Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
«ПЕРШІ ВРАЖЕННЯ»
Ця вправа дає учасникам можливість відстежити ті зміни, які відбулися в них і в їх сприйнятті групи за час тренінгу, а також отримати зворотній зв'язок.
0«Я ДУМАЮ, ЩО ТИ ДУМАЄШ ...»
Це ще одна вправа на отримання зворотного зв'язку, але, на відміну від попередньої, в ній надається вербальна інформація.
0«ПРОМЕНІ СОНЦЯ»
Дана вправа - одна з технік отримання невербального зворотнього зв'язку.
0«ПОДЯКИ»
Цю вправу теж краще всього проводити на закінчення тренінгу. Добре, якщо вона буде проходити під музику.
0«Ворожіння на іменах»
Тренінг починався з запам'ятовування імен - ефектно буде закінчити його так, щоб знову згадати про імена.
0«ЇЖАЧОК-ЇЖАЧОК, КРОЛИК-КРОЛИК»
Вправа на завершення тренінгу.
0«Збір чемодана»
Вправа на зворотній зв'язок.
0«ПОЛЬОВА ПОШТА»
Іноді тренери на завершальному етапі використовують цю вправу в тій чи іншій модифікації. Загальна її ідея полягає в тому, що кожен з учасників тренінгу пише на наданих аркушах паперу послання своїм колегам.
0«ЛИСТ САМОМУ СОБІ, ЧАСТИНА 2-ГА»
Це друга частина вправи, яка була розпочата на першому, вступному етапі тренінгу. Нагадаємо: учасники групи писали кожен сам собі лист, в якому описували свої очікування від тренінгу, цілі своєї участі в групі, побажання собі на час участі.
0«ПАПЕРОВИЙ ЛІТАК»
Подібні вправи часто проводяться на тренінгах з командо утворення. Їх можна використовувати і на тренінгах іншої тематики, коли потрібно посилити групову згуртованість, показати важливість вміння працювати в команді.
0