Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Базовые понятия
Як поводитися під час обстрілів?
Правила виживання для українців: як поводитись під час обстрілів. Інструкція від Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки.
0Протидія булінгу у дитячому середовищі
ознайомлення з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвиток навичок конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу (неприпустимість проявів булінгу в дитячому середовищі)
0НЕБЕЗПЕКА ІНФІКУВАННЯ ВІЛ, ІНФЕКЦІЯМИ, ЩО ПЕРЕДАЮТЬСЯ СТАТЕВИМ ШЛЯХОМ
У презентації подається інформація про ВІЛ-інфекцію та інфекцій, що передаються статевим шляхом (ІПСШ). Завдання пропоную виконувати у групах, наприкінці подані посилання на ігри, розроблені на LearningApps.org Особливу увагу приділяю алгоритму визначення ВІЛ та ІПСШ і закладам, де можна провести аналіз.Вид разработки: Школа, Работа в группах, Информационные сообщения, Мультимедийная презентация0
Тематика: Социальная безопасность, ВИЧ/СПИД, ЗдоровьеА ви вже опанували?
Кейс-методика набирає популярності у сучасній школі. Кейси цікаво вирішувати. Кейси цікаво складати. Спробуйте використати методику кейсів на уроці основ здоров`я, я сподіваюсь, що наданий план уроку стане у пригоді творчим та зацікавленим вчителям.
1Лимфатическая система
Наглядно о лимфатической системе и ее значении.
0Уроки обережності - "Ліки" (уроки тітоньки Сови)
Сьома серія з циклу «Уроки обережності» з тітонькою Совою про те, що дітям неможна гратися з ліками, це може бути дуже небезпечно.
0Гра «Піраміда зі стаканчиків»
Вправа, яка стане корисною і педагогам, якщо колектив не відчуває себе командою. Фантастична гра, яка викличе море емоцій. Попереджаємо, буде галас! Але цікаво. Гра-вправа вимагатиме від учасників терпіння та розуміння один одного. Об’єднайте клас у групи по 4-6 дітей. З гумової стрічки потрібно зробити кільце. Це може бути і гумка для волосся, головне, аби вона добре тягнулася. До гумки на рівній відстані прив’яжіть цупкі нитки, їх кількість дорівнює кількості учасників у команді. Діти мають розтягнути гумку так, аби вдалося одягнути її на перевернутий пластиковий чи паперовий стаканчик. Далі потрібно послабити натяг і зуміти перенести усі ємності, які є «будівельним» матеріалом піраміди. Чому навчить гра: Командній роботі, умінню слухати та ставити себе на місце іншого, терпінню, зосередженості, здатності шукати компроміси для вирішення проблеми.
0Прес-конфренція, до якої ці діти були не готові.
Добре подумайте перед тим, як публікувати свої фото, персональні дані в соціальних мережах. Дуже важливло захищати свою особисту інформацію, щоб запобігти викраденню дітей, шахрайству, булінгу та цькуванню. Не роби своє життя публічним.
0ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ. ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ЗДОРОВ´ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
В наш час виникає необхідність у впроваджені технологій, які сприятимуть збереженню здоров’я учнів під час навчально-виховного процесу. Тому, впровадження елементів здоров'язбережних освітніх технологій (ЗОТ) у педагогічну діяльність, стало актуальною проблемою для мене. Мета проекту – забезпечити дитині можливість збереження здоров'я під час навчання у школі, сформувати в неї необхідні знання, уміння та навички щодо здорового способу життя, навчити використовувати отриманні знання у повсякденному житті.
0Інтернет-залежність чи саморозвиток: технології в умовах цифрового світу
Потрапляючи в інтернет-простір, одразу отримуєш безліч переваг. Але є і недоліки – перебування у віртуальному світі може відбитися на психіці школяра. Факти про інтернет-залежність серед підлітків та досвід цифрового виховання у різних країнах світу. Повчити уроки, поспілкуватися з друзями, почитати щось цікавеньке, погратися, щось спитати – звичайні справи будь-якого школяра. Смартфон. В наш час він все частіше виступає засобом для здійснення всіх цих повсякденних дій. Так, звісно, в час цифрових технологій безглуздо ігнорувати можливості, які відкриваються з їх розвитком. Миттєвий доступ до будь-якої інформації, віртуальна комунікація, купа різних функцій в одному пристрої – все це зручно! Але, є певні «але»… Факти щодо використання цифрових технологій у повсякденні Американський дослідницький центр Pew оприлюднив статистику: середньостатистична дитина проводить більше часу в електронних медіа, ніж у школі, а чверть підлітків...
0