Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Любая тематика
Незручне положення
Ми використовуємо класичну гру в «квача», щоб зосередити увагу дітей на певних частинах тіла. Краще всього грати на відкритому просторі, де поле для гри нічим не обмежене.
0Незвичайний чоловічок
У цій грі шість дітей складають на підлозі зі своїх тіл чоловічка. Як зразок ви можете показати дітям фігурку чоловічка, що складається з шести елементів: голови, тулуба, рук і ніг.
0Невидимки
Це гра-фантазія, що сприяє розвитку уявлення дітей про власне тіло. В ній нам допоможе бажання майже кожної дитини стати на якийсь час невидимим.
0Вправа «Всі разом!»
Ця гра годиться для дітей будь-якого віку, вона доречна і в різновіковій групі.
0На пляжі
Гра дає дітям можливість проявити фантазію. Такий тип вправ робить відчуття і переживання дітей більш яскравими. Виконуючи вправу, вони можуть відпочити і отримати заряд бадьорості.
0Вправа «Парне та не парне»
Це гарна вправа для зняття напруги і затисків, в ході її діти вступають у безліч контактів, розвивають ініціативу і можуть випробувати радість перемоги чи гіркоту поразки.
0На іншу сторону
Структура цієї гри дуже проста, але тим не менше вона дає дітям великі можливості. Діти можуть повчитися зосереджувати увагу, «читати» своє оточення, розвинути кінестетичну свідомість.
0Морозиво
Це красива гра-фантазія для літнього часу, яка подобається всім люблячим морозиво дітям. Граючи в неї, діти розслабляються і відчувають різні частини свого тіла.
0Могутній лев
Це коротка цікава гра, яка допомагає дітям розслабити м'язи обличчя і шиї. Одночасно вона сприяє поглибленню дихання.
0Міняємося будиночками
У цій грі діти вчаться розпізнавати різні частини свого тіла, приводячи їх в незвичайні положення, розширюють досвід кинестетических відчуттів. Кожна дитина сама повинна знайти рішення задачі.
0