Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
Дзвінкий дзвіночок
За допомогою цієї вправи діти тренуються стрибати в висоту.
0Ось так м'ячик!
У цій грі діти тренуються стрибати на невелику відстань на зімкнутих ногах. Від них потрібні координація тіла і вміння тримати рівновагу.
0Вогонь на горі
Ця проста гра з Кенії тренує швидкість реакції і уважність дітей. Послідовність рухів відносно проста. Ви повинні спробувати якомога швидше вистрибнути з положення лежачи і встати прямо.
0Багатоніжка
Ця гра розвиває у дітей почуття рівноваги і здатність кооперуватися один з одним. Якщо вам вдасться перетворитися на такий твір мистецтва, як багатоніжка, що складається з шести рук і двох ніг, цим можна по-справжньому пишатися.
0Прибирання в саду
Це жвава гра, яка дуже подобається дітям. Молодші діти при цьому вчаться кидати великий м'яч через перешкоду в певному напрямку.
0Слоняче вухо
Діти вчаться експериментувати з різними цілями для кидків, які вирізані у великому картонному слоні. Для кидків використовуються мішечки з квасолею. Гра створює гнучкі можливості, в ній діти можуть самі вибирати рівень складності.
0Розносимо газети
У цій грі діти можуть кидати, прицілюватися і при цьому самостійно вибирати ступінь складності завдання.
0Кидки в ціль
У цій грі діти навчаються потрапляти в невелику ціль, кидаючи предмет. Відстань до мети може змінюватися, кидки робляться то однією, то іншою рукою.
0Кулька на двох
У цій грі діти повинні відбивати рухомий предмет правою чи лівою рукою і одночасно координувати свої рухи з траєкторією куль і з рухами партнера, тобто гра ставить завдання на співпрацю.
0Гігантські сніжки
У цій грі у дітей є гарна можливість пересувати руками справді «гігантські» предмети. Специфікою гри є те, що діти втрачають можливість огляду і повинні пробувати різні варіанти вирішення поставленої перед ними завдання.
0