Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Профилактика неинфекционных заболеваний
«НАШ КАМІНЬ У ВАШ ГОРОД»
Цю веселу розминку краще проводити в перший день тренінгу відразу після знайомства учасників. Вона спрямована на командну взаємодію, що допоможе учасникам краще «відчути» один одного, позбавитися від зайвої скутості і закритості.Вид разработки: Разминки, Работа в группах0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики«МІНЯЮТЬСЯ МІСЦЯМИ ТІ, ХТО ...»
Дана вправа часто проводиться на тренінгах. Її люблять як діти, так і дорослі. За допомогою цієї веселої розминки можна легко зняти скутість і втому учасників.
0«МАВПА, СЛОН І КРОКОДИЛ»
Акцент робиться на груповий згуртованості, на швидкому спільному виконанні завдання.
0«КОВПАК»
Це дуже весела рухлива розминка, яка зазвичай користується великим успіхом в учасників будь-яких тренінгів. Вона допомагає зняти напругу, переключитися з однієї теми на іншу, підвищити рівень уваги та зосередженості.
0«ЇЖАЧОК-ЇЖАЧОК, КРОЛИК-КРОЛИК»
Вправа на завершення тренінгу.
0«ЗРОЗУМІЙ МЕНЕ БЕЗ СЛІВ»
Вправи даного типу дуже добре підходять для початку нового блоку завдань, також її можна проводити, коли група втомилася або ніяк не може зосередитися на роботі.
0«Зарядка для малышей»
Упражнение помогает снять напряжение мышц шеи и плеч, вызывает прилив крови к речевым органам.
0«ДІВЧИНКА, ДРАКОН І САМУРАЙ...»
Ця розминка заснована на тому ж принципі, що й відома дитяча гра «Камінь, ножиці, папір».
0«ВІТАННЯ ВЕЗ СЛІВ»
Кожен з учасників повинен привітатися з групою, продемонструвавши якесь невербальне вітання.
0«ВЕДУЧИЙ І МАВПИ»
Ця вправа відноситься до категорії невербальних. Невербальні вправи хороші тим, що дозволяють групі швидко «розгойдатися», задають досить швидкий темп роботи, вносять елемент експрес-творчості.Вид разработки: Разминки, Работа в группах0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематики