Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Профилактика неинфекционных заболеваний
Розносимо газети
У цій грі діти можуть кидати, прицілюватися і при цьому самостійно вибирати ступінь складності завдання.
0Розмова без слів
У цій грі діти можуть дати волю своєму бажанню експериментувати та отримають можливість здивуватися.Вид разработки: Разминки, Работа в группах0
Тематика: Недостаточная двигательная активность, Независимо от тематикиРозвідник
Вправа на розвиток спостережливості й винахідливості учасників тренінгу.
0Рожева стрічка
Ролик знятий для підтримки жінки, яка перенесла операцію по видаленню злоякісної пухлини молочної залози. Відео відображає масштаби підтримки жінок із цим захворюванням.
0Родители могут провоцировать возникновение алкоголизма у детей
Попробовавшие к 11 годам вино дети в пять раз чаще затем и сами начинают злоупотреблять алкоголем в подростковом возрасте. К такому выводу пришли американские исследователи из Brown University, которые призывают родителей отказаться от "европейской модели" воспитания. Родителям ни в коем случае нельзя давать маленьким детям даже незначительное количество алкоголя на каких-нибудь домашних посиделках и вечеринках, так как это существенно увеличивает вероятность того, что в подростковом возрасте они начнут злоупотреблять спиртными напитками. Это исследование было проведено в Америке, где родители часто нарушают негласное табу и позволяют своим детям следовать "европейской модели" воспитания, при которой разрешается пить алкоголь под присмотром взрослых. Все это приводит к подростковому алкоголизму. Американские исследователи выяснили, что все дети, которые попробовали вино на вкус к 11 годам, в пять раз чаще начинают полноценно...
0Робот
Діти отримують можливість повчитися описувати напрямки руху за допомогою слів, вони можуть брати на себе відповідальність і виконувати найпростіші функції управління іншими людьми.
0Роби, як я кажу, а не як я роблю
Вправа на концентрацію, спостереження і координацію.
1Роби, як я
У цій грі, відображаючи статичне положення рук, діти можуть потренуватися уважно спостерігати. Вправу можна використовувати для того, щоб привернути увагу дітей.
0Роби раз!
Завдяки цій вправі можна дізнатися, наскільки члени колективу розуміють один одного, хто користується авторитетом.
0РОБИ ОДНОЧАСНО
Організаційні розминки.
0