Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
Скільки?
Для маленьких дітей це гарна можливість повчити числа і відповідно стати впевненіше у поводженні з ними. Суть гри в тому, що діти утворюють групи, кількість учасників рівно названого вами числа.
0Слова і склади
Ця гра допомагає дітям навчитися розділяти слова на склади. Для цього вони повинні відчувати ритмічну структуру слова. Крім того, діти зможуть швидше вивчити ім'я новачка або важкі, незвичні імена деяких дітей.
0Дракон і козенята
Діти люблять цю інсценізацію знаменитої казки, і раптом виявляється, що діти, які зазвичай не можуть ні на чому сконцентруватися, демонструють приголомшливу уважність і самоконтроль.
0Уважні вушка
Це жива, дотепна гра, в якій з ентузіазмом беруть участь навіть найменші діти. У ній кожен може відчути себе успішним, дозволити собі помилитися. При цьому діти вчаться уважно слухати і швидко реагувати.
0Я тут!
Ця гра сприяє розвитку у дітей вміння локалізувати звуки. Проста структура гри допомагає групі розслабитися і зібратися.
0Мишоловка
У цій грі діти можуть відточувати точність слуху, швидко реагувати на звуковий сигнал. Крім того, у них тренується вміння виконувати правила.
0Пожежа!
У цій грі діти можуть потренуватися в умінні локалізувати джерело звуку. Крім того, гра розвиває швидкість реакції.
0Тигр там!
Закривши очі, діти повинні сконцентруватися, прислухатися і спробувати локалізувати джерело шума. Правильність своїх оцінок вони перевіряють самі. Ви можете пом'якшити гру, якщо перетворите тигра в кошеня.
0Де ключі?
Завдання дітей у цій грі - визначити локалізацію звуку і самостійно перевірити себе. При цьому у них розвивається почуття простору.
0Робот
Діти отримують можливість повчитися описувати напрямки руху за допомогою слів, вони можуть брати на себе відповідальність і виконувати найпростіші функції управління іншими людьми.
0