Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Интерактивные упражнения
7 правил розміщення фото вашої дитини в мережі
Пам'ятайте, що коли ви викладаєте фотографію вашої дитини в соціальній мережі, навіть якщо ви ділитеся нею тільки з друзями, ви повинні розуміти, що з цієї хвилини це не ваша фотографія, а надбання громадськості, яку будь-хто може використовувати в будь-яких цілях. Будьте обережні і завжди думайте про безпеку ваших дітей.Вид разработки: Информационные сообщения0
Тематика: Независимо от тематики, Социальная безопасность, БезопасностьЯк правильно вибрати шкільний ранець?
Вибір величезний. Але як серед безлічі яскравих, строкатих зображень улюблених героїв і всілякими оригінальними кишенями знайти той, з яким малюку буде зручно? Спробуємо розібратись. Ранець або портфель? Вибираючи між ранцем, портфелем, рюкзаком і сумкою, найкраще зупинитись на ранці. На відміну від портфеля, шкільний ранець не шкодить хребту, навпаки ‑ привчає його знаходитьсь у правильному положенні, при цьому має, як правило, більшу кількість необхідних кишень. Рюкзак також не кращий вибір для малюка, оскільки в нього м'яка спинка. Цей варіант більше підійде для старших школярів. Що вже говорити про сумку на одній лямці, котра є серйозною причиною скривлення хребта. Вибираємо разом Дві обов'язкові умови при покупці ранця - це, по-перше, не заощаджувати - адже мова йде про здоров'я дитини, а не просто про сумку для переносу книг і зошитів. Ранець повинен не тільки мати тверду ортопедичну спинку, але й бути виконаний з якісних матеріалів. А по-друге,...
0Як реагувати на образи зі сторони оточуючих. Хороший урок від мудреця
Ця чудова повчальна історія навчить вас і вашу дитину, як правильно реагувати і що робити у відповідь на образи і злість від оточуючих. Один дуже старий мудрець навчав групу учнів і наставляв на шлях істинний. Він навчав їх мудрості і бойовому мистецтву. Якось раз жорстокий і невихований воїн прийшов на заняття до мудреця. Він ніколи не стримувався і часто ображав оточуючих його людей. Він дуже любив провокувати людей на сварки і бійки. Цього разу він вчинив, як звичайно. Спочатку викрикнув кілька образливих фраз в адресу вчителя. І застиг в очікуванні відповідної репліки. Але мудрець просто продовжив свій урок, не звернувши жодної уваги на ці фрази. Ще раз кинув слова образи воїн. Але вчитель був незворушний і нічого не відповів, продовживши свою лекцію. Це повторювалося ще пару разів. Боєць розлютився і вийшов із залу. Після того, як він зник з виду, учні, які весь цей час з цікавістю спостерігали за подіями, запитали: – Учителю, чому ви не викликали його на бій? Як ви...
0Наша память
Хотя каждый из нас представляет, о чем идет речь, когда слышит слово "память", четкого единства на счет определения памяти у ученых нет. В широком смысле памятью можно назвать сохранение информации о раздражителе, после того как его действие уже прекратилось. Память как биологическая функция — это прежде всего память наследственная или филогенетическая, которая определяет строение каждого организма в соответствии с историей его вида. К биологической памяти относят также явления иммунитета, приобретаемые в процессе онтогенеза (то есть развития организма), а также многие другие явления, протекающие на физиологическом и клеточном уровнях. Память как психологическая функция состоит как минимум из трех звеньев: запоминания (или фиксации) воспринятой информации, хранения и извлечения того, что хранится. (Некоторые исследователи выделяют также звено считывания хранящейся информации.) Извлечение может быть в виде...
0Стилі навчання
Процес навчання складний, оскільки у кожного є свій унікальний стиль і підхід до сприйняття інформації. Не зважаючи на це, цілком можливо віднести себе до одного з семи стилів навчання: 1. Візуальний. Підходить тим, хто воліє використовувати в процесі навчання картинки, зображення, кольори і діаграми зв'язків. 2. Кінестетичний (вчися діючи). До цього стилю належать люди, які вчаться, діючи - малюють схеми, використовують навколишні об'єкти або беруть участь у рольових іграх. 3. Аудіальний. Цей тип включає людей, які використовують ритм, музику, слухають записи, складають віршики для кращого засвоєння інформації. 4. Вербальний. Люди, які відносяться до цього стилю навчання, використовують словесні прийоми у письмовому та усному мовленні, наприклад, роблять конспекти або проговорюють інформацію вголос. 5. Логічний. Сюди можна віднести тих, хто воліє використовувати логічні прийоми для з'ясування інформації. Такі люди добре розуміють, навіщо їм потрібна та чи...
0Брюшное дыхание
Кто из нас не знает, что дыхание – основа жизни? Но задумывались ли вы о том, как вы дышите? Ведь умение правильно дышать отлично помогает справляться со стрессовыми ситуациями, повышает уровень энергии организма и функционирования мозга, обогащая кровь кислородом, делает выразительной речь и привлекательным внешний облик. Сейчас самое время потренироваться в брюшном дыхании, чтобы с легкостью перенести полученный навык в ситуацию, когда умение расслабиться и набраться сил перед предстоящей нагрузкой гарантирует половину успеха. Вдохните через нос. Выдох производится маленькими порциями через сжатые губы. Выдыхая, представьте, будто пытаетесь удержать на весу над губами пушинку. Данный пункт является подготовительным к упражнению. Положите руки на живот. Вдохните воздух через нос таким образом, чтобы под вашими руками образовался шарик. Задержите дыхание и медленно сосчитайте до трех. Медленно выдыхайте, при этом живот сдувается и немного втягивается. Задержите...
0Зміна школи та адаптація дитини до нового колективу (поради батькам, учням, класному керівнику)
Якщо школяр брав активну участь у прийнятті рішення щодо зміни навчального закладу, його звикання пройде швидше. Діти, яким довелося підкоритися вибору батьків, адаптуються, як правило, проблематичніше, тому перед переведенням дитини в іншу школу бажано узгодити з ним свої дії і, по можливості, врахувати її побажання. Успіх адаптації в новому колективі буде залежати від першого враження, яке справить ваш дитина протягом цього часу. Як батьки можуть допомогти дитині справити приємне враження на однокласників? 1. Продумати зовнішній вигляд до деталей Перше враження, що б не говорили, найсильніше, тому перед першим дзвінком детально обміркуйте зовнішній вигляд дитини (стрижка, одяг і т.д.), зверніть увагу на аксесуари (можна витратитися і на модні речі), щоб дитина не переживала з приводу своєї зовнішності. 2. Обговоріть страхи Поговоріть з дитиною про те, що його хвилює. Як варіант, можна записати всі страхи по порядку на листок, а потім провести...Вид разработки: Информационные сообщения0
Тематика: Построение команды, Управление стрессом, СамовоспитаниеПолезные свойства растительных масел
Подсолнечное, оливковое, иногда кукурузное – вот тот ассортимент растительных масел, которым часто пользуются украинские хозяйки. Опасаясь пробовать «экзотические» облепиховое, горчичное, масло виноградных косточек или грецкого ореха, мы не только лишаем себя новой вкусовой гаммы, но и проходим мимо возможности сделать попутно профилактику многих тяжелых заболеваний. Каждый из продуктов «специализируется» на определенных недугах, так как различные виды масел обладают своим уникальным химическим составом. Полезны масла также для наружного применения, что используется в косметологии для гладкости кожи, заживлении ран, блеска и эластичности волос.
0Скільки води треба пити дітям щодня. Інфографіка
Згідно з дослідженнями, понад 60% дітей шкільного віку страждають від зневоднення різного ступеня через те, що випивають недостатньо води.Звісно, протягом дня дитина може пити чай, сік та інші напої, однак звичайна вода також обов’язково потрібна у раціоні дитини. Рекомендований режим пиття для дітей 5-10 років є таким:
0ТЕРАПЕВТИЧНА КАЗКА ДЛЯ НЕВПЕВНЕНИХ В СОБІ, ТРИВОЖНИХ, НЕСАМОСТІЙНИХ ДІТОК
Вік: 3-6 років. Спрямованість: Невпевненість в собі. Тривожність. Страх самостійних дій. Ключова фраза: «У мене не вийде!» В одному лісі жило маленьке зайченя. Найбільше на світі йому хотілося бути сильним, сміливим і зробити що-небудь добре, корисне для оточуючих. Але насправді у нього ніколи нічого не виходило. Воно боялося і не вірило в себе. Тому всі в лісі прозвали його «Зайченя-боягуз». Від цього йому ставало сумно, прикро, і воно часто плакало, коли залишалося одне. Був у нього один-єдиний друг – Борсучок. І ось, одного разу вони удвох вирушили гратися до річки. Найбільше їм подобалося наздоганяти один одного, бігаючи через невеликий дерев’яний місток. Першим наздоганяло зайченя. Коли Борсучок пробігав по мосту, одна дошка раптом зламалася і він впав в річку. Борсучок не вмів плавати і став борсатися у воді, просячи про допомогу. А Зайченя, хоча і вміло трохи плавати, але дуже злякалося. Він бігав по берегу кликав на...
0