Актуальные темы: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3718 разработок
Идеи учителя

Розвиток пам'яті у дітей, ігри та вправи
Якщо говорити просто, то пам'ять - це процес запису, зберігання та вилучення інформації. Вона впливає на багато психічних процесів в особистості, такі як мислення, наприклад. Пам'ять буває: Довільна - людина примушує себе запам'ятати щось за допомогою волі (формується в дітей у віці 4-5 років) Мимовільна - не змушує. Якщо молодий хлопець, який хоче зацікавити дівчину, заучує любовний вірш, читаючи його вголос, швидше за все у нього переважає слухова пам'ять. Якщо розповідаючи питання на іспиті, студент згадує сторінку з конспекту або підручника, то зорова пам'ять - його коник. А якщо на танцювальному гуртку людина легко запам'ятовує рухи танцю, і крім цього вона спритно і добре працює голкою, то у неї розвинена рухова пам'ять. Учень пише диктант. Учитель диктує кілька слів. Учень їх запам'ятовує, тут же записує і відразу забуває. Це є механізм короткочасної пам'яті. Все що пам'ятається довше цього - довготривала. Розвиток...Вид разработки: Интерактивные упражнения0
«Діти Донбасу» – фільм, який розповідає про мінну небезпеку для дітей – автори
За майже три роки збройного конфлікту в Україні з’явилася ціла когорта дітей – «дітей війни». Навіть на звільнених територіях вони зіштовхуються з небезпекою – мінами та снарядами, що не розірвалися. Тільки з 2016 року, за даними піротехнічного підрозділу Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області, знешкодили майже 205 тисяч вибухонебезпечних предметів. Точної статистики про те, скільки дітей постраждали від незнешкоджених мін, – немає. Про те, як навчають поводженню з небезпечними предметами дітей прифронтових населених пунктів розповідає фільм «Діти Донбасу». «Всі діти, які живуть у зоні збройного конфлікту досить обізнані з усім цим небезпечним мотлохом. Коли питаєш у дітей у садочку, що є небезпечного в лісі, вони відповідають «розтяжки, бомби, гранати», а вже потім – мухомори та вовки. Цей фільм – щоб розказати про цих дітей», – зазначила Олена Розвадовська,...
0
Свинка Пеппа. День народження мами свинки
Епізод про дружню родину.
0
EATKARUS
ролик про цілеспрямованість, мрії та світ, де всі мають ожиріння.
0МУЛЬТФИЛЬМ "ПРИКЛЮЧЕНИЯ БУРАТИНО"
Старый мастер Джузеппе вырезал из дерева забавного мальчика и назвал его Буратино. Деревянный мальчик ожил, но прежде чем он станет настоящим человеком, ему предстоит пройти через множество испытаний и приключений. Доброта, смелость и находчивость помогут Буратино победить жестокость и алчность, найти бескорыстных и верных друзей…
0
Фильм о Марии Монтессори
Мария Монтессори — один из величайших педагогов ХХ века. Более ста лет назад она разработала необыкновенно эффективную методику гармоничного развития и воспитания ребенка от рождения до младшего школьного возраста. Смотрите увлекательный документальный фильм о Марии Монтессори и её неоценимом вкладе в педагогику!Вид разработки: Видеоматериалы0
Философская сказка про обиду
Вот как стоит учить и детей и себя не обижаться: Обида, маленькая зверушка, с виду совсем безобидна. При правильном обращении никакого вреда не приносит. Если не пытаться её одомашнить, обида прекрасно живёт на воле и никого не трогает. Но все попытки завладеть ею заканчиваются плачевно… Зверёк этот маленький и юркий, может случайно попасть в тело любого человека. Человек это сразу чувствует. Ему становится обидно. Зверёк начинает кричать человеку: «Я нечаянно попался! Выпусти меня! Мне здесь темно и страшно! Отпусти!» Но человеки давно разучились понимать язык животных. Есть такие, которые сразу отпускают обиду, пока она маленькая – это лучший способ распрощаться с ней. Но есть такие, которые ни за что не хотят её отпускать. Они сразу называют её своею и носятся с ней, как с писаной торбой. Постоянно думают о ней, заботятся… А ей всё равно не нравится в человеке. Она крутится, ищет выход, но так как у нее зрение плохое, сама...
1
Социальный эксперимент: как воруют детей
Вид разработки: Видеоматериалы0
Вправи для тренінгу із батьками
МЕТОДИКА "СХОДИНКИ" ДЛЯ БАТЬКІВ Методика спрямована на дослідження дитячо-батьківських стосунків. Вона допомагає мамам та татам подивитись на дитину та її риси під іншим кутом, а саме як наслідок свого (батьківського впливу). Ми її активно використовуємо у тренінгах для батьків. І з досвіду можемо сказати – що батьки відчувають надзвичайні зміни у сприйнятті рис своєї дитини і дивляться на неї по-іншому. Отже, завдання полягає у тому, що батькам роздається бланк (який ви можете скачати і роздрукувати) і озвучується інструкція “Якою Ви бачите свою дитину в майбутньому, виділіть 5 ознак (не обов’язково лише позитивні риси можна вказувати). Потім оберіть одну рису з якою хочете попрацювати детальніше і напишіть її вгорі Сходинок, які зображені на бланку. На сходинках які ведуть вгору напишіть ваші дії, які стимулюють розвиток даної риси, а на сходинках, які ведуть вниз – дії, що...Вид разработки: Психодиагностическое упражнение0
Я стою в углу (рассказ глазами маленького ребёнка)
Меня наказали, и я стою в углу. А ведь я уже большая, мне целых четыре года, и я хотела помочь маме. Но мама совсем ничего не поняла, и даже не хотела меня слушать. И папа тоже. Утром мы с мамой ходили в магазин, а когда вернулись домой, маме позвонила по телефону подруга, и мама ушла разговаривать с ней в свою комнату. Пакеты с продуктами стояли на полу в коридоре, один пакет упал, и из него выпала пачка печенья. Наша собака Альма тут же схватила его и хотела разгрызть упаковку, но я отобрала у нее печенье, и строгим голосом, прямо как мама, сказала: «Тебе нельзя печенье, тебе это вредно. Для тебя мама мясо купила». Альма заскулила, потому что она любит печенье, и мне стало ее жалко. Я нашла в пакете мясо и хотела показать Альме. Мясо было завернуто в специальную пленку. Пленка оказалась скользкая, и кусок мяса выскочил у меня из рук прямо на пол. Альма тут же его ухватила, утащила на кухню и стала есть. От Альмы до пакетов на полу тянулись какие-то...
1


Дате


Предыдущие
