Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Знакомство
Вправа «Знайомство»
Ця гра сприяє розвитку у дітей здатності ясно і розгорнуто формулювати і висловлювати свої думки.
0Мені лоскотно
Це гарна можливість познайомитися, запам'ятати імена інших дітей і навчитися представляти себе групі.
0Вправа «Рецепт приготування друга»
У цій вправі діти знайомляться один з одним у парах.
0Вправа «Ось я який!»
Ця гра чудово підходить для початку навчального року. Діти можуть уявити себе в невеликому колу своїх однокласників, розповісти їм про свої уподобання та інтереси.
0Запам'ятовуємо імена
Це прекрасна гра, яка допомагає учасникам познайомитися один з одним у випадках, коли група тільки що створена і коли до вже працюючої групи приєднуються нові діти.
0Слова і склади
Ця гра допомагає дітям навчитися розділяти слова на склади. Для цього вони повинні відчувати ритмічну структуру слова. Крім того, діти зможуть швидше вивчити ім'я новачка або важкі, незвичні імена деяких дітей.
0Все швидше і швидше
Особливість цієї гри в поступовому збільшенні темпу роботи. Діти повинні здійснювати дві різні дії: приймати м'яч і, перш ніж передавати його далі, голосно називати свої імена.
0АКТИВНИЙ АНДРІЙ, БАДЬОРИЙ БОРИС, ВЕСЕЛА ВЕРОНІКА
Один із способів запам'ятати імена учасників - зіграти в цю гру. Кожному з учасників пропонується придумати для себе адекватний епітет, що починається на ту ж букву, що і його ім'я.
0ТРИ ЯКОСТІ, ЩО ...
Одна з найпоширеніших процедур знайомства полягає в тому, що учасникам групи пропонується назвати себе і доповнити цю інформацію перерахуванням трьох (двох, чотирьох) своїх якостей, якостей.
0ЯК ВИ МЕНЕ ВПІЗНАЛИ?
Завдання вправи - описати себе не за допомогою перерахування об'єктивних ознак (зріст, колір волосся і т. д.), а через набір особистісних характеристик (числом, скажімо, п'ять).
0