Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Любая тематика
Веселка
Кольори впливають на наші почуття, і ми можемо використовувати їх, щоб розслабитися, підбадьоритися і навіть вселити в себе надію.
0Валіза зі стресами
У цій грі ми пропонуємо простий спосіб подолання стресу: діти можуть відкинути все, що їх турбує, і звернутися до проблеми тільки тоді, коли вони захочуть зробити це усвідомлено.
0Минуле, теперішнє й майбутнє
У шкільному віці діти переживають зміни, що стаються в їх оточенні, інакше, ніж раніше. Вони вже навчилися справлятися з втратами і розмірковують про свої плани і надії на майбутнє.
0Малюємо обличчя
У цій вправі діти малюють обличчя, що висловлюють певні емоції, а потім група вибирає декілька малюнків і на їх основі придумує історію.
0Магнетичні руки
Ця вправа дає можливість згуртувати групу, а боязким і сором’язливим дітям відчути себе сильними і сміливими.
0Малюємо настрій і почуття
У цій вправі діти представляють свої почуття за допомогою простих ліній, форм і кольорів. Це важливий крок на шляху до усвідомленого управління своїм внутрішнім світом.
0Малюємо історію життя
У цій вправі діти можуть проаналізувати свій минулий досвід, заглянути в майбутнє і відповісти на питання: «Яким має бути зараз моє життя?»
0Раковина
Дітям потрібні міцні кордони, за якими вони будуть почувати себе захищеними і невразливими.
0Райська насолода
Це не просто вправа, а ритуал, що підвищує згуртованість групи. Найкраще приурочити його до якого-небудь святкового приводу - закінчення навчальної чверті, дню народження, ювілею школи і т.п.
0Вправа «Скульптури»
Ця гра хороша візуально для обдарованих дітей, оскільки в ній практично не потрібно говорити. Гра може послужити для Вас хорошим діагностичним засобом, оскільки вона виявляє соціальну структуру класу.
0