Актуальные темы: Як поводитися під час обстрілів?
|
Інтерактивний зошит ЯДС
|
До уваги вчителів 5 класів
|
Тренінг для роботи з обдарованими дітьми
|
Вікові особливості розвитку дитячої пам'яті
|
Дисципліна в класі: 5 порад учителю
|
7 НАЙОРИГІНАЛЬНІШИХ ТРЕНІНГОВИХ ВПРАВ НА ЗГУРТОВАНІСТЬ
Полезные ссылки
Поиск среди 3715 разработок
Любая тематика
7 правил розміщення фото вашої дитини в мережі
Пам'ятайте, що коли ви викладаєте фотографію вашої дитини в соціальній мережі, навіть якщо ви ділитеся нею тільки з друзями, ви повинні розуміти, що з цієї хвилини це не ваша фотографія, а надбання громадськості, яку будь-хто може використовувати в будь-яких цілях. Будьте обережні і завжди думайте про безпеку ваших дітей.Вид разработки: Информационные сообщения0
Тематика: Независимо от тематики, Социальная безопасность, БезопасностьЯк правильно вибрати шкільний ранець?
Вибір величезний. Але як серед безлічі яскравих, строкатих зображень улюблених героїв і всілякими оригінальними кишенями знайти той, з яким малюку буде зручно? Спробуємо розібратись. Ранець або портфель? Вибираючи між ранцем, портфелем, рюкзаком і сумкою, найкраще зупинитись на ранці. На відміну від портфеля, шкільний ранець не шкодить хребту, навпаки ‑ привчає його знаходитьсь у правильному положенні, при цьому має, як правило, більшу кількість необхідних кишень. Рюкзак також не кращий вибір для малюка, оскільки в нього м'яка спинка. Цей варіант більше підійде для старших школярів. Що вже говорити про сумку на одній лямці, котра є серйозною причиною скривлення хребта. Вибираємо разом Дві обов'язкові умови при покупці ранця - це, по-перше, не заощаджувати - адже мова йде про здоров'я дитини, а не просто про сумку для переносу книг і зошитів. Ранець повинен не тільки мати тверду ортопедичну спинку, але й бути виконаний з якісних матеріалів. А по-друге,...
0Вчителі як учні: 6 ідей для професійного розвитку
Вчителі можуть вважати себе тими, хто навчається впродовж всього життя (life–longlearners). Щоб отримувати сертифікацію і підтримувати рівень свого професійного розвитку, вчителі повинні кожних кілька років проходити атестацію знань. Зазвичай, процедура виглядає наступним чином: збирається педрада або атестаційна комісія, заслуховують вчителя чи відвідують його уроки. З одного боку, це можливість для педагогів підвищити їхню майстерність, а з іншого – не так багато вони отримують від подібної процедури. Так само як диференційовані уроки призначені для того, щоб задовольнити потреби різних учнів, так вчителі також повинні мати шанс розвиватись професійно, відповідно до своїх потреб і цілей. Це звісно не нова ідея. Багато шкільних адміністрацій намагаються видозмінювати атестаційну процедуру. Проте сама атестація вчителя повинна стати для нього можливістю отримати новий досвід, почати думати по-новому про методи і форми викладання...
0Наша память
Хотя каждый из нас представляет, о чем идет речь, когда слышит слово "память", четкого единства на счет определения памяти у ученых нет. В широком смысле памятью можно назвать сохранение информации о раздражителе, после того как его действие уже прекратилось. Память как биологическая функция — это прежде всего память наследственная или филогенетическая, которая определяет строение каждого организма в соответствии с историей его вида. К биологической памяти относят также явления иммунитета, приобретаемые в процессе онтогенеза (то есть развития организма), а также многие другие явления, протекающие на физиологическом и клеточном уровнях. Память как психологическая функция состоит как минимум из трех звеньев: запоминания (или фиксации) воспринятой информации, хранения и извлечения того, что хранится. (Некоторые исследователи выделяют также звено считывания хранящейся информации.) Извлечение может быть в виде...
0Як уникнути шуму на уроці?
Урок у школі. Учитель раптом помічає, що діти починають шуміти. Шум поширюється по всьому класу і вже майже переходить у гул. Знайома ситуація? Поміркуйте, чому діти починають шуміти на уроці. Шум на уроці може бути конструктивним і деструктивним. Конструктивним він є тоді, коли не впливає на фізичний та психічний стан дітей, не заважає реалізації завдань уроку. Як правило, виникає у процесі впровадження інтерактивних методів навчання, групової та парної роботи, неможливо зовсім безшумно проводити фізкультхвилинки. Деструктивний шум є ознакою перенапруження та виникнення тривожності у дітей на уроці, показником стомленості. Він не сприяє реалізації цілей уроку, спричинює виникнення конфліктних ситуацій, заважає повноцінному навчанню та розвитку особистості. Таким чином учень демонструє позицію «Зараз я почуваюся некомфортно». Що може бути причиною появи деструктивного шуму? Зокрема, це помилки у плануванні та...
0«Скоро в школу» или Околошкольное родительское ребенковедение
Простые правила адаптации ребенка и родителя к школьной жизни после отдыха, лагеря, летнего безделья. 1. Режим дня. Сейчас — за три недели до 1 сентября самое время постепенно возвращаться в «школьный» режим дня. Резкий переход от состояния покоя к рабочему режиму — и для детей, и для взрослых — стресс. Можно уже сейчас постепенно просыпаться утром и укладываться спать вечером чуть раньше. 2. Летний откат в знаниях. Нашему мозгу нужны тренировки. За летние месяцы происходит «откат в знаниях», в среднем, ко второй четверти предыдущего года обучения. Именно поэтому первые несколько месяцев учебного года учителя занимаются с детьми повторением. Домашнее задание на каникулы часто и дается для того, чтобы ребенок оставался «в процессе» обучения. Здорово, если летом ребенок в свободном отпускном режиме системно учился (например, иностранным языкам). За три недели до школы можно в спокойном темпе, без давления и принуждения...
0Джерело хороших ідей
Для покращення роботи мозку потрібна певна кількість деяких сполук та елементів. Дізнайтесь, про що саме йдеться.Тематика: Независимо от тематики0Руханка "Рукавичка"
діти переглядають відео і повторюють рухи за звірятами під веселу пісню.
0Фото тренінгового кабінету
комплект меблів для тренінгового кабінету подарований представниками Євросоюзу за перемогу у Всеукраїнському розгляді моделей превентивної освіти дає можливість комфортно працювати з учнями у СЗОШ І-ІІІ ступенів №5 ім.Л.І.Бугаєвської м.Комсомольська Полтавської обл.Тематика: Независимо от тематики1Тренінг для педагогів "Профілактика ризикованої поведінки"
Організація змістовного дозвілля дітей та підлітків, профілактика ризикованої поведінки серед дітей пільгових та облікових категорій методом залучення дітей та підлітків до ПНЗ.Тематика: Независимо от тематики0