Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Знакомство
ВИГАДКА І ПРАВДА
Ця гра сприяє знайомству і встановлення близькості між учасниками.
0Якби я міг бути…
Вправа на знайомство.Вид разработки: Разминки, Знакомство1
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиНа каруселі
Дає учасникам можливість говорити і бути почутим, розважитися, почати будувати позитивний клімат в групі.Вид разработки: Разминки, Знакомство0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиПортрет
Вправа на знайомство.
0Кидання папірцями
Вправа сприяє зближенню групи. Діти у рухливій, ігровій формі дізнаються більше нового про однокласників.
0Моя роль
Вправа полягає у визначенні своє ролі в житті; розвиває мислення та дозволяє учням дізнатися більше один про одного.Вид разработки: Знакомство, Ролевые игры, Разминки0
Тематика: Общение, Критическое и творческое мышление, Уважение ко всем, Самоуважение, Построение командыУпражнения на знакомство
Оригинальные упражнения на знакомство.
0Ланцюжок дружби
Вправа встановлює дружні стосунки в групі; допомагає учням глибше зрозуміти поняття "дружба".
0Гра на знайомство "Листоноша"
Листоноша Діти об’єднуються у 2 команди. Перші гравці підбігають кожен до свого стільця, на яких лежать маленькі конверти (по числу учасників). На зворотному боці написано ім’я адресата. Прочитавши ім’я адресата, “листоноша” голосно вигукує його, а адресат піднімає руку і кричить: “Це Я!” Листоноша відносить листа і повертається до своєї команди, а другі гравці біжать за черговим листом. Виграє найшвидша команда. Організатори на зворотному боці карток можуть написати значення імен. Ці картки в кінці гри можна оголосити і подарувати.
0Активності на освоєння простору
Щоб першокласникам було легше адаптуватися до школи, використайте активності для освоєння простору. Вони дозволять дітям побачити клас із різних ракурсів і відчути його «своїм». Зоопарк Вправа проводиться, сидячи в колі. Підготуйте картки із різними тваринами та роздайте дітям. Запропонуйте розглянути тваринку, зображену на картці, по черзі назвати своє ім’я та назву цієї тваринки. Для прикладу, почніть із себе: «Я – Софія, я – мавпенятко»). Коли всі назвали себе, поставте праворуч від себе вільний стілець, двічі поплескайте руками по своїх колінах і скажіть: «Мавпенятко, мавпенятко…», — далі двічі поплескайте руками по сидінню вільного стільця: «запрошує до себе вовченятко». Дитина, яка назвала себе вовченятком, швидко пересідає на вільний стілець. А учень, праворуч від якого звільнився стілець, запрошує до себе іншу тваринку. Продовжуйте, доки всі діти не поміняються місцями. Знайди...
0