Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Идеи учителя
Повага до себе та інших
Вчити учнів бути толерантними; сформувати уявлення про важливість поваги до почуттів інших людей; викликати бажання безкорисливої допомоги людям, які її потребують:старшим, слабким, хворим, немічним, розвивати вміння протидіяти виявам неповаги у середовищі однолітків; виховувати чуйність, милосердя, терпимість, доброзичливість, толерантне ставлення до людей з обмеженими можливостями.
1Спілкування. Типи спілкування
сформувати в учнів поняття про функції спілкування: регуляція спільної діяльності людей як засіб пізнання світу й передачі інформації, шлях до розуміння іншої людини, а також поняття про типи спілкування.
0Тренінг для учнів молодших класів "Ми – діти з планети здоров'я"
надати учасникам тренінгу інформацію про здоров’я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров’я.
0Природні ритми і здоров'я. Працездатність людини. Освітлення на робочому місці, його значення для формування постави і зору. Практична робота. Вправи для підвищення працездатності (Урок 4)
розширювати уявлення про природні ритми і здоров'я, про залежність працездатності від здоров'я людини; розвивати вміння виконувати вправи для збереження високої працездатності; виховувати навички безпечної поведінки для власного здоров’я і здоров’я оточення.
0Чинники, що впливають на здоров'я (Урок 2)
продовжувати формувати в учнів уявлення про здоров'я та його значення для навчання, спілкування, повноцінної праці та відпочинку; розширювати набуті знання про складові здоров'я; збагачувати уявлення про чинники, які впливають на стан здоров'я; розвивати бажання щоденно піклуватися про своє здоров'я і здоров'я оточення; виховувати почуття гармонії з навколишнім середовищем та оточенням.
1Показники здоров'я і розвитку дитини. Практична робота. Вимірювання пульсу (Урок 1)
ознайомлювати учнів зі змістом і завданнями курсу «Основи здоров'я»; продовжувати формувати в учнів уявлення про цілісність і багатогранність поняття «здоров’я»; ознайомлювати з показниками здоров'я; показувати вікові зміни будови та функцій організму дитини; вчити учнів вимірювати пульс; розвивати уявлення про те, що здоров'я залежить від людини, за ним потрібно стежити, його потрібно берегти, вміння аналізувати, робити висновки; виховувати бажання берегти і зміцнювати своє здоров'я.
0Здоровий спосіб життя. Корисні звички. Практична робота. Складання правил здорового способу життя (Урок 3)
розширювати уявлення учнів про здоровий спосіб життя, про те, що позитивно, а що негативно впливає на здоров’я; сприяти виконанню учнями правил здорового способу життя з метою набуття навичок здорового способу життя; формувати прагнення берегти своє здоров'я, зважаючи на його цінність і значущість для людини.
2ОХАЙНІСТЬ ТА ОСОБИСТА ГІГІЄНА. ДОГЛЯД ЗА ОДЯГОМ І ВЗУТТЯМ (УРОК 6)
вчити дотримуватися правил особистої гігієни та правил охайності; вчити правил догляду за одягом і взуттям; формувати вміння обирати відповідний одяг і взуття до кожної пори року й доби; виховувати почуття національної гордості за український одяг і виховувати бажання доглядати і тримати свій одяг і взуття у чистоті.
1ЩО ТАКЕ ТОЛЕРАНТНІСТЬ. ТОЛЕРАНТНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ, ЯКІ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ ЗІ ЗДОРОВ'ЯМ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ПРО ТОЛЕРАНТНІСТЬ (УРОК 12)
розкривати суть етичних понять: толерантність, нетерпимість, повага; формувати вміння обґрунтовувати важливість шанобливого ставлення до інших як передумову успішного спілкування; створити умови для формування терпимості до відмінностей між людьми (індивідуальних, відмінностей за статтю, віком, соціальним станом, національністю, расою, світоглядом).
1КОРИСНІ ТА ШКІДЛИВІ МІКРООРГАНІЗМИ. ЗАХИСНІ СИЛИ ОРГАНІЗМУ. ПРОФІЛАКТИКА ІНФЕКЦІЙ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ КОНТАКТНИМ І ПОВІТРЯНО-КРАПЕЛЬНИМ ШЛЯХОМ. ПРАКТИЧНА РОБОТА. МОДЕЛЮВАННЯ ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ЕПІДЕМІЇ ГРИПУ (УРОК 7)
дати учням уявлення про шкідливі і корисні мікроби, шляхи проникнення інфекції в організм; розкрити суть понять «імунітет», «природний імунітет», «штучний імунітет», «набутий імунітет»; учити учнів правильно поводитись у різних ситуаціях; розвивати вміння працювати у парах, групах; сприяти вихованню навичок гігієни і культури, турботи про своє здоров'я і здоров’я навколишніх.
0