Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Тренинги
АБЕТКА НЕВІДКЛАДНОЇ ДОПОМОГИ
Відпрацювання навичок надання невідкладної допомоги.
0ТИ — РЯТУВАЛЬНИК
Відпрацювання алгоритму рятування людей і надання невідкладної допомоги потерпілим під час пожежі.
0Порятунок і захист людей у надзвичайних ситуаціях
Ознайомлення з основними принципами і положеннями законодавства України щодо порятунку і захисту людей у надзвичайних ситуаціях.
0Вступний тренінг. НА ПОРОЗІ ДОРОСЛОГО ЖИТТЯ
Ознайомлення учнів з підручником і зошитом для 8-го класу, створення дружньої атмосфери, повторення базових понять предмета.
0НІ – НАРКОТИКАМ!
Мета - ознайомлення з положеннями кримінального законодавства у сфері боротьби з наркотиками, тренінг навичок відмови від пропозицій вжити наркотик.
0НАРКОТИЧНА ЗАЛЕЖНІСТЬ
Мета - з’ясування механізмів виникнення наркотичної залежності, відпрацювання уміння надавати допомогу при передозуванні наркотиків.
0ПРИЧИНИ І НАСЛІДКИ ВЖИВАННЯ НАРКОТИКІВ
Мета - з’ясування причин і наслідків вживання наркотиків, аналіз існуючих у молодіжному середовищі міфів про них, формування негативного ставлення до вживання психоактивних речовин.
0ХВОРОБИ ЦИВІЛІЗАЦІЇ ТА РЕКЛАМИ
Мета - формування загальної культури споживання, тренінг навичок критичного мислення і протидії рекламі тютюну та алкоголю.Вид разработки: Тренинги, Планы уроков0
Тематика: Онкологические заболевания, Избыточный вес, Алкоголь, Сердечно-сосудистые заболевания, Табак, Хронические обструктивные заболевания легких, НасилиеВПЛИВИ НАЙБЛИЖЧОГО ОТОЧЕННЯ
Мета - ознайомлення з поняттям синергії, розвиток навичок розбудови стосунків, протидії негативному соціальному впливу.
0СОЦІАЛЬНІ ЧИННИКИ ЗДОРОВ’Я
Мета - аналіз соціальної безпеки свого населеного пункту, тренінг навичок критичного мислення та протидії негативному впливу ЗМІ.
0