Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Интерактивные упражнения
Троянда
У цій вправі ми направляємо увагу дітей в протилежну сторону, дозволяючи їм пережити, як приємно висловлювати позитивну оцінку, коли ми бачимо красу. Від цього ми самі відчуваємо свою цінність.
0Рахуємо до двадцяти
Ця вправа може виявитися важчою, ніж здається на перший погляд. Діти можуть виконати завдання тільки тоді, коли вони добре знають один одного, здатні слухати, знаходяться в розслабленому стані.
0Розтопити сніговика
Ця фантастична дихальна вправа надає дітям бадьорість і збільшує відчуття сили й енергії.
0Хода
Це класична вправа, яку розуміють і охоче виконують всі діти.
0Літак
У цій вправі ми використовуємо метафору літаків, для того щоб діти спробували врівноважити свою потребу в свободі і потребу в самоконтролі.
0Східці
Діти хочуть бути сильнішими, самостійнішими, хочуть самі здійснювати достатній контроль у своєму житті. Цей простий спосіб релаксації підходить темпераменту дітей.
0Зі штурманом і без
У цій вправі діти розбиваються на трійки і здійснюють повільні рухи, знаходячи загальний ритм. Ця синхронність дає приємне відчуття.Вид разработки: Разминки, Работа в группах0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиЩасливі спогади
Мета вправи - розвиток здібності дітей бути щасливими. Для цього потрібно іноді згадувати про свій позитивний досвід. Це породжує вдячність, яка, в свою чергу, підсилює наші можливості бути щасливими.
0Якою твариною я б хотів бути?
У цій вправі діти експериментують зі своїми знайомими і незнайомими якостями, рисами характеру, бажаннями і схильностями.
0Веселка
Кольори впливають на наші почуття, і ми можемо використовувати їх, щоб розслабитися, підбадьоритися і навіть вселити в себе надію.
0