Актуальные темы: Електронні версії підручників ЗБД
|
Навчально-методичне забезпечення інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут»
|
Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3718 разработок
Базовые понятия

ПІДТРИМАННЯ ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я
Тренінг навичок адвокації здорового способу життя.
0
СУЧАСНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО ЗДОРОВ'Я
Ознайомлення з медичним та холістичним підходами до здоров’я, аналіз взаємозв’язку різних аспектів здоров’я, експресоцінка фізичного здоров’я.
0
Вступний тренінг Вступ. Феномен життя і здоров’я людини
Формування навичок роботи в групі, виховання відповідального ставлення до свого життя і здоров’я.
0
ПІДСУМКОВИЙ ТРЕНІНГ
Повторення вивченого матеріалу, підведення підсумків навчального року, підвищення мотивації до здорового способу життя, отримання зворотного зв’язку, емоційне закриття тренінгової секції.
0
КРАСА І ЗДОРОВ’Я
Формування цілісного уявлення про красу як гармонію фізичного, психологічного та соціального благополуччя людини.
0
ЕТАПИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Ознайомлення з поняттями «особистість», «контекст розвитку», етапами розвитку особистості. Тренінг навичок постановки і досягнення мети.
0
Вступний тренінг. НА ПОРОЗІ ДОРОСЛОГО ЖИТТЯ
Ознайомлення учнів з підручником і зошитом для 8-го класу, створення дружньої атмосфери, повторення базових понять предмета.
0
ЗРІСТ, ВАГА ТА ФІЗИЧНА ФОРМА
Мета - розбудова самооцінки, розвиток навичок фізичного удосконалення (контролю маси тіла, покращення фізичної форми).Вид разработки: Тренинги, Планы уроков1
Тематика: Развитие, Избыточный вес, Недостаточная двигательная активность, Нездоровая диета
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ПІДЛІТКА
Мета - формування позитивного ставлення до змін, що відбуваються у підлітковому віці.
2
ПРИНЦИПИ БЕЗПЕЧНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Мета - відпрацювання навичок аналізу ситуації та оцінювання ризиків щоденного життя.
0


Дате

Предыдущие
