Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
ТИ-ПІШОХІД
Мета тренінгу нагадати учням правила безпечного переходу дороги. Надати змогу відпрацьовувати життєві навички аналізу дорожньої ситуації, уміння приймати відповідальне рішення про перехід дороги.
0ФОРМУЛА БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Ознайомити учнів із сучасним уявленням про безпеку людини та її життєдіяльності. Навчити найпростішим діям у разі потрапляння у небезпечну ситуацію. Надати змогу відпрацювання навичок володіння собою, аналізу ситуацій і прийняття рішень.
0Формула здорового способу життя
Мета тренінгу ознайомити учнів із сучасним уявленням про здоров'я, здоровий спосіб життя і життєві навички, сприятливі для здоров'я. Навчити найпростішим діям у разі погіршення самопочуття.
0Вступний тренінг для 5 класу
Ознайомлення з учнями, демонстрація підручника і зошита, за якими вони навчатимуться у 5-му класі, ознайомити з методами роботи на тренінгу, розробити правила групи, виявити очікування учасників.
0Вправа «Спокійне місце для роздумів»
Ця чудова уявна подорож, що нагадує дітям про те, що дуже часто відповіді на важливі питання знаходяться всередині них самих.
0Вправа «Здогадайся!»
В цій грі заохочується здатність дітей частіше покладатися на свої припущення, здогади та інтуїцію.
0Вправа «Що я роблю?»
Ця гра добре підходить в якості розігріваючої вправи.
0Вправа «Чарівний ящик»
Це хороша вправа для розігріву. Вона весело і цікаво спонукає дітей зосередити свою увагу на групі.
0Вправа «Три особи»
Гра «Три особи» дарує учням сюрприз і, крім того, дозволяє їм задіяти свою інтуїцію.
0Вправа «Корови, собаки, кішки»
У цій прекрасній розігріваючій грі з'єднані рухи, звуки і гумор. Діти вчаться уважно слухати, отримуючи при цьому задоволення і маючи можливість вступати один з одним в контакт.
0