінг для Генеральної асамблеї ООН.
07 правил розміщення фото вашої дитини в мережі
Пам'ятайте, що коли ви викладаєте фотографію вашої дитини в соціальній мережі, навіть якщо ви ділитеся нею тільки з друзями, ви повинні розуміти, що з цієї хвилини це не ваша фотографія, а надбання громадськості, яку будь-хто може використовувати в будь-яких цілях. Будьте обережні і завжди думайте про безпеку ваших дітей.Вид разработки: Информационные сообщения0
Тематика: Независимо от тематики, Социальная безопасность, БезопасностьЯк правильно вибрати шкільний ранець?
Вибір величезний. Але як серед безлічі яскравих, строкатих зображень улюблених героїв і всілякими оригінальними кишенями знайти той, з яким малюку буде зручно? Спробуємо розібратись. Ранець або портфель? Вибираючи між ранцем, портфелем, рюкзаком і сумкою, найкраще зупинитись на ранці. На відміну від портфеля, шкільний ранець не шкодить хребту, навпаки ‑ привчає його знаходитьсь у правильному положенні, при цьому має, як правило, більшу кількість необхідних кишень. Рюкзак також не кращий вибір для малюка, оскільки в нього м'яка спинка. Цей варіант більше підійде для старших школярів. Що вже говорити про сумку на одній лямці, котра є серйозною причиною скривлення хребта. Вибираємо разом Дві обов'язкові умови при покупці ранця - це, по-перше, не заощаджувати - адже мова йде про здоров'я дитини, а не просто про сумку для переносу книг і зошитів. Ранець повинен не тільки мати тверду ортопедичну спинку, але й бути виконаний з якісних матеріалів. А по-друге,...
0Наша память
Хотя каждый из нас представляет, о чем идет речь, когда слышит слово "память", четкого единства на счет определения памяти у ученых нет. В широком смысле памятью можно назвать сохранение информации о раздражителе, после того как его действие уже прекратилось. Память как биологическая функция — это прежде всего память наследственная или филогенетическая, которая определяет строение каждого организма в соответствии с историей его вида. К биологической памяти относят также явления иммунитета, приобретаемые в процессе онтогенеза (то есть развития организма), а также многие другие явления, протекающие на физиологическом и клеточном уровнях. Память как психологическая функция состоит как минимум из трех звеньев: запоминания (или фиксации) воспринятой информации, хранения и извлечения того, что хранится. (Некоторые исследователи выделяют также звено считывания хранящейся информации.) Извлечение может быть в виде...
0