Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Кільця
Весь клас виходить до дошки (або учні стаєють у коло).
Умова: скільки разів ведучий (вчитель) (який стає збоку, щоб його всі бачили) плесне в долоні, по стільки чоловік, взявшись за руки і дружно вимовивши: «Ми готові!», - учні утворюють «тісне» кільце (утворюють групку). Наприклад, після трьох плескань у долоні всі об'єднуються в кільця по трійках - хто швидше!
Після першого об'єднання в групки (в кільця) ведучий нагадує обов'язкову умову: в кожному новому кільці сусід справа і зліва повинен бути іншим. Це призводить до більшої метушні. Але саме вона і потрібна, щоб як слід перемішати весь клас.
Після серії плескань в долоні: то чотири, то вісім, то два рази по три або по два плески (в досить швидкому темпі!) - ведучий (вчитель) плескає так, щоб число учнів в кільцях (групках) відповідало б груповій роботі, наміченої ним для уроку.
Наприклад, об'єднавши під час останньої серії плескань в долоні весь клас в кільця-шістки, вчитель оголошує: «СТОП! Кожне кільце - робоча група. Приготуйте собі загальне робоче місце (можна зрушувати парти і стільці) і займіть його (з зошитами та ручками). Домовтеся про назву, і нехай посильний від вашої команди напише його на дошці».
Це спосіб об'єднання в робочі команди займає дуже мало часу і дозволяє учням активізуватися та розім'ятися.
/ За матеріалами книги В.М.Букатова и А.П.Ершовой_ «Я иду на урок:Хрестоматия игровых приемов обучения»