Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Общение
Корисні підказки. Якщо з тобою не дружать
Вміння знаходити друзів мають не всі, але цьому можна навчитися.
0Права дитини (урок-тренінг, 2 кл.)
Наведено конспект уроку та презентація й коротенькі (1-2 хв.) мультфільми до нього. Урок та презентація розроблені українською мовою, мультфільми - російською.Вид разработки: Мультимедийная презентация, Видеоматериалы, Тренинги1
Тематика: Общение, Пол и гендер, Независимо от тематикиТОП 10 слів і фраз, які не можна говорити дитині
Дуже часто батьки не надають значення, що вони говорять своїй дитині, особливо в нападі гніву. А даремно, стверджують фахівці. Дитина ж як губка вбирає все в себе, а потім подає Вам все назад. Ось тоді батьки дивуються: звідки вона цього навчився, де почула? Крім того, деякі фрази можуть принести малюку шкоду, сприяти розвитку різних комплексів і т.д. Отже, найбільш часто вживані помилкові слова і фрази, які не можна говорити батькам свой дитині. № 1. "Я тебе не люблю". Ці слова дійсно можуть травмувати психіку дитини. У малюка з'являється страх, що так і є насправді і він нікому не потрібен. Уявіть самі: як при цьому дитині? Краще завжди нагадайте, що Ви любите крихітку, навіть якщо вона погано себе веде і вередує. № 2. "Я залишу тебе одну(одного)". Коли дитина не слухається - батьки часто так говорять. При цьому в думках у малюка "я нікому не потрібен". Якщо дитина це чує постійно, то стає замкнутою і невпевненою у собі. № 3....Тематика: Общение0УСЕ В ТВОЇХ РУКАХ
формування позитивної моральної спрямованості учнів, відповідальності за власні вчинки.
2Передача — прийом
Кожен учасник дістає окреме завдання в конверті, наприклад: показати жестом радість, захоплення.
0Вправа «Ярлики»
дати можливість учасникам відчувати переживання, які виникають під час спілкування, коли їх змушують діяти відповідно до стереотипів.
0Важные вещи
- Пап, а сколько ты получаешь? - Это не твоё дело! - возмутился отец. - И потом, зачем это тебе? - Просто хочу знать. Пожалуйста, ну скажи, сколько ты получаешь в час? - Ну, вообще-то, 500. А что? - Пап, - сын посмотрел на него снизу вверх очень серьёзными глазами. - Пап, ты можешь занять мне 300? - Ты спрашивал только для того, чтобы я тебе дал денег на какую-нибудь дурацкую игрушку? - закричал тот. - Немедленно марш к себе в комнату и ложись спать! Нельзя же быть таким эгоистом! Я работаю целый день, страшно устаю, а ты себя так глупо ведешь. Малыш тихо ушёл к себе в комнату и закрыл за собой дверь. А его отец продолжал стоять в дверях и злиться на просьбы сына. Да как он смеет спрашивать меня о зарплате, чтобы потом попросить денег? Но спустя какое-то время он успокоился и начал рассуждать здраво: может, ему действительно что-то очень важное нужно купить. Да чёрт с ними, с тремя сотнями, он ведь ещё вообще ни разу у меня не просил денег. Когда он вошёл в детскую, его...
1Спілкування з однолітками. Стосунки між хлопцями й дівчатами. Дружба
розглянути особливості стосунків між хлопчиками і дівчатками; розвивати вміння дітей спілкуватися і підтримувати товариські стосунки в класі, між хлопчиками та дівчатками; виховувати тактовне ставлення один до одного; навчити берегти та цінити дружбу.
3Спілкування. Типи спілкування
сформувати в учнів поняття про функції спілкування: регуляція спільної діяльності людей як засіб пізнання світу й передачі інформації, шлях до розуміння іншої людини, а також поняття про типи спілкування.
0ЩО ТАКЕ ТОЛЕРАНТНІСТЬ. ТОЛЕРАНТНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЛЮДЕЙ, ЯКІ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ ЗІ ЗДОРОВ'ЯМ. (ПРАКТИЧНА РОБОТА.) ОБГОВОРЕННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ ПРО ТОЛЕРАНТНІСТЬ (УРОК 12)
розкривати суть етичних понять: толерантність, нетерпимість, повага; формувати вміння обґрунтовувати важливість шанобливого ставлення до інших як передумову успішного спілкування; створити умови для формування терпимості до відмінностей між людьми (індивідуальних, відмінностей за статтю, віком, соціальним станом, національністю, расою, світоглядом).
1