Актуальные темы: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3718 разработок
Тренинги

Природні ритми і здоров'я. Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору. Практична робота. Вправи для підвищення працездатності (Урок 4)
розширювати уявлення про природні ритми і здоров'я, про залежність працездатності від здоров'я людини; розвивати вміння виконувати вправи для збереження високої працездатності; виховувати навички безпечної поведінки для власного здоров’я і здоров’я оточення.
0
Чинники, що впливають на здоров'я (Урок 2)
продовжувати формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розширювати набуті знання про складові здоров'я; збагачувати уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я; розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточення; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточенням.
1
Показники здоров'я і розвитку дитини. Практична робота. Вимірювання пульсу (Урок 1)
ознайомлювати учнів зі змістом і завданнями курсу «Основи здоров'я»; продовжувати формувати в учнів уявлення про цілісність і багатогранність поняття «здоров’я»; ознайомлювати з показниками здоров'я; показувати вікові зміни будови та функцій організму дитини; вчити учнів вимірювати пульс; розвивати уявлення про те, що здоров'я залежить від людини, за ним потрібно стежити, його потрібно берегти, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати бажання берегти і зміцнювати своє здоров'я.
0
Здоровий спосіб життя. Корисні звички. Практична робота. Складання правил здорового способу життя (Урок 3)
розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що негативно впливає на здоров’я; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; формувати прагнення берегти своє здоров'я, зважаючи на його цінність і значущість для людини.
2
ОХАЙНІСТЬ ТА ОСОБИСТА ГІГІЄНА. ДОГЛЯД ЗА ОДЯГОМ І ВЗУТТЯМ (УРОК 6)
вчити дотримуватися правил особистої гігієни та правил охайності; вчити правил догляду за одягом і взуттям; формувати вміння обирати відповідний одяг і взуття до кожної пори року й доби; виховувати почуття національної гордості за український одяг і виховувати бажання доглядати і тримати свій одяг і взуття у чистоті.
1
ЩО ТАКЕ ТОЛЕРАНТНІСТЬ. ТОЛЕРАНТНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ, ЯКІ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ ЗІ ЗДОРОВ'ЯМ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ПРО ТОЛЕРАНТНІСТЬ (УРОК 12)
розкривати суть етичних понять: толерантність, нетерпимість, повага; формувати вміння обґрунтовувати важливість шанобливого ставлення до інших як передумову успішного спілкування; створити умови для формування терпимості до відмінностей між людьми (індивідуальних, відмінностей за статтю, віком, соціальним станом, національністю, расою, світоглядом).
1
КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ МІКРООРГАНІЗМИ. ЗАХИСНІ СИЛИ ОРГАНІЗМУ. ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ КОНТАКТНИМ І ПОВІТРЯНО-КРАПЕЛЬНИМ ШЛЯХОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ ГРИПУ (УРОК 7)
дати учням уявлення про шкідливі і корисні мікроби, шляхи проникнення інфекції в організм; розкрити суть понять «імунітет», «природний імунітет», «штучний імунітет», «набутий імунітет»; учити учнів правильно поводитись у різних ситуаціях; розвивати вміння працювати у парах, групах; сприяти вихованню навичок гігієни і культури, турботи про своє здоров'я і здоров’я навколишніх.
0
ВІТАМІНИ ТА МІКРОЕЛЕМЕНТИ, ЇХ ВПЛИВ НА ЗДОРОВ'Я. ВИБІР ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ. ПЕРЕВАГИ НАТУРАЛЬНИХ ПРОДУКТІВ. НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ СМАЖЕНИХ СТРАВ (УРОК 8)
розширювати знання учнів про їжу як джерело енергії і росту; ознайомлювати з поживними речовинами та продуктами, у яких вони містяться; вчити дітей вибирати корисні продукти харчування; розвивати увагу, мислення, вміння робити висновки, працювати у групах; сприяти вихованню культури харчування.
0
ХАРЧОВІ ОТРУЄННЯ. ПЕРША ДОПОМОГА ПРИ ХАРЧОВИХ ОТРУЄННЯХ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПРИДАТНОСТІ ТА УМОВ ЗБЕРІГАННЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ЗА ЇХНІМ МАРКУВАННЯМ (УРОК 9)
ознайомлювати учнів із причинами харчових отруєнь; збагачувати знання про основні правила харчування; розвивати вміння та навички само- і взаємодопомоги при харчових отруєннях; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.
0
ВЗАЄМОДІЯ З ІНШИМИ ЛЮДЬМИ. ДРУЖНИЙ КЛАС. ПРАКТИЧНА РОБОТА. ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ «РІПКА», БАЙКИ ЛЕОНІДА ГЛІБОВА «ЛЕБІДЬ, ЩУКА І РАК» (УРОК 10)
сприяти усвідомленню дітьми цінності людського спілкування; виробляти вміння поводження у класному колективі; розвивати у дітей потребу спілкуватися і підтримувати товариські відносини у класі; виховувати ввічливість, тактовність, порядність, повагу і чесність.
1


Дате



