Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Базовые понятия
Як вижити в катастрофі - помилки, які коштуватимуть життя
Щоби вижити в стихійному лихові, головне - це зовсім не геройство, кажуть фахівці. Треба просто уникнути безглуздих помилок, які ми схильні робити перед загрозою смерті. "Ніколи не забуду цей звук. Скрегіт металу, який ламається", - каже Джордж Ларсон, пасажир рейсу 440 Індійських авіаліній, який 1973 року летів із Ченнаї в Нью-Делі. Було десь 22:30, за бортом вирувала гроза, і літак летів низько. Першим об землю вдарився хвіст машини. Ларсона викинуло з крісла. Але літак рухався далі. Фюзеляж почало розривати на дві половини, електричні кабелі іскрилися, пасажири кричали. Коли Ларсон отямився, він побачив, що лежить у купі металевого брухту, і його ноги застрягли. Незабаром під крилами літака почали вибухати баки з пальним. На Ларсона посипалися уламки, і він зрозумів, що йому доведеться рятувати себе самому. "Розжарене повітря обпалювало легені, і дихати було дуже важко", - згадує він. Але на останньому подиху зробив ривок, відкинув уламки,...
2Дослідницький проект«Як відсвяткувати 100 днів народження»
Дослідницький проект мета якого: Мета проекту: *ознайомити учнів з поняттями « довголіття», « здоровий спосіб життя» *вивчити дану проблему, розширити і поглибити власні знання. *розвивати вмінні і навички виконання проектної діяльності *дослідити: хто такі довгожителі і де їх найбільше? * ким були українські довгожителі і їх рецептами довголіття: фактори, від яких залежить довголіття
8Інтелектуальна вікторина «Зроби до здоров’я крок»
Ця вікторина дасть можливість учням в цікавій ігровій формі активізувати знання з питань дбайливого ставлення до власного здоров`я
4Рюкзачок
Казка про дружбу Рюкзачка. Орієнтовні запитання для обговорення: Хто були друзями Рюкзачка? (олівці, зошити, ручки, лінійки, книжки) Чому він з ними посварився і що в результаті сталося? (не хотів більше всіх носити до школи, так як без друзів він став залегкий – вітер заніс його на дерево) Хто допоміг Рюкзачкові? (колишні друзі прийшли на допомогу)
0КАК ИЗБАВИТЬ ПОДРОСТКОВ ОТ ЗАВИСИМОСТЕЙ: ИСЛАНДСКОЕ ЧУДО МОЛОДЕЖНОГО ЗОЖА
Солнечный день, пятница, около трех часов дня, но в парке Лаугардалур в центре Рейкьявика почти никого нет. Порой можно встретить маму с коляской, но парк окружен жилыми домами, и сейчас каникулы — так где же все дети? Мы гуляем вместе с Гудбергом Йонссоном, исландским психологом, и Харви Милкманом, американским профессором психологии, который часть года преподает в университете Рейкьявика. Двадцать лет назад, рассказывает Гудберг, исландские подростки были в числе самых пьющих молодых людей Европы. «Вечером пятницы невозможно было пройти по улице в центре Рейкьявика: было небезопасно, — добавляет Милкман. — Кругом были орды подростков, которые демонстративно напивались». Мы подходим к большому зданию. «А здесь у нас крытый каток», — говорит Гудберг. Пару минут назад мы прошли еще два здания — для игры...
0Как научить ребенка вести себя с незнакомцами
10 советов, чтобы защитить вашего ребенка. Скрывать имя и фамилию Не пишите имя и фамилию ребенка на его вещах, не вешайте именных брелоков на детский рюкзак, не подписывайте ланч-бокс или термос. Так его имя может узнать кто-то чужой. Если незнакомец обращается к ребенку по имени, он сразу вызывает у него доверие и дальше может манипулировать малышом. Лучше напишите на бирке свой телефон — на случай, если вещь потеряется. Убегать от машин в обратном направлении Мы учим детей не садиться в машину к незнакомцам — это правильно. Пусть ребенок усвоит еще одно правило: если возле него затормозила машина или она едет за ним, а кто-то из машины хочет привлечь его внимание, нужно быстро убегать в сторону, противоположную движению автомобиля. Это поможет ребенку выиграть время и обратиться...
1Українська фізхвилинка
Патріотична руханка "Український гопачок".
0Щоб у серці жила Батьківщина
Розкрити учням поняття слів «школа», «школяр», розширювати пізнавальну діяльність дітей, формувати інтерес до навколишнього світу. Створити святковий мікроклімат в класі для знайомства дітей, формувати поняття учнів про Батьківщину, як спільний дім українського народу, розширювати знання про рідний край. Розвивати почуття людяності, патріотизму. Розвивати уяву, мислення, пам'ять, увагу, мовлення. Виховувати інтерес до навчання, бажання дізнатися щось нове, товариськість. Виховувати любов до людей, до України.Тематика: Развитие0Фізкультхвилинка разом з пінгвіном
Робимо розминку разом з пінгвіном.Чудові фізичні вправи для учнів початкової школи.
2Арам зам зам. Физминутка для детей
Веселая физминутка для детей, в которой основные движения повторяются с ускорением.
0